yep, is nog rustig nu, en rijden met de auto vind ik tenzij er een boom op me lazert geen probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen Koen!![]()
Jij ook gedwongen de storm door?
Ik hoor net dat je beide handen aan het stuur moet houden..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, is nog rustig nu, en rijden met de auto vind ik tenzij er een boom op me lazert geen probleem
kolere, als dat nu al omlazert zonder EUnice, dan was het een zwak exemplaarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon stapte gisteravond naar buiten en vond deze voor de deur
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de rest wel blijft staan vandaag, hij heeft zo'n grote voor zijn raam staanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kolere, als dat nu al omlazert zonder EUnice, dan was het een zwak exemplaar
Precies, hij is net zijn moederquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]En die heeft hij ff opzij geduwt want hij mot geen rommel van anderen voor zijn deur zeker?
Eunice komt niet op de fiets.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:22 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen!![]()
Nog niks gemerkt van Eunice op de fiets
Joehoe, wat een opluchtingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensen, De uitslag is positief van Silverfox zijn bijnier.
Het is een grote verdikking, maar zolang hij er geen last van heef, laten ze het zitten. Het is in ieder geval geen tumor.![]()
![]()
![]()
God, wat ben ik blij. Dat is 1 hindernis... volgende week de volgende.
Dat is heel fijn om te horen!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is een grote verdikking, maar zolang hij er geen last van heef, laten ze het zitten. Het is in ieder geval geen tumor.![]()
![]()
![]()
topquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Ohhhh wat goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Goed te horenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Zo las ik het aanvankelijk ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eunice komt niet op de fiets.
En goedemorgen ☕️
quote:
Geweldig nieuws.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Verstandig, ik ben nu nog op kantoor, maar ga om een uur of 11 naar huis, doe dan even wat boodschappen en kom ook niet meer buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:06 schreef Chanel5 het volgende:
Man is even polshoogte nemen bij de camping, dan als de sodemieter terug en vanmiddag de deur niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |