Dan ga ik geen moeite doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat iets voor jou is.
Veel sterkte met afwachting van de nier/bijnier uitslag!quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.
Verder gaat het top![]()
* Mrsloveable pakt een handvol popcorn en sluipt stiekem weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock popcorn pakt en rustig toekijkt hoe 2 dames elkaar zoenen![]()
Dus het is niet de sport waar je je bedenkingen over hebt maar de coach?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:13 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag het kunstschaatsen zitten kijken. Echt mooi en knap wat die meiden laten zien.
Lindsay heel knap gedaan![]()
Maar wat een sport zegDat zou verboden moeten worden.
“Waarom heb je alles zo weggegeven?”
Dat zijn de eerste woorden van Valieva's coach tegen een 15 jarig meisje dat al helemaal gestresst vanwege een dopingrel rond moet schaatsen. Onbegrijpelijk gewoon.
Niks aan het handje hier…quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:15 schreef drakin het volgende:
Iemand al een windstootje van 140 gehad?
Ik hoorde in Duitsland al 152 km gemeten.quote:
Nee niet alleen over de coach. Dat is de standaard binnen die sport en ja daar heb ik wel een probleem mee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus het is niet de sport waar je je bedenkingen over hebt maar de coach?
Das ook zo bij turnen? En wel meer sporten waarbij meisjes betrokken zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet alleen over de coach. Dat is de standaard binnen die sport en ja daar heb ik wel een probleem mee.
Turnen ook ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das ook zo bij turnen? En wel meer sporten waarbij meisjes betrokken zijn.
Ferdy Druijf toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
even gezocht ... NED. voetballer van Rapid Wien
Snelle goal heeft ie gemaaktquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:05 schreef mario390 het volgende:
spelt en nederlandse bij rapid wien
Ik ga duimen voor een goede uitslag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.
Verder gaat het top![]()
Goed te horenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Verder gaat het top![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |