Nee die link leg ik nu wel waarom dat er op zitquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aub niet vragen waarom er een wasknijper op zit.
Hoi,quote:
Ik zal het door geven aan de storm Eunice, maar kan niks beloven en of je huis wel op de juist plek terecht komtquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
ik hoor dat ik bij jou moet zijn om mijn huis te laten verhuizen,
naar het zuid oosten graag
Jij bent toch de storm-mistress ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zal het door geven aan de storm Eunice, maar kan niks beloven en of je huis wel op de juist plek terecht komt
Maar dan moet je maar weer geduldig wachten tot de volgende storm
Ik geef alleen de boodschap door de storm.. en wat hij/zij ermee doet daar heb ik niks over te zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent toch de storm-mistress ?
Wel beter dan gisteren al?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu ligt de wind stil. Oef zeg.
Nog steeds dizzy, vooral als ik ga liggen.
Hey toekomstig buurmanquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
ik hoor dat ik bij jou moet zijn om mijn huis te laten verhuizen,
naar het zuid oosten graag
quote:
Mooi zo, dan morgen weer normaal hopelijkquote:
Ik ga het wel zeggen tegen de arts.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo, dan morgen weer normaal hopelijk
Veel kijkplezier!quote:
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoest bij jou? De wat minder gelukkigen als wat minder ongelukkig?
Fijn om te horen. Silverfox is een taaie. We duimen dat het goed blijft gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.
Verder gaat het top![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |