Want? Ik zit vrij dicht bij de kustquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit aan de goede kant van het land.
Het is te laat voor hoop, we gaan allemaal doottttttttttttttttttt -- insertpanieksmiley--quote:
Ja... Euhhh pfffquote:
Ik ook, maarquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Ik zit vrij dicht bij de kust
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ergste storm is in Groningen en Drenthe las ik
Jij hebt opgeletquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Want waar gaten zijn is hoop! Las ik ergens op internet of zo.
Als ik MrsL moet geloven is het vooral in Groningen en dat onbelangrijke provincie links ervan waarvan ik de naam vergeten ben waar ze Fries praten. Wij zitten hier goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Ik zit vrij dicht bij de kust
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is te laat voor hoop, we gaan allemaal doottttttttttttttttttt -- insertpanieksmiley--
Orkaan mogelijk op de wadden ja.quote:
En waarom dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor FoK! Begrippen had er een paarse tussen moeten zitten
Zo dat is wel heftig zeg, dat wil ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je op verkeerde plekken knijpt kan het zijn dat je met hoofdpijn wakker wordt en niet veel meer kan herinneren.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik MrsL moet geloven is het vooral in Groningen en dat onbelangrijke provincie links ervan waarvan ik de naam vergeten ben waar ze Fries praten. Wij zitten hier goed.
Edit: ow het ging om Drenthe. Nou ja... 1 pot nat.
quote:
Al huppelt ie wel gewoon heel ergquote:
Ligt er aan of het leuk genoeg is om t te kijken enzquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sta je voor Colony open? Vind het overigens wel leuk om "oo ja die ken ik van Prison Break / Lost / House M.D /The Mentalist.". 1 van de hoofdrolspelers speelde in House M.D. als Taub en zo blijf ik hem herkennen ondanks dat ie helemaal niet zo heet in Colony.
Ja dat zegt mij wel watquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt paarsgepunte lans je dan niets?
Daar woon je toch niet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Orkaan mogelijk op de wadden ja.
Wauwquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin en ik kwamen deze meneer vandaag tegen:
De grootste bluffers hebben het altijd over een paars gepunte lansquote:
Gelukkig niet zegquote:
Ja, ook wel zielig. Geen domme vent, maar hij is aan lager wal geraakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
Maar ook wel zielig eigenlijk
Ja... Ook om een euro vragen aan het eind zodat hij kan slapen, erg triestquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ook wel zielig. Geen domme vent, maar hij is aan lager wal geraakt.
Ja, had t nu door omdat Solidas het zei.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De grootste bluffers hebben het altijd over een paars gepunte lans
Legde de link niet zo snel daarmee, ben dat betreft nog wel een newbiequote:
Wie dacht je dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja... Ook om een euro vragen aan het eind zodat hij kan slapen, erg triest![]()
Ik dacht trouwens vanmiddag te denken aan iemand waar je het eventueel ook over kon hebben, maar die is het dus niet
Pcies, over onze autos en hoe hard ze kunnen willen jullie niks horen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, had t nu door omdat Solidas het zei.
Ze moeten toch ergens over opscheppen
Ach ja ... Als ze die wasknijper er af halen, schiet die naar binnen en wordt het een gatquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, had t nu door omdat Solidas het zei.
Ze moeten toch ergens over opscheppen
Als ik t merk weet, dan kan ik de de rest over die auto wel op Google vindenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pcies, over onze autos en hoe hard ze kunnen willen jullie niks horen.
Hahaquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach ja ... Als ze die wasknijper er af halen, schiet die naar binnen en wordt het een gat
Zou op zich niet erg zijn, maar dan wel een andere kant opquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Door die storm is zijn huis verplaatst.
Die van mij 175 dacht ik. Nooit uitgeprobeerd, blok is 1.6 16v.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Mijn auto kan met wind mee net 160 maar in de stad houdt niemand mij bijHelaas kom ik daar nooit.
Moet je tegen @Mrsloveable zeggen, dat is onze windboodschapper.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou op zich niet erg zijn, maar dan wel een andere kant op
Morgen uitproberen met wind mee dan, ga je vast heel hardquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die van mij 175 dacht ik. Nooit uitgeprobeerd, blok is 1.6 16v.
Lekker scharenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach ja ... Als ze die wasknijper er af halen, schiet die naar binnen en wordt het een gat
Poef dag Engine blokjequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen uitproberen met wind mee dan, ga je vast heel hard
Hoest bij jou? De wat minder gelukkigen als wat minder ongelukkig?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Over linkjes gesproken, ik heb je 1tje gestuurd in DMquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Legde de link niet zo snel daarmee, ben dat betreft nog wel een newbie
Spanend zegquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over linkjes gesproken, ik heb je 1tje gestuurd in DM
Nee die link leg ik nu wel waarom dat er op zitquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aub niet vragen waarom er een wasknijper op zit.
Hoi,quote:
Ik zal het door geven aan de storm Eunice, maar kan niks beloven en of je huis wel op de juist plek terecht komtquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
ik hoor dat ik bij jou moet zijn om mijn huis te laten verhuizen,
naar het zuid oosten graag
Jij bent toch de storm-mistress ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zal het door geven aan de storm Eunice, maar kan niks beloven en of je huis wel op de juist plek terecht komt
Maar dan moet je maar weer geduldig wachten tot de volgende storm
Ik geef alleen de boodschap door de storm.. en wat hij/zij ermee doet daar heb ik niks over te zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent toch de storm-mistress ?
Wel beter dan gisteren al?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu ligt de wind stil. Oef zeg.
Nog steeds dizzy, vooral als ik ga liggen.
Hey toekomstig buurmanquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
ik hoor dat ik bij jou moet zijn om mijn huis te laten verhuizen,
naar het zuid oosten graag
quote:
Mooi zo, dan morgen weer normaal hopelijkquote:
Ik ga het wel zeggen tegen de arts.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo, dan morgen weer normaal hopelijk
Veel kijkplezier!quote:
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoest bij jou? De wat minder gelukkigen als wat minder ongelukkig?
Fijn om te horen. Silverfox is een taaie. We duimen dat het goed blijft gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.
Verder gaat het top![]()
Dan ga ik geen moeite doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat iets voor jou is.
Veel sterkte met afwachting van de nier/bijnier uitslag!quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.
Verder gaat het top![]()
* Mrsloveable pakt een handvol popcorn en sluipt stiekem weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock popcorn pakt en rustig toekijkt hoe 2 dames elkaar zoenen![]()
Dus het is niet de sport waar je je bedenkingen over hebt maar de coach?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:13 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag het kunstschaatsen zitten kijken. Echt mooi en knap wat die meiden laten zien.
Lindsay heel knap gedaan![]()
Maar wat een sport zegDat zou verboden moeten worden.
“Waarom heb je alles zo weggegeven?”
Dat zijn de eerste woorden van Valieva's coach tegen een 15 jarig meisje dat al helemaal gestresst vanwege een dopingrel rond moet schaatsen. Onbegrijpelijk gewoon.
Niks aan het handje hier…quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:15 schreef drakin het volgende:
Iemand al een windstootje van 140 gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |