Een klont zuurkool geeft weinig geluk, denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wel eerst je bord leegeten hè.
Jij kan na je quarantaine geen pasta meer zienquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:16 schreef engine het volgende:
[..]a
[..]
Ik heb vandaag brood met ui, knoflook, kaas en olijfolie geroosterd![]()
En dadelijk nog maar een keer macaroni
Me tooquote:
Oeh lekkerquote:
Zag ze vorig week in de winkel liggen en ineens had ik er zin inquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh lekkerDaar lebber ik in de zomer ook veel van weg
Jij begrijpt mijn 'ok'quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Welk smaakje dan @:mrsloveable ?
Tof plan, jammer dat Prisha dan niet meekan. Die stoppen ze dan zo als attractie in een kabouterpaddenstoel.quote:
Kijk, dit is belangrijke informatie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze dan de rode
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk. Zeker als ik nergens naar toe hoef.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ergste storm is in Groningen en Drenthe las ik
Ìk hoop voor iedereen dat er geen schade valtquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk. Zeker als ik nergens naar toe hoef.
Maakt mij ook niet uit, zolang maar geen gewonde of dode vallen door stormquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk. Zeker als ik nergens naar toe hoef.
En dit ook iddquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ìk hoop voor iedereen dat er geen schade valt
Van mij mag ie lekker daar blijven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ergste storm is in Groningen en Drenthe las ik
Moet ik de storm de groetjes doen van je?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van mij mag ie lekker daar blijven.
Mag ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet ik de storm de groetjes doen van je?
Oeh die ken ik nog niet, waar koop je die? Ziet er wel schattig uitquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze dan de rode
[ afbeelding ]
Poisz, Coop en Plusquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh die ken ik nog niet, waar koop je die? Ziet er wel schattig uit![]()
Ik heb meestal peren- of bosvruchtenijsjes
Ik weet zeker dat je erbovenuit kan komen met je stemquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Hopen dat ie niet te snel hier voorbij raast, want dan hoort ie het niet
Heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Tijdens een storm op zolder een boek lezen.
Thanks! Op zich winkels waar ik nooit kom, al zit tegenover bij mijn kantoor wel een Plusquote:
Windzwoefjes op zolderquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeerlijkOp zolder zijn de windzwoefjes ook het meest hoorbaar
Helaas moet ik morgen werkenEn anders heb ik op zolder nog een broer
Doe je wel voorzichtig op de fietsquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeerlijkOp zolder zijn de windzwoefjes ook het meest hoorbaar
Helaas moet ik morgen werkenEn anders heb ik op zolder nog een broer
Nou heb geen schelle stem hoor, maar ga wel mijn best doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je erbovenuit kan komen met je stem
Daar moest ik heel erg aan wennenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
Liuk ijsjes vind ik ook lekkerDie combi van drop en citroen vind ik verrassend lekker
Alleen heeft Plus die merk niet zag ik op de site, van hun eigenmerk die lijken er ook wel opquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Op zich winkels waar ik nooit kom, al zit tegenover bij mijn kantoor wel een Plus
Citroen+drop ken ik alleen van Aldi en ik vind de drop daarvan vrij slecht eerlijk gezegd. Liuk is dat dan van de normale supermarkt?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
Liuk ijsjes vind ik ook lekkerDie combi van drop en citroen vind ik verrassend lekker
Samen met een badeend.quote:
Je bent een topper.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou heb geen schelle stem hoor, maar ga wel mijn best doen
Speciaal voor jouw
Ik verwacht dat Eunice morgen op 3 hoog ook prachtig zal klinkenquote:
Zolang jij er niet in knijpt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als die maar niet hele tijd gaat kwaken
Dat kan ik niet beloven hehequote:Op donderdag 17 februari 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang jij er niet in knijpt.
Stiekem proberen als ik in slaap ben gevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven hehe
Vond je Shadow and Bones nog wat? En ik ben nu bezig met Colony, bevalt me tot nu toe wel aardig. (ben nu in S2)quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |