Een klont zuurkool geeft weinig geluk, denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wel eerst je bord leegeten hè.
Jij kan na je quarantaine geen pasta meer zienquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:16 schreef engine het volgende:
[..]a
[..]
Ik heb vandaag brood met ui, knoflook, kaas en olijfolie geroosterd![]()
En dadelijk nog maar een keer macaroni
Me tooquote:
Oeh lekkerquote:
Zag ze vorig week in de winkel liggen en ineens had ik er zin inquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh lekkerDaar lebber ik in de zomer ook veel van weg
Jij begrijpt mijn 'ok'quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Welk smaakje dan @:mrsloveable ?
Tof plan, jammer dat Prisha dan niet meekan. Die stoppen ze dan zo als attractie in een kabouterpaddenstoel.quote:
Kijk, dit is belangrijke informatie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze dan de rode
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk. Zeker als ik nergens naar toe hoef.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ergste storm is in Groningen en Drenthe las ik
Ìk hoop voor iedereen dat er geen schade valtquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk. Zeker als ik nergens naar toe hoef.
Maakt mij ook niet uit, zolang maar geen gewonde of dode vallen door stormquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk. Zeker als ik nergens naar toe hoef.
En dit ook iddquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ìk hoop voor iedereen dat er geen schade valt
Van mij mag ie lekker daar blijven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ergste storm is in Groningen en Drenthe las ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |