Wauwquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin en ik kwamen deze meneer vandaag tegen:
De grootste bluffers hebben het altijd over een paars gepunte lansquote:
Gelukkig niet zegquote:
Ja, ook wel zielig. Geen domme vent, maar hij is aan lager wal geraakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
Maar ook wel zielig eigenlijk
Ja... Ook om een euro vragen aan het eind zodat hij kan slapen, erg triestquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ook wel zielig. Geen domme vent, maar hij is aan lager wal geraakt.
Ja, had t nu door omdat Solidas het zei.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De grootste bluffers hebben het altijd over een paars gepunte lans
Legde de link niet zo snel daarmee, ben dat betreft nog wel een newbiequote:
Wie dacht je dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja... Ook om een euro vragen aan het eind zodat hij kan slapen, erg triest![]()
Ik dacht trouwens vanmiddag te denken aan iemand waar je het eventueel ook over kon hebben, maar die is het dus niet
Pcies, over onze autos en hoe hard ze kunnen willen jullie niks horen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, had t nu door omdat Solidas het zei.
Ze moeten toch ergens over opscheppen
Ach ja ... Als ze die wasknijper er af halen, schiet die naar binnen en wordt het een gatquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, had t nu door omdat Solidas het zei.
Ze moeten toch ergens over opscheppen
Als ik t merk weet, dan kan ik de de rest over die auto wel op Google vindenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pcies, over onze autos en hoe hard ze kunnen willen jullie niks horen.
Hahaquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach ja ... Als ze die wasknijper er af halen, schiet die naar binnen en wordt het een gat
Zou op zich niet erg zijn, maar dan wel een andere kant opquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Door die storm is zijn huis verplaatst.
Die van mij 175 dacht ik. Nooit uitgeprobeerd, blok is 1.6 16v.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Mijn auto kan met wind mee net 160 maar in de stad houdt niemand mij bijHelaas kom ik daar nooit.
Moet je tegen @Mrsloveable zeggen, dat is onze windboodschapper.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou op zich niet erg zijn, maar dan wel een andere kant op
Morgen uitproberen met wind mee dan, ga je vast heel hardquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die van mij 175 dacht ik. Nooit uitgeprobeerd, blok is 1.6 16v.
Lekker scharenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach ja ... Als ze die wasknijper er af halen, schiet die naar binnen en wordt het een gat
Poef dag Engine blokjequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen uitproberen met wind mee dan, ga je vast heel hard
Hoest bij jou? De wat minder gelukkigen als wat minder ongelukkig?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Over linkjes gesproken, ik heb je 1tje gestuurd in DMquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Legde de link niet zo snel daarmee, ben dat betreft nog wel een newbie
Spanend zegquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over linkjes gesproken, ik heb je 1tje gestuurd in DM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |