Oeh, thxquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lukt het hier wel mee?
[ afbeelding ]
Je zit aan de goede kant van het land.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, gaat even duren voor mijn schuilbunker daarmee klaar is
quote:
Of hij wil hoop....quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Moet er iemand een klap? Wil je een lijk begraven?
Wil je ergens een schepje bovenop doen?
Vragen..vragen..vragen..
Want? Ik zit vrij dicht bij de kustquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit aan de goede kant van het land.
Het is te laat voor hoop, we gaan allemaal doottttttttttttttttttt -- insertpanieksmiley--quote:
Ja... Euhhh pfffquote:
Ik ook, maarquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Ik zit vrij dicht bij de kust
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ergste storm is in Groningen en Drenthe las ik
Jij hebt opgeletquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Want waar gaten zijn is hoop! Las ik ergens op internet of zo.
Als ik MrsL moet geloven is het vooral in Groningen en dat onbelangrijke provincie links ervan waarvan ik de naam vergeten ben waar ze Fries praten. Wij zitten hier goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Ik zit vrij dicht bij de kust
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is te laat voor hoop, we gaan allemaal doottttttttttttttttttt -- insertpanieksmiley--
Orkaan mogelijk op de wadden ja.quote:
En waarom dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor FoK! Begrippen had er een paarse tussen moeten zitten
Zo dat is wel heftig zeg, dat wil ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je op verkeerde plekken knijpt kan het zijn dat je met hoofdpijn wakker wordt en niet veel meer kan herinneren.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik MrsL moet geloven is het vooral in Groningen en dat onbelangrijke provincie links ervan waarvan ik de naam vergeten ben waar ze Fries praten. Wij zitten hier goed.
Edit: ow het ging om Drenthe. Nou ja... 1 pot nat.
quote:
Al huppelt ie wel gewoon heel ergquote:
Ligt er aan of het leuk genoeg is om t te kijken enzquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sta je voor Colony open? Vind het overigens wel leuk om "oo ja die ken ik van Prison Break / Lost / House M.D /The Mentalist.". 1 van de hoofdrolspelers speelde in House M.D. als Taub en zo blijf ik hem herkennen ondanks dat ie helemaal niet zo heet in Colony.
Ja dat zegt mij wel watquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt paarsgepunte lans je dan niets?
Daar woon je toch niet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Orkaan mogelijk op de wadden ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |