Morgen zie ik dat wel gebeuren ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:15 schreef drakin het volgende:
Iemand al een windstootje van 140 gehad?
Die heb ik hier niet in de buurtquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:01 schreef aloa het volgende:
Ik vrees wel dat er flink wat dakpannen eraf gaan morgen...
Een flat kan ook aardig heen en weer gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Flat en het meeste in de omgeving ook ...
Ja weet ik ... woonde vroeger 12 hoog en daar merkte je het wel eens bij storm.. Mijn huidige is 7 hoog en ik zit op 4quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Een flat kan ook aardig heen en weer gaan.
Ik gooi wel 1 naar jequote:
Dat zal dan nu wel meevallen. Ik woonde vroeger op de bovenste verdieping van een flat en dat voelde je soms echt wel inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... woonde vroeger 12 hoog en daar merkte je het wel eens bij storm.. Mijn huidige is 7 hoog en ik zit op 4
FOK!kers helpen FOK!kersquote:
Wil je ook 1?quote:
Nieuwe olympische sport, dakpannen gooienquote:
Nee dank je. Ik heb er genoeg.quote:
misschien kun je er een goofy pizza op bakkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nieuwe olympische sport, dakpannen gooien
Ik ook, en morgen liggen ze benedenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb er genoeg.
Ik bestel wel 1quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien kun je er een goofy pizza op bakken
Morgen tijdens de storm bestellen natuurlijkquote:
Ik ook niet. Ik verwacht eigenlijk nog wel zo'n bericht dat ik thuis kan blijven. Morgenvroeg hopelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Vooralsnog geen mail van mijn werk dat ik morgen thuis mag werken
Dat wordt dakpannen en takken vermijden op weg naar kantoor
Zoals het er nu uitziet op de terugweg pas.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
sadistquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen tijdens de storm bestellen natuurlijk
helm op !!quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |