Dan ga ik geen moeite doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat iets voor jou is.
Veel sterkte met afwachting van de nier/bijnier uitslag!quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.
Verder gaat het top![]()
* Mrsloveable pakt een handvol popcorn en sluipt stiekem weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock popcorn pakt en rustig toekijkt hoe 2 dames elkaar zoenen![]()
Dus het is niet de sport waar je je bedenkingen over hebt maar de coach?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:13 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag het kunstschaatsen zitten kijken. Echt mooi en knap wat die meiden laten zien.
Lindsay heel knap gedaan![]()
Maar wat een sport zegDat zou verboden moeten worden.
“Waarom heb je alles zo weggegeven?”
Dat zijn de eerste woorden van Valieva's coach tegen een 15 jarig meisje dat al helemaal gestresst vanwege een dopingrel rond moet schaatsen. Onbegrijpelijk gewoon.
Niks aan het handje hier…quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:15 schreef drakin het volgende:
Iemand al een windstootje van 140 gehad?
Ik hoorde in Duitsland al 152 km gemeten.quote:
Nee niet alleen over de coach. Dat is de standaard binnen die sport en ja daar heb ik wel een probleem mee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus het is niet de sport waar je je bedenkingen over hebt maar de coach?
Das ook zo bij turnen? En wel meer sporten waarbij meisjes betrokken zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet alleen over de coach. Dat is de standaard binnen die sport en ja daar heb ik wel een probleem mee.
Turnen ook ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das ook zo bij turnen? En wel meer sporten waarbij meisjes betrokken zijn.
Ferdy Druijf toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
even gezocht ... NED. voetballer van Rapid Wien
Snelle goal heeft ie gemaaktquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:05 schreef mario390 het volgende:
spelt en nederlandse bij rapid wien
Ik ga duimen voor een goede uitslag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.
Verder gaat het top![]()
Goed te horenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Verder gaat het top![]()
Morgen zie ik dat wel gebeuren ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:15 schreef drakin het volgende:
Iemand al een windstootje van 140 gehad?
Die heb ik hier niet in de buurtquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:01 schreef aloa het volgende:
Ik vrees wel dat er flink wat dakpannen eraf gaan morgen...
Een flat kan ook aardig heen en weer gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Flat en het meeste in de omgeving ook ...
Ja weet ik ... woonde vroeger 12 hoog en daar merkte je het wel eens bij storm.. Mijn huidige is 7 hoog en ik zit op 4quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Een flat kan ook aardig heen en weer gaan.
Ik gooi wel 1 naar jequote:
Dat zal dan nu wel meevallen. Ik woonde vroeger op de bovenste verdieping van een flat en dat voelde je soms echt wel inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... woonde vroeger 12 hoog en daar merkte je het wel eens bij storm.. Mijn huidige is 7 hoog en ik zit op 4
FOK!kers helpen FOK!kersquote:
Wil je ook 1?quote:
Nieuwe olympische sport, dakpannen gooienquote:
Nee dank je. Ik heb er genoeg.quote:
misschien kun je er een goofy pizza op bakkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nieuwe olympische sport, dakpannen gooien
Ik ook, en morgen liggen ze benedenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb er genoeg.
Ik bestel wel 1quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien kun je er een goofy pizza op bakken
Morgen tijdens de storm bestellen natuurlijkquote:
Ik ook niet. Ik verwacht eigenlijk nog wel zo'n bericht dat ik thuis kan blijven. Morgenvroeg hopelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Vooralsnog geen mail van mijn werk dat ik morgen thuis mag werken
Dat wordt dakpannen en takken vermijden op weg naar kantoor
Zoals het er nu uitziet op de terugweg pas.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
sadistquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen tijdens de storm bestellen natuurlijk
helm op !!quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
ja?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een songbook van Adele gescoord![]()
Kennen jullie 1 van de nummers die erin staan? De titels zeggen mij niets.
First Love
Best For Last
Chasing Pavements
Cold Shoulder
Crazy For You Daydreamer
Don't You Remember Fool That I Am
He Won't Go
Hiding My Heart Hometown Glory
I Can't Make You Love Me I Found A Boy
I'll Be Waiting
If It Hadn't Been For Love Lovesong
Make You Feel My Love Many Shades Of Black Melt My Heart To Stone My Same
Need You Now
Now And Then
One And Only
Painting Pictures
Right As Rain
Rolling In The Deep Rumour Has It
Set Fire To The Rain Someone Like You
Take It All
Tired
Turning Tables
Water And A Flame
Ik luister nu (voor het eerst) naar Rolling in the deep.
Ik ken er 0quote:
Dude, je leeftquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor Domni zijn electronische contact toets verslaving:
Mijn vader de amateur-meteoroloog zei dit ook al. Dat wordt lekker op kantoor blijven hangen met mijn collega's zoquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet op de terugweg pas.
Zolang het dat is primaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beetje Fok moe, maar Yeah!!! Alive and kicking!
bedtijd danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij komt toch wel hè?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je de booster gekregen?quote:
Daar ben je weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor Domni zijn electronische contact toets verslaving:
27-2quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De loop neem ik aan, is er al een datum?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Aait abobin dankbaar over haar bol.
Mits geen anomalieën geef ik acte de préséance.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
27-2
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
Top!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mits geen anomalieën geef ik acte de préséance.
Er zijn wel een aoibhomalieën aanwezigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mits geen anomalieën geef ik acte de préséance.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |