quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:15 schreef Poolbal het volgende:
Vrijdag 7 November is dus de volgende meeting!
Locatie: Café Oudaen - zit op 5 minuten lopen van het perron op Utrecht Centraal (Hoog Catherijne, uitgang Vreeburg)
Tijd: (onder voorbehoud, nog even finetunen) 17:00 wandelen met Domnivoor in Utrecht. Leer de eeuwenoude stad kennen vanuit een ander perspectief
+/- 18:00 tot laat drankjes/hapjes doen bij Oudaen
Kan absoluut niet op 12 februari ( dan is junior Koen jarig)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:01 schreef Domnivoor het volgende:
Stadswandeling en borrel in Utrecht:
De 40+ SC gaat wandelen en borrelen in Utrecht.
Het plan is, op een nader te bepalen datum:
13:00 Verzamelen op het stationsplein
Om 13:25 lopen we naar het café, waar we om 13:30 aankomen.
En voor wie dat lopend niet redt wordt een taxi geregeld.
Bij het café splitsen we de groep:
De cafégangers gaan naar binnen.
De wandelaars gaan met Aoibhin en mij de mooiste plekjes van de stad verkennen. Halverwege gaan we ergens wat drinken. Rond 15:00 sluiten we ons aan bij de café-groep, en verhuizen we naar een grotere tafel.
In dat café kunnen we ook blijven eten.
We kiezen de datum waarop de meeste mensen kunnen.
Dit zijn de opties:
12, 13, 19, 26 of 27 februari.
Dat was te voorzien. En jammer natuurlijk. Maar ik wil wel doorzetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef Koen66 het volgende:
ik zie dus al dat er geen datum is waarop IEDEREEN kan. De 19e leek positief
nice, kom ik jou ook weer eens tegenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo als het er nu voor staat kan ik iedere genoemde datum..
Jij niet durven? Je hebt al heel wat meets meegemaakt... Dus dit is een makkie.quote:
En bovendien een thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij niet durven? Je hebt al heel wat meets meegemaakt... Dus dit is een makkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |