Ga maar weer terug naar het Ajax topic. Staat je veel beter.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:55 schreef klaasweetalles het volgende: [..] linssen moet kapoet en ik bedoel dat echt letterlijk
Opdonderen Klaas.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
linssen moet kapoet
en ik bedoel dat echt letterlijk
Sini is geblesseerd geweest, had een assist tegen Sparta en wat pech dat er geen goal kwam uit een paar geweldige acties (tegen NEC, Sparta èn RKC). Ik vind hem erg goed afgelopen weken.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:53 schreef Haringkop het volgende:
De prestaties van de voorhoede na de winterstop is ook wel bedroevend. Alireza 2 goals verder Linssen, Sinisterra, Nelson, Dessers..allemaal nul.
Sini maak ik mij dan niet zo druk over, maar de rest is wel erg ondermaats.
Ik ben na de 60e minuut naar de kroeg gegaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef Qarrad het volgende:
Lichtpuntje du jour: met na het aflopen van onze wedstrijd zei mijn tv *pats* en had ik geen tv meer.
Als dat tijdens was gebeurd, helemaal toen het nog maar 1-0 stond en heel spannend was dan had ik het echt niet grappig gevonden. Nu ook niet maar ik vond het wel gelukkig getimed.
Je kwam goed in beeld ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
Dat was een uitstekend dagje Brabant, met zelfs een uitvak in Waalwijk
Optimaal vermaakt
Met die baard?quote:
Jorgensen had inderdaad een prima rendement gehad in deze speelstijl.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Feyenoord meer zou hebben gehad aan spelers als Bannis en Bozenik dan aan Linssen.
Het wegdoen van Jorgensen was sowieso een grote blunder als je Linssen in de spits heb.
Ik spoel even terugquote:
wel even een screenshotje hier plaatsen danquote:
Niet alleen bij Teixeraquote:Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wij dachten ook dat Teixeira goed was na twee wedstrijden
[..]
Oi oi oiquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met die Spahic. Het is niet bijzonder maar zó rustig en degelijk. Dat gaat een hoop defensieve stabiliteit brengen, en geeft ook ruimte aan Nieuwkoop om meer naar voren te gaan.
Beetje makkelijk, Spajic had ook gewoon een prima periode.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet alleen bij Teixera
[..]
Oi oi oi
Jorgensen in de spits was helaas ook vaak een bron van ergenis, Bannis was denk ik te licht, Bozenik had ik graag wat meer aan het werk gezienquote:Op zondag 13 februari 2022 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Feyenoord meer zou hebben gehad aan spelers als Bannis en Bozenik dan aan Linssen.
Het wegdoen van Jorgensen was sowieso een grote blunder als je Linssen in de spits heb.
alles is beter den een dwerg in de spitsquote:Op zondag 13 februari 2022 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Jorgensen ging transfervrij na een half jaar uit Turkije, geblesseerd terug naar Kopenhagen. Bannis bakt er ook bij NAC niet veel van. Bozenik pakt zijn minuten maar daar is ook wel alles mee gezegd.
Ja, dat waren vast topspitsen voor ons geweest.
Eens Sini komt ook wel weer bovendrijven en die heeft nog dreiging zat Dessers en Linssen vind ik echt lood om oud ijzer, hoewel ik denk nu ook de voorkeur aan Dessers zou geven. Hij heeft toch iets meer dat neusje voor een doelpunt. Maar eerlijk gezegd lijken zijn invalbeurten ook nergens meer op.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sini is geblesseerd geweest, had een assist tegen Sparta en wat pech dat er geen goal kwam uit een paar geweldige acties (tegen NEC, Sparta èn RKC). Ik vind hem erg goed afgelopen weken.
Linssen speelt heel zwak de laatste tijd. Nelson is niet goed genoeg.
Ik zie graag Dessers in de spits en Wålemark op de buitenpositie. Jahanbakhsh in de spits mag ook, hij kan tenminste wel een bal vasthouden.
ik heb het al meerdere keren gezegd Guus Til zou een goede spits kunnen wordenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens Sini komt ook wel weer bovendrijven en die heeft nog dreiging zat Dessers en Linssen vind ik echt lood om oud ijzer, hoewel ik denk nu ook de voorkeur aan Dessers zou geven. Hij heeft toch iets meer dat neusje voor een doelpunt. Maar eerlijk gezegd lijken zijn invalbeurten ook nergens meer op.
Jahanbakhsh in de spits is wellicht ook geen gekke gedachte, of weer de Til-variant a la PSV uit. Hoewel dat het spel van Til zelf ook niet heel erg tegen goede kwam.
2e van onderen.....met die big smile?quote:
Caland is die gozer in RKC-shirt die z'n middelvinger opstak toen de Geert niet snel genoeg van het veld afliep.quote:
Het bestaansrecht van RKC is voor mij al langer een vraagstuk.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
Begreep overigens ook dat er gisteren verkoop was geweest voor niet seizoenskaarthouders
Je moet je als club wel sterk afvragen of je bestaansrecht hebt als je 3000 (?) kaarten niet kwijt kan.
Ja zelfs ik als Linssen-fan begin het idee te krijgen dat de voorhoede net wat goals tekort komt. Tegelijkertijd staat het team toch alweer op 52 goals, omgerekend oger 34 wedstrijden de 80 goals moeten halen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat er twee maken tegen Cambuur
bedankt wikipediaquote:Op maandag 14 februari 2022 07:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja zelfs ik als Linssen-fan begin het idee te krijgen dat de voorhoede net wat goals tekort komt. Tegelijkertijd staat het team toch alweer op 52 goals, omgerekend oger 34 wedstrijden de 80 goals moeten halen.
Alireza heeft er tot nu toe te weinig gemaakt, Sini doet het precies volgens verwachting en Linssen moet als spits van Feyenoord gewoon op 20 goals eindigen. Dessers staat nu op 4 eredivisiegoaltjes, heeft ze op het juiste moment gemaakt maar ook dat is natuurlijk niet de oplossing. Heeft zijn waarde gehad maar gaat gewoon terug naar Brugge.
why not? zo lang er 18 plekken zijn in de eredivisie heb je altijd clubs van dat formaat die het een tijdje vol kunnen houdenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
Begreep overigens ook dat er gisteren verkoop was geweest voor niet seizoenskaarthouders
Je moet je als club wel sterk afvragen of je bestaansrecht hebt als je 3000 (?) kaarten niet kwijt kan.
das zijn punt ookquote:Op maandag 14 februari 2022 08:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
why not? zo lang er 18 plekken zijn in de eredivisie heb je altijd clubs van dat formaat die het een tijdje vol kunnen houden
al is Waalwijk wel een schrijnend voorbeeld, vooral door de ligging
Dat is niet de fout van RKCquote:Op maandag 14 februari 2022 08:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
das zijn punt ook
RKC is als een amateurclub in de Eredivisie maar dan zonder de charme van een amateurclub
Toch denk ik dat Bozenik bij ons nu, met Til bij hem in de buurt, ook echt wel zijn doelpuntjes had meegepikt. Meevoetballend was het niet zo veel bij hem, maar hij werkte hard genoeg en hield de verdedigers, net als Linsen, wel bezig.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Jorgensen ging transfervrij na een half jaar uit Turkije, geblesseerd terug naar Kopenhagen. Bannis bakt er ook bij NAC niet veel van. Bozenik pakt zijn minuten maar daar is ook wel alles mee gezegd.
Ja, dat waren vast topspitsen voor ons geweest.
Bozenik kan in de tweede bundesliga nog geen basisplaats veroveren. Die kan je wel afschrijven. Zelfs ik zie liever Linssen.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:54 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Bozenik bij ons nu, met Til bij hem in de buurt, ook echt wel zijn doelpuntjes had meegepikt. Meevoetballend was het niet zo veel bij hem, maar hij werkte hard genoeg en hield de verdedigers, net als Linsen, wel bezig.
Bozenik had bij geen enkele Erediviseploeg in de basis gestaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:54 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Bozenik bij ons nu, met Til bij hem in de buurt, ook echt wel zijn doelpuntjes had meegepikt. Meevoetballend was het niet zo veel bij hem, maar hij werkte hard genoeg en hield de verdedigers, net als Linsen, wel bezig.
ook bozenik wordt beter op de bankquote:Op maandag 14 februari 2022 10:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bozenik had bij geen enkele Erediviseploeg in de basis gestaan.
Natuurlijk had hij zijn goals wel meegepikt zoals iedere spits in dit elftal maar het was al heel snel duidelijk dat hij het spel van Slot niet begreep. Linssen houdt de verdediging bezig omdat hij op de juiste momenten druk zet, Bozenik ontbreekt het aan die slimmigheid. Zegt ook genoeg dat Slot hem zo slecht vond dat hij een andere reservespits wilde.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:54 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Het zou heerlijk zijn als we weer een spits hebben die rustig een bal kan aannemen en snel door kan kaatsen (maar dan zonder het achter de bal aan sjokken wanneer we niet in balbezit zijn zoals Jorg deed). Het is heel prettig hoe Linssen druk zet en hoe de aanval continu in beweging is maar er is in het centrum voorin gewoon niemand die een bal vast kan houden wanneer er een beetje druk wordt gezet.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens Sini komt ook wel weer bovendrijven en die heeft nog dreiging zat Dessers en Linssen vind ik echt lood om oud ijzer, hoewel ik denk nu ook de voorkeur aan Dessers zou geven. Hij heeft toch iets meer dat neusje voor een doelpunt. Maar eerlijk gezegd lijken zijn invalbeurten ook nergens meer op.
Jahanbakhsh in de spits is wellicht ook geen gekke gedachte, of weer de Til-variant a la PSV uit. Hoewel dat het spel van Til zelf ook niet heel erg tegen goede kwam.
Een kwestie van scouten dus. Ik denk trouwens wel dat een type Haller (wat echt niet zo'n hele bijzondere speler is) het beste tot zijn recht zou komen in het Slot-systeem. Gewoon wachten op goede aanvoer en de balletjes in de 5 meter binnentikken.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou heerlijk zijn als we weer een spits hebben die rustig een bal kan aannemen en snel door kan kaatsen (maar dan zonder het achter de bal aan sjokken wanneer we niet in balbezit zijn zoals Jorg deed). Het is heel prettig hoe Linssen druk zet en hoe de aanval continu in beweging is maar er is in het centrum voorin gewoon niemand die een bal vast kan houden wanneer er een beetje druk wordt gezet.
Jahanbakhsh of Sinisterra in de spits zou dat iets meer oplossen maar ik snap wel dat Slot voor de continuïteit hier niet voor moet kiezen. Zou ook een verkeerd signaal zijn naar Linssen en Dessers.
Afhankelijk van de aankopen en verkopen kan ik me wel voorstellen dat je Jahanbaksh spitsentraining gaat geven en het seizoen in gaat met hem en Linssen als spitsen. Ligt er een beetje aan op welke posities er voorin goede spelers beschikbaar zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou heerlijk zijn als we weer een spits hebben die rustig een bal kan aannemen en snel door kan kaatsen (maar dan zonder het achter de bal aan sjokken wanneer we niet in balbezit zijn zoals Jorg deed). Het is heel prettig hoe Linssen druk zet en hoe de aanval continu in beweging is maar er is in het centrum voorin gewoon niemand die een bal vast kan houden wanneer er een beetje druk wordt gezet.
Jahanbakhsh of Sinisterra in de spits zou dat iets meer oplossen maar ik snap wel dat Slot voor de continuïteit hier niet voor moet kiezen. Zou ook een verkeerd signaal zijn naar Linssen en Dessers.
Vind het eigenlijk wel een hele goede suggestie ja. Dat kan nog weleens succesvoller zijn dan weer een risicovolle spits aankopen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Afhankelijk van de aankopen en verkopen kan ik me wel voorstellen dat je Jahanbaksh spitsentraining gaat geven en het seizoen in gaat met hem en Linssen als spitsen. Ligt er een beetje aan op welke posities er voorin goede spelers beschikbaar zijn.
Nee joh. Dessers en Linssen zijn niet geweldig maar voldoen voor nu. Feyenoord is op de achtergrond druk bezig met een nieuwe spits scouten voor volgend seizoen die de concurrentie moet aangaan met Linssen. Komt goed.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Afhankelijk van de aankopen en verkopen kan ik me wel voorstellen dat je Jahanbaksh spitsentraining gaat geven en het seizoen in gaat met hem en Linssen als spitsen. Ligt er een beetje aan op welke posities er voorin goede spelers beschikbaar zijn.
Je zegt dat nu vrij makkelijk. Maar een goede spits is echt een lot uit de loterij.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Dessers en Linssen zijn niet geweldig maar voldoen voor nu. Feyenoord is op de achtergrond druk bezig met een nieuwe spits scouten voor volgend seizoen die de concurrentie moet aangaan met Linssen. Komt goed.
Nou dan kunnen we de scouting wel weer opdoeken dus.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je zegt dat nu vrij makkelijk. Maar een goede spits is echt een lot uit de loterij.
Ja dat is ook weer te overdreven Caland. Maar bij welke eredivisieclub loopt er momenteel een normale spits rond?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we de scouting wel weer opdoeken dus.
Wat andere eredivisieclubjes voor spitsen hebben rondlopen vind ik niet zo relevant.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer te overdreven Caland. Maar bij welke eredivisieclub loopt er momenteel een normale spits rond?
Dat is inderdaad zo, maar nog een jaar met een tussenoplossing als spits aantreden is ook geen optie meer, dat doen we al te lang.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je zegt dat nu vrij makkelijk. Maar een goede spits is echt een lot uit de loterij.
Aursnes en Trauner kwamen ook niet van Eredivisieclubs.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer te overdreven Caland. Maar bij welke eredivisieclub loopt er momenteel een normale spits rond?
Tuurlijk zijn ze daar mee bezig. En hopelijk lukt het. Maar zo niet, dan denk ik dat het een aardig back-up plan is. Als je dus de flanken wel versterkt kan krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Dessers en Linssen zijn niet geweldig maar voldoen voor nu. Feyenoord is op de achtergrond druk bezig met een nieuwe spits scouten voor volgend seizoen die de concurrentie moet aangaan met Linssen. Komt goed.
Laat ik hem zo stellen: Wat eis je van een spits van Feyenoord?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar nog een jaar met een tussenoplossing als spits aantreden is ook geen optie meer, dat doen we al te lang.
Gewoon de prioriteit van de scouting nu, een spits voor de lange termijn.
Alleen @DombohetOlifantje1 houdt vertrouwen in hem.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:26 schreef Elan het volgende:
We hebben Bozenik ook nog, of hebben jullie die al compleet afgeschreven.
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
20 goals, 10 assists en een spits die een bal kan vasthouden? Want dat is volgens mij wel waar jij naar op zoek bent.
Die is al besproken net.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:26 schreef Elan het volgende:
We hebben Bozenik ook nog, of hebben jullie die al compleet afgeschreven.
Jeetjequote:Op maandag 14 februari 2022 11:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
20 goals, 10 assists en een spits die een bal kan vasthouden? Want dat is volgens mij wel waar jij naar op zoek bent.
Maar waarom niet? Ik snap dat niet zo goed. Nu blijft het een beetje vaag. Hij moet een balletje kunnen vasthouden, maar als je niet scoort dan ben je er op een gegeven moment toch ook wel klaar mee?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje
Zou er sowieso geen specifieke cijfers aan koppelen.
Kan. Maar het kan ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kunt bij een spits toch wel gewoon over cijfers praten?
Ja nu maak je er opnieuw een karikatuur van. Bij veel spitsen hoor ik tegenwoordig allerlei positieve verhalen en dan kijk ik naar de statistieken en hebben ze er aan het eind van het seizoen 10 inliggen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:37 schreef Elan het volgende:
Als hij 19 doelpunten maakt en 18 assists gelijk wegsturen.
Pietje Puk god
punt is dat het belangrijkste cijfer de prijs is, je kan van alles eisen maar zolang het beleid koopjes of huurlingen is heb je er weinig aanquote:Op maandag 14 februari 2022 11:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik word hier weer weggezet alsof ik een of andere domme teringdebiel ben.Kunt bij een spits toch wel gewoon over cijfers praten? Wat is dit nou allemaal zeg.
Ja en dan zeg ik dus: Wellicht dat je huidige materiaal nu best prima is en dat je inderdaad een Alireza kunt omturnen of toch nog een jaartje met Linssen speelt.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan. Maar het kan ook niet.
We hebben een scouting. Die zal met iets gaan komen. Of niet, en dan mag Arnesen gaan toveren met geld wat er niet is.
Nu gaan roepen 'we moeten een spits halen die er 20 inschiet en 10 assists geeft' heeft niet zoveel zin, dat zijn sowieso spitsen die niet echt haalbaar zijn tenzij ze uit hun contract lopen.
Het is niet dat je met een speler een bepaald doelpuntenaantal haalt he. Als iemand in ons spel past komt het vanzelf, dat zie je met een Til die niks toevoegde aan Spartak en Freiburg maar bij ons aan de lopende band scoort. Of Linssen waarmee je '15 goals haalt' maar die vorig seizoen als linksbuiten bij ons enkel in de weg liep.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Ik snap dat niet zo goed. Nu blijft het een beetje vaag. Hij moet een balletje kunnen vasthouden, maar als je niet scoort dan ben je er op een gegeven moment toch ook wel klaar mee?
Je mag toch bepaalde aantallen van een Feyenoord-spits eisen?
Ja. En ik probeer nu al de hele tijd uit te leggen dat Feyenoord daarom beter op de huidige spelers kan terugvallen dan weer voor 2 miljoen een spits ophalen zoals Bozenik.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
punt is dat het belangrijkste cijfer de prijs is, je kan van alles eisen maar zolang het beleid koopjes of huurlingen is heb je er weinig aan
Linssen scoort maar daar is ook iedereen klaar mee, juist omdat hij bepaalde facetten van het spelletje totaal niet beheerst. Snap je nu waarom dat cijfertjesfetisjisme van je nogal achterlijk is.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij moet een balletje kunnen vasthouden, maar als je niet scoort dan ben je er op een gegeven moment toch ook wel klaar mee?
Het systeem speelt wel wat mee en Til vind ik wel een uitzonderlijke speler in het Slotsysteem maar van alle andere spelers kun je zeggen dat ze zelfs onder hele slechte coaches normaal gesproken wel bepaalde aantallen moeten kunnen halen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is niet dat je met een speler een bepaald doelpuntenaantal haalt he. Als iemand in ons spel past komt het vanzelf, dat zie je met een Til die niks toevoegde aan Spartak en Freiburg maar bij ons aan de lopende band scoort. Of Linssen waarmee je '15 goals haalt' maar die vorig seizoen als linksbuiten bij ons enkel in de weg liep.
Dus het is aan de scouting van Feyenoord die eindelijk een beetje fatsoenlijk is om iets goeds te vinden. Ik zie wel dat Linssen en Dessers geen bal kunnen vasthouden wat ons opbreekt maar wel belangrijk zijn door continu in beweging te blijven, verder kan ik wel driftig op zoek op transfermarkt wie er veel goaltjes scoren in obscure competities maar uiteindelijk heb ik ook geen idee. Daar kijk ik niet genoeg voetbal voor.
Het moet wat mij betreft én én zijn. Dus zowel goals als het spel zelf. Die goals en statistieken kun je niet zomaar uitvlakken.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Linssen scoort maar daar is ook iedereen klaar mee, juist omdat hij bepaalde facetten van het spelletje totaal niet beheerst. Snap je nu waarom dat cijfertjesfetisjisme van je nogal achterlijk is.
Ja dit dus. Niks mis met cijfers, maar juist de context is key. Leuk hoor dat Linssen er een aantal heeft ingelegd, maar gezien de kansen die hij heeft gehad (en dat zijn niet alleen de kansen met een schot op doel) valt het wat tegen. Nog even los van het feit dat hij aan het spel niet zoveel toevoegt.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Linssen scoort maar daar is ook iedereen klaar mee, juist omdat hij bepaalde facetten van het spelletje totaal niet beheerst. Snap je nu waarom dat cijfertjesfetisjisme van je nogal achterlijk is.
Waarschijnlijk op basis van statistieken.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga nog steeds op basis van niets voor Zirkzee.
Meer op basis van een YouTube filmpje wat ik net van 'm keek. Niets dusquote:Op maandag 14 februari 2022 11:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op basis van statistieken.Want die zijn goed.
Ja prima. Ik wil die context ook echt wel meenemen, zo autistisch ben ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dit dus. Niks mis met cijfers, maar juist de context is key. Leuk hoor dat Linssen er een aantal heeft ingelegd, maar gezien de kansen die hij heeft gehad (en dat zijn niet alleen de kansen met een schot op doel) valt het wat tegen. Nog even los van het feit dat hij aan het spel niet zoveel toevoegt.
Ook als type speler zou het redelijk in Slotbal passen denk ik. Dus prima suggestie van je. Statistieken zijn in orde, hij maakt veel intikkertjes in de 16 (past bij voetbal van Slot) en hij schijnt aardig te kunnen meevoetballen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meer op basis van een YouTube filmpje wat ik net van 'm keek. Niets dus.
Het is jammer dat Castellanos toen niet lukte, daar vragen ze nu een miljoen of 15 voorquote:Op maandag 14 februari 2022 11:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dit dus. Niks mis met cijfers, maar juist de context is key. Leuk hoor dat Linssen er een aantal heeft ingelegd, maar gezien de kansen die hij heeft gehad (en dat zijn niet alleen de kansen met een schot op doel) valt het wat tegen. Nog even los van het feit dat hij aan het spel niet zoveel toevoegt.
Ik denk dat Zirkzee te duur en overrated isquote:Op maandag 14 februari 2022 12:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:scrummie Hij staat er goed op.
[ twitter ]
Volgende week vrijdag al de loting. Alle vluchtopties al klaar staan in ieder geval.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:59 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, belangrijkere zaken. Zondag een heerlijk thuiswedstrijdje in een VOLLE KUIP. Daarna AZ uit, belangrijke pot en erg benieuwd hoe we daar voor de dag gaan komen gezien de vorm van AZ.
En ik heb ongelofelijk veel zin in de Conference League, maar dat duurt nog even.
Ah leuk, wist niet de loting dan al was. Wedstrijdjes halverwege maart toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag al de loting. Alle vluchtopties al klaar staan in ieder geval.
Vind het de meest realistische kandidaat tot nu toe. En is nog van Bayern. Dus wellicht zit er wat in.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Zirkzee te duur en overrated is
10 maart uit 17 maart thuis.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah leuk, wist niet de loting dan al was. Wedstrijdjes halverwege maart toch?
Het is vooral een bekende kandidaat natuurlijk. Nogmaals; ik zou hem wel willen zien komen, maar hij zal waarschijnlijk te duur zijn en mogelijk ook gewoon in België willen blijven. Loopt ook uit zijn contract volgend jaar dus Bayern zal 'm of willen verlengen of deze zomer verkopen, en dan praat je al snel over een miljoen of 6 volgens de laatste berichten en dus onhaalbaar voor ons. En zoveel zou ik er ook niet voor willen betalen.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het de meest realistische kandidaat tot nu toe. En is nog van Bayern. Dus wellicht zit er wat in.
6 miljoen lijkt me desondanks het minimumbedrag wat je voor een redelijke spits moet neerleggen in de huidige markt.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is vooral een bekende kandidaat natuurlijk. Nogmaals; ik zou hem wel willen zien komen, maar hij zal waarschijnlijk te duur zijn en mogelijk ook gewoon in België willen blijven. Loopt ook uit zijn contract volgend jaar dus Bayern zal 'm of willen verlengen of deze zomer verkopen, en dan praat je al snel over een miljoen of 6 volgens de laatste berichten en dus onhaalbaar voor ons. En zoveel zou ik er ook niet voor willen betalen.
Dat kan, maar dat hebben we niet. En dus is het hopen op de scouting. Of een creatieve oplossing. Maar ik val in herhaling.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
6 miljoen lijkt me desondanks het minimumbedrag wat je voor een redelijke spits moet neerleggen in de huidige markt.
AZ uit winnen zou heerlijk zijn. Een ouderwetse 0-4 op hun neus. Ze konden in de Kuip totaal niet tegen ons spelen maar we hielden AZ toen echt te lang in leven.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:59 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, belangrijkere zaken. Zondag een heerlijk thuiswedstrijdje in een VOLLE KUIP. Daarna AZ uit, belangrijke pot en erg benieuwd hoe we daar voor de dag gaan komen gezien de vorm van AZ.
En ik heb ongelofelijk veel zin in de Conference League, maar dat duurt nog even.
Interessante periode inderdaad. AZ blijft wel bijzonder wat die presteren. Die Pascal kan er wat van. Vind het buiten die Midstjø, Wijndal en die grillige Karlsson eigenlijk niet zoveel.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:59 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso leuke test weer.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ uit winnen zou heerlijk zijn. Een ouderwetse 0-4 op hun neus. Ze konden in de Kuip totaal niet tegen ons spelen maar we hielden AZ toen echt te lang in leven.
En daarna die jankmuilen nog een keer uitschakelen voor de Conference League
PEC uit is wel een potentieel bananenschilletje. Althans; zou typisch Feyenoord zijn. Vlak na de Europese uitwedstrijd ook geloof ik. En dan vlak na de uCL thuiswedstrijd Ajax uit. En dan zit je alweer bijna in april.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Interessante periode inderdaad. AZ blijft wel bijzonder wat die presteren. Die Pascal kan er wat van. Vind het buiten die Midstjø, Wijndal en die grillige Karlsson eigenlijk niet zoveel.
Toch vind ik naast AZ-uit en Ajax-uit dat we niet een bijster moeilijk programma hebben. Utrecht, Groningen, Twente thuis moet je eigenlijk vrij eenvoudig winnen en PSV thuis is doorgaans een zekerheidje.
En dan in juli alweer voorronde Champions League.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sowieso leuke test weer.
[..]
PEC uit is wel een potentieel bananenschilletje. Althans; zou typisch Feyenoord zijn. Vlak na de Europese uitwedstrijd ook geloof ik. En dan vlak na de uCL thuiswedstrijd Ajax uit. En dan zit je alweer bijna in april.
God wat gaat het snel allemaal.
Augustus.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En dan in juli alweer voorronde Champions League.
Zeker. Een lekkere zonnige middag in mei de tweede plek veiligstellen en daarna het terras op duiken. Kijk daar ontzettend naar uitquote:Op maandag 14 februari 2022 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou leuk zijn als Feyenoord - PSV nog ergens om gaat
Zonder PSV nou weer enorm te willen hypen lijkt die Madueke daar wel echt een enorm verschil te maken. Ongeveer elke winstpartij van PSV was moeizaam tot nu toe en ineens winnen ze 5-0.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker. Een lekkere zonnige middag in mei de tweede plek veiligstellen en daarna het terras op duiken. Kijk daar ontzettend naar uit
je hoeft toch helemaal niet naar anderen te kijken, gewoon zelf je punten pakken al heeft Feyenoord wel een wat zwaarder programma geloof ikquote:Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zonder PSV nou weer enorm te willen hypen lijkt die Madueke daar wel echt een enorm verschil te maken. Ongeveer elke winstpartij van PSV was moeizaam tot nu toe en ineens winnen ze 5-0.
Feyenoord heeft een zwaarder programma voor de boeg dan PSV. Moeten nog naar AZ en Ajax. Maar tegelijkertijd hebben ze wel het hoogste puntenaantal gemiddeld sinds 2017. (En 2003 was de laatste keer dat ze op zo'n hoog gemiddelde zaten.)quote:Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft toch helemaal niet naar anderen te kijken, gewoon zelf je punten pakken al heeft Feyenoord wel een wat zwaarder programma geloof ik
Bedankt wikipedia.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als Feyenoord de huidige lijn doorzet eindigen ze trouwens op 74 punten en 80 goals voor. Dat is voor Feyenoord (los van het kampioenschap) het beste seizoen sinds 2002-2003. Toen Feyenoord 3e werd met maar liefst 80 punten, nog altijd de beste nummer 3 in de Eredivisie ooit.
Misschien moet jij eens stoppen met zo belachelijk snel op je teentjes te zijn getrapt. Of als dat geen optie is, niet in dit topic komen natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doe nou gewoon even normaal en aardig. Dit soort reacties zijn zo onnodig.
Ja maar kom hhh38. Ik krijg van jou nooit gezeik maar users als Dombo en Caland reageren om de haverklap met "stop maar met posten", "flikker op met je statistieken" en nog meer van dat soort gezeik. Discussies worden zo ontzettend platgeslagen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens stoppen met zo belachelijk snel op je teentjes te zijn getrapt. Of als dat geen optie is, niet in dit topic komen natuurlijk.
Je vraagt 99 van de 100 keer naar de bekende weg en/of trapt wat open deuren in, discussies zijn daardoor sowieso totaal oninteressant met jou.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar kom hhh38. Ik krijg van jou nooit gezeik maar users als Dombo en Caland reageren om de haverklap met "stop maar met posten", "flikker op met je statistieken" en nog meer van dat soort gezeik. Discussies worden zo ontzettend platgeslagen.
Vind dat gewoon jammer.
Ja want iedereen weet hier hoe het stadiondossier in elkaar zit, op welke plek O21 staat en hoe Feyenoord het in vergelijking met eerdere seizoenen doet. Flauwekul Caland.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt 99 van de 100 keer naar de bekende weg en/of trapt wat open deuren in, discussies zijn daardoor sowieso totaal oninteressant met jou.
Tot op zekere hoogte zijn er soms best interessante discussies rondom jouw posts, maar het probleem is dat je de hint niet snapt als er sprake is van overkill (en dat is regelmatig). Ik negeer het dan maar gewoon, maar ik vind het niet gek dat anderen dan zulke reacties plaatsen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar kom hhh38. Ik krijg van jou nooit gezeik maar users als Dombo en Caland reageren om de haverklap met "stop maar met posten", "flikker op met je statistieken" en nog meer van dat soort gezeik. Discussies worden zo ontzettend platgeslagen.
Vind dat gewoon jammer.
Ja dat klopt.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja want iedereen weet hier hoe het stadiondossier in elkaar zit, op welke plek O21 staat en hoe Feyenoord het in vergelijking met eerdere seizoenen doet.
Op zich een grappige opmerking, maar als hij van Sinclair Bisschop komt krijgt het nog geen glimlach van mij.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:53 schreef bbuddybb het volgende:
Die gasten van RTV Rijnmond vind ik altijd wel leuk.
"Trauner is een fenomeen. Als hij binnen komt lopen denk je: is er een printer stuk? Maar deze man schept genoegen in verdedigen"![]()
Dank, dat koester ik als een warm compliment.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte zijn er soms best interessante discussies rondom jouw posts
Een forum is er toch voor de discussies? Maar goed, ik zal er op letten.quote:maar het probleem is dat je de hint niet snapt als er sprake is van overkill (en dat is regelmatig). Ik negeer het dan maar gewoon, maar ik vind het niet gek dat anderen dan zulke reacties plaatsen.
Schoof ook wat meer in dan anders had ik het idee. Senesi stond op een gegeven moment een keer tegen 2 of 3 man meen ikquote:Op maandag 14 februari 2022 13:55 schreef Caland het volgende:
Het voordeel van zo'n fietsenstalling als stadion is dat het nog beter opvalt hoe zo'n Trauner aan het heersen is jaAl vond ik hem bij die kans van RKC er niet heel goed uitzien, voor mijn gevoel liet hij daar teveel ruimte.
Gewoon negeren joh, is maar een forumpie. Vind het soms wel lachen die statistieken, op andere momenten voegt het weinig toe. Is alsnog altijd beter dan die ene extreem negatieve gast. Die heb ik al ff niet meer gezien trouwens.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind dat gewoon jammer.
@Pistoleroquote:Op maandag 14 februari 2022 14:03 schreef Kerftminister het volgende:
Die heb ik al ff niet meer gezien trouwens.
Dankjewel man! Waardeer ik enorm.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewoon negeren joh, is maar een forumpie. Vind het soms wel lachen die statistieken, op andere momenten voegt het weinig toe. Is alsnog altijd beter dan die ene extreem negatieve gast. Die heb ik al ff niet meer gezien trouwens.
ik vraag mij altijd af wat mensen met die shirtjes gaan doenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch mooi dat Feyenoord ook voorstander is van zoveel mogelijk supporters op losse kaarten.
Hekel aan dit soort statistiekenquote:Op maandag 14 februari 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt 99 van de 100 keer naar de bekende weg
Fijn dat ik zo gemist wordt.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:pistolero
tegen RKC onze allerslechtste wedstrijd ooit gespeeld, Slot moeten ze ontslaan en het komt nooit meer goed.
@GGMM @onlogischquote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fijn dat ik zo gemist wordt.
Was niet best heh gisteren (lol). Wel 3 punten genot gelukkig.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk geen speler van Feyenoord herinneren die makkelijker passeerde dan Sini. Kalou misschien?
quote:
Dus eigenlijk moet Feyenoord een stevige kerel in de spits hebben, het liefst iemand die de modder opvreet?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Spitsen van 18 tot 23 jaar zijn fysiek gewoon ongeschikt voor een club als Feyenoord
Waarom iedere keer spitsen in die categorie in het diepe gooien is mij een raadsel bij Feyenoord
Spelers als bozenik zouden het over paar jaar wel kunnen
Als spits moet je het bijna altijd opnemen tegen de hardste fysiek sterke tegenstander van de tegenpartij en je speelt in de kleine ruimte. Zonder goed fysiek red je het gewoon niet meer.
Feyenoord moet eigenlijk gewoon een spits halen die 20 goals maakt en 10 assists.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet Feyenoord een stevige kerel in de spits hebben, het liefst iemand die de modder opvreet?
Zou zo'n Lewandowski al willen afbouwen volgend seizoen?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord moet eigenlijk gewoon een spits halen die 20 goals maakt en 10 assists.
Je lacht erom maar hij heeft ergens nog wel een punt ook. Die jochies als Vente en Bannis, dat kon en kan gewoon echt niet. Zelfs niet in een competitie als de Eredivisie. Een beetje fysiek lijkt me toch wel een vereiste voor een spits. Tenzij je enorm veel snelheid hebt ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet Feyenoord een stevige kerel in de spits hebben, het liefst iemand die de modder opvreet?
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je lacht erom maar hij heeft ergens nog wel een punt ook. Die jochies als Vente en Bannis, dat kon en kan gewoon echt niet. Zelfs niet in een competitie als de Eredivisie. Een beetje fysiek lijkt me toch wel een vereiste voor een spits. Tenzij je enorm veel snelheid hebt ofzo.
Pelle, van Hooijdonck Kuijt van Persiequote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wout Weghorst?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:17 schreef H.FR het volgende:
Ik zie het liefst een snelle, sterke spits die goed kan druk zetten. Ook zou het fijn zijn als hij een goede techniek heeft, een man kan passeren en kopsterk is. Daarnaast wel mooi als hij een bal kan vasthouden, accuraat is in de passing en ook af en toe een mooie steekpass kan geven.
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:17 schreef H.FR het volgende:
Ik zie het liefst een snelle, sterke spits die goed kan druk zetten. Ook zou het fijn zijn als hij een goede techniek heeft, een man kan passeren en kopsterk is. Daarnaast wel mooi als hij een bal kan vasthouden, accuraat is in de passing en ook af en toe een mooie steekpass kan geven.
En iets zegt me dat die het onder Slot nog best aardig zou doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
Iets zegt mij dat ze deze zomer bij Boadu gaan uitkomen.
Prima gescout Klaas. Heb je beelden?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou deze speler wel willen halen
Betaalbaar voor Feyenoord
een tering kop en hij scoort doelpunten
[ link | afbeelding ]
21 wedstrijden 18 goals
Jij vroeg beelden en ik heb gewoon die videa gepost hequote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mods? Moet hier niet ingegrepen worden?
Ja ik heb je quote nog Klaas. De andere users kunnen het plaatje nog gewoon zien.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij vroeg beelden en ik heb gewoon die videa gepost he
Laat Klaas met rust jij homofoob.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ik heb je quote nog Klaas. De andere users kunnen het plaatje nog gewoon zien.
Je moet niet zo veel zuipen jij ziet dingen die er niet zijn manquote:Op maandag 14 februari 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ik heb je quote nog Klaas. De andere users kunnen het plaatje nog gewoon zien.
Kan geen druk zetten. Niet goed genoeg dus.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De aandacht moet natuurlijk wel op hem gevestigd blijven waarom zou je anders nog zoveel tijd in je forumbrede act blijven steken?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wacht, roept @:pietjepuk2000 er nou echt de mods bij omdat klaas een gifje van twee zoenende vrouwen post??
Was zo’n beetje de beste bijdrage van @klaasweetalles in deze complete reeks en zelfs dan moet onlogisch nog opdraven om te modereren.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De aandacht moet natuurlijk wel op hem gevestigd blijven waarom zou je anders nog zoveel tijd in je forumbrede act blijven steken?
Bijzonder, een oefenwedstrijd tussen 2 wedstrijdweekenden in.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Kan Zirkzee vast proeven aan volgend seizoen.
Om weer in het ritme te komen voor de conference league denk ik. We spelen ook al geen beker natuurlijk. En de bankspelers zullen wel veel speeltijd gaan krijgen ja.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijzonder, een oefenwedstrijd tussen 2 wedstrijdweekenden in.
Hebben spelers op de bank speeltijd nodig?
Hendriks, Hendrix, Wålemark, Dessers, Bassett (en zelfs spelers als Troonstra, Pedersen als die fit zijn) kunnen allicht wel wat speeltijd gebruiken.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijzonder, een oefenwedstrijd tussen 2 wedstrijdweekenden in.
Hebben spelers op de bank speeltijd nodig?
quote:Slot is dé man voor Feyenoord, maar hem wacht een zware klus in de Kuip
Over de bloedeloze 0-0 tegen Heracles ging het gisteren amper in de Kuip. Het ging wél over Arne Slot, die straks het stokje overneemt in Rotterdam. Bij Feyenoord zwijgen ze officieel nog, maar vinden ze dat ze een megaslag hebben geslagen.
Om een van de vele vragen maar meteen weg te nemen: Arne Slot heeft in de gesprekken die hij reeds heeft gevoerd met Feyenoord op geen enkele wijze een toezegging gekregen dat er straks in de Kuip opeens miljoenen klaarliggen om te investeren in de selectie. Feyenoord zoekt wel degelijk naar investeerders, maar ze staan nog niet met grote zakken vol euro’s op de stoep in Rotterdam.
Slot, de trainer die werd weggestuurd bij AZ omdat hij in onderhandeling bleek te zijn met Feyenoord, kreeg door technisch directeur Frank Arnesen de afgelopen weken de mogelijkheden en vooral onmogelijkheden in Rotterdam-Zuid voorgespiegeld. De opvolger van Dick Advocaat zal een Feyenoord onder handen moeten nemen met een vergelijkbaar niveau als het huidige elftal.
De worsteling tegen Heracles gisteren toonde aan dat er dan nog volop werk aan de winkel is. Voor dat gedeelte van de mensen dat sinds vrijdagavond de polonaise loopt omdat Slot op weg is naar Feyenoord onderstreepte de partij tegen Heracles waarschijnlijk precies nog eens waarom het de juiste keuze is om de trainer uit Alkmaar weg te halen.
Feyenoord wist een defensief ingestelde opponent niet te kraken, bepaald niet voor het eerst. Slot heeft de naam dat hij zijn spelers zover krijgt om met gelikt positiespel afwachtende tegenstanders kapot te spelen. De vraag of er straks wonderen van Slot worden gevraagd, kon in de Kuip aan niemand worden gesteld. In Rotterdam zwijgen ze namelijk nog in alle talen over de aanstaande komst van de 42-jarige oud-prof van FC/PEC Zwolle, NAC en Sparta.
,,En je moet aan mij ook niets vragen over Slot’’, zegt de gaande man, Dick Advocaat. ,,Ik heb het gelezen en voor kennisgeving aangenomen. Wat moet ik ermee? Ik ga er niet over, heb er geen invloed op. Of het een goede trainer is? Ook dat weet ik niet. En dat is ook helemaal niet belangrijk. Het is belangrijk wat Feyenoord vindt.’’
Dick Advocaat
Frank Arnesen belde vrijdagavond nog naar zijn evenknie bij AZ, Max Huiberts. Volgens ingewijden was dat om te vertellen dat Feyenoord interesse heeft in de trainer, die een aflopend contract in Alkmaar heeft. Huiberts nam het belletje van zijn collega niet op.
Dat Slot een ochtend later genadeloos werd ontslagen, vinden ze in de Kuip off the record ‘erg overdreven’. Aan de andere kant knikt in Rotterdam zo’n beetje iedereen als de stelling wordt opgeworpen dat Feyenoord waarschijnlijk precies zo had gehandeld als hun trainer al een tijdje in gesprek zou blijken te zijn met Ajax of PSV.
Maar in de Kuip zien ze AZ nog lang niet als een club die serieus en structureel kan wedijveren met Feyenoord. Toch pikten de Rotterdammers in het verleden Denny Landzaat, die als trainer werkzaam was in Alkmaar, op om Giovanni van Bronckhorst te assisteren. Toen Jaap Stam in oktober 2019 sneuvelde, oordeelde de clubleiding dat de inbreng van Landzaat te mager was en dat hij per direct moest vertrekken. Begin dit seizoen werd Koen Stam (33), die jarenlang in Alkmaar werkte, toegevoegd aan de technische staf van het elftal onder 21 jaar. En nu komt dus de grote roerganger zelf naar de Kuip, in de persoon van Slot.
Manier van voetballen
Zijn opdracht zal dus vooral zijn om Feyenoord makkelijker te laten voetballen. Dat zou niet mogen worden uitgelegd als kritiek op Advocaat, die in recordtempo de rust terugbracht in de Kuip toen de club in november vorig jaar figuurlijk in de brand stond. Met een serie prima resultaten loodste hij Feyenoord toen snel omhoog, terwijl de huidige selectie vooral ziek, zwak of misselijk is en ook niet bepaald overloopt van kwaliteit.
Slot zal het verschil met Advocaat alleen kunnen maken in de manier van voetballen, waarschijnlijk niet in puntenaantallen. De talenten van AZ mogen dan hoger staan aangeschreven dan die van Feyenoord, Jong Oranje mag dan leunen op AZ en niet op Feyenoord en de laatste debutanten in het grote Nederlands elftal komen vooral uit Alkmaar en niet uit Rotterdam: tóch kiest Slot voor Feyenoord, onmiskenbaar een veel grotere club in het land.
Advocaat stond gisteren bij de lift toen hem nog snel werd gevraagd of hij als trainer van AZ op dit moment die club zou hebben ingeruild voor Feyenoord. Zonder antwoord te geven stapte de Hagenaar de lift in, die omlaag ging.
Heerlijk podcastje dit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Het weekendje weg van Krabby, het shirtje van Skiete Sjoert, de hotline Abdi Nageeye, het is weer genieten.
Oja en Feyenoord komt ook voorbij.
ik skip de segmenten waar sjoerd over zijn leven aan het woord komt meestalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heerlijk podcastje dit.Maar weer lekker opzetten in de auto vanavond op weg naar huis.
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hendriks, Hendrix, Wålemark, Dessers, Bassett (en zelfs spelers als Troonstra, Pedersen als die fit zijn) kunnen allicht wel wat speeltijd gebruiken.
7 uit 7quote:
Ik heb genoeg Football Manager gespeeld om te weten wanneer spelers een oefenwedstrijd nodig hebben.quote:
Hij is altijd zo gewoon gebleven.quote:Hij wil voetballen, dat is alles. Het liefst komt hij op de fiets naar de club. Voor hem geen fancy auto of duur horloge. Het liefst drinkt hij koffie op de club en praat hij over honden of over het weer in Noorwegen. Als ik naar Nederland kom, maakt-ie pasta voor me en eten we gewoon bij hem thuis. Ik ken weinig spelers die zo normaal zijn.’
FrankGod.quote:Jim Solbakken: ‘Er was ook nog een zeer grote club uit Rusland die hem wilde hebben, een club uit Italië en Werder Bremen. Maar Fredrik zei: “Het enige dat ik wil, is het naar mijn zin hebben”. Feyenoord kwam met een goed verhaal en je kent Frank Arnesen. Die laat niet los. Frank en ik gaan lang terug, ik vind hem echt een amazing guy. Hij heeft me twee maanden lag non-stop gebeld. “Jim”, zei-ie dan, “wat zijn jullie nou toch allemaal aan het doen? Kom gewoon naar ons”. Uiteindelijk kreeg Fredrik na een gesprek met de coach het beste gevoel bij Feyenoord en als ik hem spreek, zegt-ie ook dat hij het uitstekend naar zijn zin heeft in Rotterdam. Geweldige club, goede ploeg, mooi appartement. Meer dan dat heeft hij niet nodig om gelukkig te zijn.’
contract voor het (voetbal)leven!quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:57 schreef Caland het volgende:
Nouja hij is wel 'al' 26, van mij mag dat ook best een nieuwe Toornstra worden.
Duurt wel lang, ja. Hopelijk komt er deze week meer nieuws.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk verlengen ze dat contact van Arnesen gewoon snel.
Ik denk eigenlijk dat hij daar te goed voor is, tenzij Feyenoord zelf een flinke stap vooruit maakt. Aursnes kan prima mee in de topcompetities.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:57 schreef Caland het volgende:
Nouja hij is wel 'al' 26, van mij mag dat ook best een nieuwe Toornstra worden.
Trauner kenden ze natuurlijk al van LASK Linz waar ze Europees op hun falie kregen. Coach Oliver Glasner kreeg er toen de credits voor, de spelers eigenlijk nauwelijks.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
"Wat zijn jullie nu toch allemaal aan het doen?"🤣
Hoor het hem ook zo zeggen. Frank
Al weet ik nog niet of Aursnes of Trauner de beste transfer is deze zomer. Deze levert uiteindelijk wel het meeste op.
Wie is ze? Feyenoord heeft de afgelopen jaren niet tegen LASK gespeeldquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:24 schreef Sabata het volgende:
[..]
Trauner kenden ze natuurlijk al van LASK Linz waar ze Europees op hun falie kregen. Coach Oliver Glasner kreeg er toen de credits voor, de spelers eigenlijk nauwelijks.
Ben ik niet helemaal van overtuigd eigenlijk. Niet dat ik hem niet goed vind, maar juist een speler die er een beetje tussenin hangt wat perfect is voor ons. Vergelijk het met zo'n El Ahmadi, dat was in de eredivisie (en ook wel tijdens Europese wedstrijden) ook een klasse apart. Toch nooit echt opgepikt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij daar te goed voor is, tenzij Feyenoord zelf een flinke stap vooruit maakt. Aursnes kan prima mee in de topcompetities.
Ietwat overdrevenquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij daar te goed voor is, tenzij Feyenoord zelf een flinke stap vooruit maakt. Aursnes kan prima mee in de topcompetities.
Bundesliga en Serie A lijkt me voor hem geen probleem, maar of je nou zoveel vrolijker wordt van een carrière bij Freiburg of Bologna ipv Feyenoord weet ik ook niet.quote:
Ken zijn carrièreplannen verder niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bundesliga en Serie A lijkt me voor hem geen probleem, maar of je nou zoveel vrolijker wordt van een carrière bij Freiburg of Bologna ipv Feyenoord weet ik ook niet.
Gewoon lekker bij ons blijven en CL halen
Ben het daar niet zo mee eens, Ahmadi zakte regelmatig echt door de ondergrens, voornamelijk in de seizoenen voordat hij bij ons doorbrak maar ook later wel eens. Denk vooral dat dat (plus zijn waardeloze schot natuurlijk) hem weerhield echt een stap hogerop dan Feyenoord te maken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal van overtuigd eigenlijk. Niet dat ik hem niet goed vind, maar juist een speler die er een beetje tussenin hangt wat perfect is voor ons. Vergelijk het met zo'n El Ahmadi, dat was in de eredivisie (en ook wel tijdens Europese wedstrijden) ook een klasse apart. Toch nooit echt opgepikt.
Vrij serieuze interesse ja afgelopen zomer, maar moest deze winter al een miljoen of 15 kosten helaas.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stond die bij feyenoord op 'het lijstje'?
Aursnes kan echt nog wel een stap maken ja. Enige wat je kan hopen na dat stuk over zn nuchterheid dat die denkt, a joh, miljoentje per jaar in Rotterdam vind ik best zat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Feyenoord heeft de oefenwedstrijd tegen Anderlecht niet weten te winnen. De Rotterdammers gingen met maar liefst 5-1 onderuit.
Die Scandinavische competities zijn echt geen vetpot, ik denk dat ie bij ons niet ineens grootverdiener is geworden. Gewoon Toornstra uit z'n contract laten lopen volgend jaar en de helft van de ruimte die vrijkomt aan Aursnes geven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ken zijn carrièreplannen verder niet.Maar als hij volgend seizoen nog zo goed is kan hij wel een transfer maken naar een leuke competitie.
Is wel een speler (ook qua leeftijd) die snel naar de grootverdieners moet als je hem lang wil vasthouden denk ik.
Allicht zit hij al in die categorie en valt er voor hem weinig te verbeteren aan het contract![]()
Slim gedaan van die gozer om een redelijk kortlopend contract te tekenen. Goed dat Feyenoord nu al een beetje in actie komt om dat te verlengen, zal volgend jaar zeer waarschijnlijk niet meer lukken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Aursnes kan echt nog wel een stap maken ja. Enige wat je kan hopen na dat stuk over zn nuchterheid dat die denkt, a joh, miljoentje per jaar in Rotterdam vind ik best zat.
Het DAGJESVOLK wordt uitgeknepen. Goede zaak.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:57 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige prijsstijgingen.
Red Bull blijkt ook een muntje duurder te zijn geworden in de tussentijd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:57 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige prijsstijgingen.
Gaan we vast ook terugzien in de prijzen voor seizoenkaarten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het DAGJESVOLK wordt uitgeknepen. Goede zaak.
Gelukkig kunnen we weer geld terugvragen om dat op te vangen. INFLATIED.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaan we vast ook terugzien in de prijzen voor seizoenkaarten.
De ekten worden uit de Kuip gejaagd!quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaan we vast ook terugzien in de prijzen voor seizoenkaarten.
inflatiegodquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:57 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige prijsstijgingen.
quote:
Precies, denk overigens dat je in de tijd dat Arnesen er hierna nog is al intern iemand kunt klaarstomen voor zijn positie (wat vermoedelijk ook gaat gebeuren). In principe is het beste aan Arnesen zijn visie en zijn netwerk, dat kan je prima overhevelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er waait al een tijdje een frisse wind door de Kuip en daar heeft Eunice niets mee te maken. Heb er vertrouwen in dat Arnesen dat door kan zetten.
Een TD moet toch wel bij uitstek een eigen netwerk hebben, dan is intern klaarstomen al lastigerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, denk overigens dat je in de tijd dat Arnesen er hierna nog is al intern iemand kunt klaarstomen voor zijn positie (wat vermoedelijk ook gaat gebeuren). In principe is het beste aan Arnesen zijn visie en zijn netwerk, dat kan je prima overhevelen.
Een eigen netwerk helpt enorm, maar als je goeie scouts hebt is dat al minder essentieel. Daar moet Feyenoord de komende jaren nog stappen in zetten en dan durf ik wel te vertrouwen op een minder ervaren opvolgerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Een TD moet toch wel bij uitstek een eigen netwerk hebben, dan is intern klaarstomen al lastiger
En dat terwijl hij door alle media al naar Ajax was gepraat en als Ajax belt dan ga je meteen! (aldus de media)quote:
Leuk dat je meepost, Krabby.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En dat terwijl hij door alle media al naar Ajax was gepraat en als Ajax belt dan ga je meteen! (aldus de media)
Ik denk wel dat Rutger staat te trappelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Een TD moet toch wel bij uitstek een eigen netwerk hebben, dan is intern klaarstomen al lastiger
Dan zal Ajax wel niet gebeld hebben dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En dat terwijl hij door alle media al naar Ajax was gepraat en als Ajax belt dan ga je meteen! (aldus de media)
Straks lekker met Kluivert genot.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:24 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dan zal Ajax wel niet gebeld hebben dus.
Het is verre van uitverkocht, maar we mogen wel weer jaquote:Op zondag 20 februari 2022 08:20 schreef Scrummie het volgende:
Jaaaa matchday met volle kuipgenot. Veel Kuipplezier.
Belangrijke 3 punten vandaag met AZ op het programma volgende week.
Vol?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelijk weer lekkerder kijken met een vol stadion.
Tweede ring is volledig vol makker. Mensen zijn naar boven opgeschoven.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:51 schreef yats het volgende:
Zijn jullie bang voor regen? Ik zie bijna net zoveel lege plekken als bij ons.
Eens, maar wordt wel enorm simpel uitgekapt ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, die bal krijgt echt net een zwieper van de wind vlak voor Trauner kan koppen, lullig. Eigenlijk mist ie dat soort ballen nooit.
Maar dan zit het toch nog steeds niet vol? Anders was die 2e ring al volledig bezet. Of zitten ze bij elkaar op schoot?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tweede ring is volledig vol makker. Mensen zijn naar boven opgeschoven.
Zelfs in de vijfde klasse houd je daar rekening mee.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, die bal krijgt echt net een zwieper van de wind vlak voor Trauner kan koppen, lullig. Eigenlijk mist ie dat soort ballen nooit.
Geert had nog een grote kans.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wilde net zeggen dat Feyenoord nog geen kans bij elkaar had gespeeld.
Vooral Linssen bij die kans ook AliReza en Sini doen alles goed Linssen komt zo vrij en doet er niks mee die had Bilal nog gemaakt.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voorhoede is wel slecht vandaag hoor, pfff
Ja het moet wel echt beter. Slecht weer is enigszins een excuus maar het veldspel is ook matig, er zijn te weinig grote kansen en de voorhoede (spits) scoort niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voorhoede is wel slecht vandaag hoor, pfff
Publiekswissel.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:42 schreef bbuddybb het volgende:
Begint de laatste weken toch weer te scoren.
Gaat best lekker.
Qua spel blijft het wel rommelig. Die jongen mist rust in zijn spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |