Afhankelijk van de aankopen en verkopen kan ik me wel voorstellen dat je Jahanbaksh spitsentraining gaat geven en het seizoen in gaat met hem en Linssen als spitsen. Ligt er een beetje aan op welke posities er voorin goede spelers beschikbaar zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou heerlijk zijn als we weer een spits hebben die rustig een bal kan aannemen en snel door kan kaatsen (maar dan zonder het achter de bal aan sjokken wanneer we niet in balbezit zijn zoals Jorg deed). Het is heel prettig hoe Linssen druk zet en hoe de aanval continu in beweging is maar er is in het centrum voorin gewoon niemand die een bal vast kan houden wanneer er een beetje druk wordt gezet.
Jahanbakhsh of Sinisterra in de spits zou dat iets meer oplossen maar ik snap wel dat Slot voor de continuïteit hier niet voor moet kiezen. Zou ook een verkeerd signaal zijn naar Linssen en Dessers.
Vind het eigenlijk wel een hele goede suggestie ja. Dat kan nog weleens succesvoller zijn dan weer een risicovolle spits aankopen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Afhankelijk van de aankopen en verkopen kan ik me wel voorstellen dat je Jahanbaksh spitsentraining gaat geven en het seizoen in gaat met hem en Linssen als spitsen. Ligt er een beetje aan op welke posities er voorin goede spelers beschikbaar zijn.
Nee joh. Dessers en Linssen zijn niet geweldig maar voldoen voor nu. Feyenoord is op de achtergrond druk bezig met een nieuwe spits scouten voor volgend seizoen die de concurrentie moet aangaan met Linssen. Komt goed.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Afhankelijk van de aankopen en verkopen kan ik me wel voorstellen dat je Jahanbaksh spitsentraining gaat geven en het seizoen in gaat met hem en Linssen als spitsen. Ligt er een beetje aan op welke posities er voorin goede spelers beschikbaar zijn.
Je zegt dat nu vrij makkelijk. Maar een goede spits is echt een lot uit de loterij.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Dessers en Linssen zijn niet geweldig maar voldoen voor nu. Feyenoord is op de achtergrond druk bezig met een nieuwe spits scouten voor volgend seizoen die de concurrentie moet aangaan met Linssen. Komt goed.
Nou dan kunnen we de scouting wel weer opdoeken dus.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je zegt dat nu vrij makkelijk. Maar een goede spits is echt een lot uit de loterij.
Ja dat is ook weer te overdreven Caland. Maar bij welke eredivisieclub loopt er momenteel een normale spits rond?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we de scouting wel weer opdoeken dus.
Wat andere eredivisieclubjes voor spitsen hebben rondlopen vind ik niet zo relevant.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer te overdreven Caland. Maar bij welke eredivisieclub loopt er momenteel een normale spits rond?
Dat is inderdaad zo, maar nog een jaar met een tussenoplossing als spits aantreden is ook geen optie meer, dat doen we al te lang.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je zegt dat nu vrij makkelijk. Maar een goede spits is echt een lot uit de loterij.
Aursnes en Trauner kwamen ook niet van Eredivisieclubs.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer te overdreven Caland. Maar bij welke eredivisieclub loopt er momenteel een normale spits rond?
Tuurlijk zijn ze daar mee bezig. En hopelijk lukt het. Maar zo niet, dan denk ik dat het een aardig back-up plan is. Als je dus de flanken wel versterkt kan krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Dessers en Linssen zijn niet geweldig maar voldoen voor nu. Feyenoord is op de achtergrond druk bezig met een nieuwe spits scouten voor volgend seizoen die de concurrentie moet aangaan met Linssen. Komt goed.
Laat ik hem zo stellen: Wat eis je van een spits van Feyenoord?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar nog een jaar met een tussenoplossing als spits aantreden is ook geen optie meer, dat doen we al te lang.
Gewoon de prioriteit van de scouting nu, een spits voor de lange termijn.
Alleen @DombohetOlifantje1 houdt vertrouwen in hem.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:26 schreef Elan het volgende:
We hebben Bozenik ook nog, of hebben jullie die al compleet afgeschreven.
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
20 goals, 10 assists en een spits die een bal kan vasthouden? Want dat is volgens mij wel waar jij naar op zoek bent.
Die is al besproken net.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:26 schreef Elan het volgende:
We hebben Bozenik ook nog, of hebben jullie die al compleet afgeschreven.
Jeetjequote:Op maandag 14 februari 2022 11:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
20 goals, 10 assists en een spits die een bal kan vasthouden? Want dat is volgens mij wel waar jij naar op zoek bent.
Maar waarom niet? Ik snap dat niet zo goed. Nu blijft het een beetje vaag. Hij moet een balletje kunnen vasthouden, maar als je niet scoort dan ben je er op een gegeven moment toch ook wel klaar mee?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje
Zou er sowieso geen specifieke cijfers aan koppelen.
Kan. Maar het kan ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kunt bij een spits toch wel gewoon over cijfers praten?
Ja nu maak je er opnieuw een karikatuur van. Bij veel spitsen hoor ik tegenwoordig allerlei positieve verhalen en dan kijk ik naar de statistieken en hebben ze er aan het eind van het seizoen 10 inliggen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:37 schreef Elan het volgende:
Als hij 19 doelpunten maakt en 18 assists gelijk wegsturen.
Pietje Puk god
punt is dat het belangrijkste cijfer de prijs is, je kan van alles eisen maar zolang het beleid koopjes of huurlingen is heb je er weinig aanquote:Op maandag 14 februari 2022 11:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik word hier weer weggezet alsof ik een of andere domme teringdebiel ben.Kunt bij een spits toch wel gewoon over cijfers praten? Wat is dit nou allemaal zeg.
Ja en dan zeg ik dus: Wellicht dat je huidige materiaal nu best prima is en dat je inderdaad een Alireza kunt omturnen of toch nog een jaartje met Linssen speelt.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan. Maar het kan ook niet.
We hebben een scouting. Die zal met iets gaan komen. Of niet, en dan mag Arnesen gaan toveren met geld wat er niet is.
Nu gaan roepen 'we moeten een spits halen die er 20 inschiet en 10 assists geeft' heeft niet zoveel zin, dat zijn sowieso spitsen die niet echt haalbaar zijn tenzij ze uit hun contract lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |