Vrij serieuze interesse ja afgelopen zomer, maar moest deze winter al een miljoen of 15 kosten helaas.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stond die bij feyenoord op 'het lijstje'?
Aursnes kan echt nog wel een stap maken ja. Enige wat je kan hopen na dat stuk over zn nuchterheid dat die denkt, a joh, miljoentje per jaar in Rotterdam vind ik best zat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij daar te goed voor is, tenzij Feyenoord zelf een flinke stap vooruit maakt. Aursnes kan prima mee in de topcompetities.
quote:Feyenoord heeft de oefenwedstrijd tegen Anderlecht niet weten te winnen. De Rotterdammers gingen met maar liefst 5-1 onderuit.
Die Scandinavische competities zijn echt geen vetpot, ik denk dat ie bij ons niet ineens grootverdiener is geworden. Gewoon Toornstra uit z'n contract laten lopen volgend jaar en de helft van de ruimte die vrijkomt aan Aursnes geven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ken zijn carrièreplannen verder niet.Maar als hij volgend seizoen nog zo goed is kan hij wel een transfer maken naar een leuke competitie.
Is wel een speler (ook qua leeftijd) die snel naar de grootverdieners moet als je hem lang wil vasthouden denk ik.
Allicht zit hij al in die categorie en valt er voor hem weinig te verbeteren aan het contract![]()
Slim gedaan van die gozer om een redelijk kortlopend contract te tekenen. Goed dat Feyenoord nu al een beetje in actie komt om dat te verlengen, zal volgend jaar zeer waarschijnlijk niet meer lukken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Aursnes kan echt nog wel een stap maken ja. Enige wat je kan hopen na dat stuk over zn nuchterheid dat die denkt, a joh, miljoentje per jaar in Rotterdam vind ik best zat.
Het DAGJESVOLK wordt uitgeknepen. Goede zaak.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:57 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige prijsstijgingen.
Red Bull blijkt ook een muntje duurder te zijn geworden in de tussentijd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:57 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige prijsstijgingen.
Gaan we vast ook terugzien in de prijzen voor seizoenkaarten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het DAGJESVOLK wordt uitgeknepen. Goede zaak.
Gelukkig kunnen we weer geld terugvragen om dat op te vangen. INFLATIED.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaan we vast ook terugzien in de prijzen voor seizoenkaarten.
De ekten worden uit de Kuip gejaagd!quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaan we vast ook terugzien in de prijzen voor seizoenkaarten.
inflatiegodquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:57 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige prijsstijgingen.
quote:
Precies, denk overigens dat je in de tijd dat Arnesen er hierna nog is al intern iemand kunt klaarstomen voor zijn positie (wat vermoedelijk ook gaat gebeuren). In principe is het beste aan Arnesen zijn visie en zijn netwerk, dat kan je prima overhevelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er waait al een tijdje een frisse wind door de Kuip en daar heeft Eunice niets mee te maken. Heb er vertrouwen in dat Arnesen dat door kan zetten.
Een TD moet toch wel bij uitstek een eigen netwerk hebben, dan is intern klaarstomen al lastigerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, denk overigens dat je in de tijd dat Arnesen er hierna nog is al intern iemand kunt klaarstomen voor zijn positie (wat vermoedelijk ook gaat gebeuren). In principe is het beste aan Arnesen zijn visie en zijn netwerk, dat kan je prima overhevelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |