Nee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Misschien tijd voor wat nieuwe plaatjes in de OP Gurney? Bijvoorbeeld wat meer plaatjes van gewonnen prijzen? Iets meer iconische spelers?
Gifje van Dessers is wat mager.
Was wel een hoogtepuntje hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Neequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Misschien tijd voor wat nieuwe plaatjes in de OP Gurney? Bijvoorbeeld wat meer plaatjes van gewonnen prijzen? Iets meer iconische spelers?
Vraag me af of ik echt zo aanstootgevend ben of dat dit ook gewoon een act is?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krijg hier echt ontzettende koppijn van, manman.
Dat begrijp ik oprecht niet zo goed. Ik zie heel veel irritatie en dan reageren mensen als Caland en Scrummie ineens weer een tijdje serieus op me en dan ineens weer heel veel irritatie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder vervelend/grappig te willen doen en je bent niet aanstootgevend ofzo, maar ik vind je gewoon ontzettend vermoeiend en ik erger mij dood aan je.
Je posts over voetbal kan ik wel waarderen. Kan me wel voorstellen dat dat gezeur over die plaatjes in de OP vermoeiend is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vraag me af of ik echt zo aanstootgevend ben of dat dit ook gewoon een act is?
Ja maar met jou heb ik dan ook altijd prima discussies. Af en toe zal er wat irritants bijzitten maar dan kun je ook gewoon niet reageren toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je posts over voetbal kan ik wel waarderen. Kan me wel voorstellen dat dat gezeur over die plaatjes in de OP vermoeiend is.
Het is meer dat 1/3 in dit topic door jou gepost is dat gaat op een gegeven moment tegen staan. Vooral omdat het leeuwendeel amper relevantie heeft, zoals bijvoorbeeld die quote over De Jorg uit 2018. Of bestaat uit open deuren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik oprecht niet zo goed. Ik zie heel veel irritatie en dan reageren mensen als Caland en Scrummie ineens weer een tijdje serieus op me en dan ineens weer heel veel irritatie.
Onderwerpen zoals: Oude voorspellingen over trainers, voorspellingen voer dit seizoen, veldverhoudingen in wedstrijden en kwaliteiten van spelers worden door mij voortdurend opgeworpen en daar wordt ook heel erg veel op gereageerd.
Waarna er ineens weer een heel gerriteerd sfeertje ontstaat. Zal allemaal wel aan mij liggen maar in de andere topics is dat niet zo.
Dus 2/3 is kwaliteit? Vind dat nog niet eens zo'n slechte score.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is meer dat 1/3 in dit topic door jou gepost is dat gaat op een gegeven moment tegen staan. Vooral omdat het leeuwendeel amper relevantie heeft, zoals bijvoorbeeld die quote over De Jorg uit 2018. Of bestaat uit open deuren.
Als het nou relevant nieuws was of zo had denk ik niemand er moeite mee gehad.
Dank Scrummie. Zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:41 schreef Scrummie het volgende:
Zit niet zo te zeiken jongens.
Maar als zelfbenoemde neutrale poster je met de OP bemoeien is niet zo verstandig.
Gedraag je gewoon. Post OT over Feyenoord of post hier niet. Niemand verplicht je hier te posten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dank Scrummie. Zal het niet meer doen.
Ik post altijd over Feyenoord hier. Maar prima.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon. Post OT over Feyenoord of post hier niet. Niemand verplicht je hier te posten.
Het is vooral dat je als een druk betwetertje overkomt die altijd zijn mening wil ventileren, en dat is erg vermoeiend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik oprecht niet zo goed. Ik zie heel veel irritatie en dan reageren mensen als Caland en Scrummie ineens weer een tijdje serieus op me en dan ineens weer heel veel irritatie.
Onderwerpen zoals: Oude voorspellingen over trainers, voorspellingen voor dit seizoen, veldverhoudingen in wedstrijden en kwaliteiten van spelers worden door mij voortdurend opgeworpen en daar wordt ook heel erg veel op gereageerd.
Waarna er ineens weer een heel gerriteerd sfeertje ontstaat. Zal allemaal wel aan mij liggen maar in de andere topics is dat niet zo.
Ik denk elke keer leuk ze hebben een interviewtje geregeld en vervolgens lees ik een wikipediastukje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is het nu met... Graziano Pell?
Grappig artikeltje wel.
Alleen al omdat deze goal voorbij komt:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Grappig artikeltje wel.
Blijf dit toch een ontzettend mooie anekdote vinden, als je je bedenkt dat Pell onze MvP van de afgelopen tien jaar is geblekenquote:''Ik was op vakantie op Ibiza met een groep vrienden. Op een dag raakten we op het strand aan de praat met een groep Nederlandse meisjes, waarvan er n van hen zat te appen met de zoon van Ronald Koeman. 'Je krijgt de groeten', zei dat meisje tegen me'', herinnert de spits zich in het boek Pell Spreekt. ''Ik zei dat ze de groeten terug moest doen en dat hij meteen aan z’n vader moest vragen of hij me niet naar Feyenoord wilde halen. Geen idee of het invloed heeft gehad, maar anderhalve maand later werd ik gebeld.''
Ja klopt, het stelt niet zoveel voor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk elke keer leuk ze hebben een interviewtje geregeld en vervolgens lees ik een wikipediastukje.
pellegodquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Blijf dit toch een ontzettend mooie anekdote vinden, als je je bedenkt dat Pell onze MvP van de afgelopen tien jaar is gebleken
Ik dacht dat die zoon van Ronald Pell overtuigde, maar het is dus praktisch andersom. Wat vetquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Blijf dit toch een ontzettend mooie anekdote vinden, als je je bedenkt dat Pell onze MvP van de afgelopen tien jaar is gebleken
Ik doe met je mee maat!quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit alles roept de volgende vraag bij mij op. Is een eventuele landstitel van de voetbalclub Ajax wel serieus te nemen, aangezien ze zowel Feyenoord uit als PSV uit tijdens de lockdown hebben kunnen spelen? #competitievervalsing
Bij dezen wil ik jullie alvast informeren dat ik persoonlijk een landstitel van Ajax niet serieus zal nemen wanneer ze deze met minder dan 6 punten verschil winnen.
Waarvan akte.
Utrecht uit ook nog, je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit alles roept de volgende vraag bij mij op. Is een eventuele landstitel van de voetbalclub Ajax wel serieus te nemen, aangezien ze zowel Feyenoord uit als PSV uit tijdens de lockdown hebben kunnen spelen? #competitievervalsing
Bij dezen wil ik jullie alvast informeren dat ik persoonlijk een landstitel van Ajax niet serieus zal nemen wanneer ze deze met minder dan 6 punten verschil winnen.
Waarvan akte.
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Als Ajax met een voorsprong van meer dan 6 punten kampioen wordt dan kun je er denk ik weinig tegenin brengen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarvan akte.
Mijn pa, een vriend van hem en ik zaten in andere vakken (maar wel zelfde ingang).quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kon afgelopen zondag wel lekker dichtbij parkeren, dat is ook wel eens anders. Verder wel prima natuurlijk als alles weer lekker vol zit. Zat nu ook aan de compleet andere kant van het stadion dan m'n pa met wie ik altijd samen ga
Dat kan met een volle Kuip trouwens ook sinds een tijdje. Gewoon even via de buitenring met een paar kaarten naar iemand toe lopen en dan diegene weer meenemen. Aangezien je vanaf de aangrenzende zijdes bij die Vereeniging (achter vak Z) en/of de legioenzaal mag komen voor de wedstrijd/in de rust. Kleine tip.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn pa, een vriend van hem en ik zaten in andere vakken (maar wel zelfde ingang).
Zonder al te veel moeite de hele wedstrijd naast elkaar gezeten. Was wel anders bij Feyenoord-ADO in 2020 toen we anderhalve meter moesten houden en niet mochten zingen
Ik heb bij Feyenoordtrainingen nog nooit zo'n professioneel gevoel gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:49 schreef Scrummie het volgende:
Leuke beelden. Leuke groep hebben we hoor.
Gouden gozer inderdaad. En als hij weer op z’n oude niveau komt ook een uitstekende voetballer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geniet altijd flink van Ali bij dit soort filmpjes.
Prachtkerel.
Hij speelt wel al een stuk beter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Gouden gozer inderdaad. En als hij weer op z’n oude niveau komt ook een uitstekende voetballer.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Gouden gozer inderdaad. En als hij weer op z’n oude niveau komt ook een uitstekende voetballer.
Vind dat nog steeds de deal van het jaar voor Feyenoord. 1 miljoentje voor een speler die de Eredivisie aan flarden heeft geschoten. En pas 28.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij speelt wel al een stuk beter.
https://www.feyenoord.nl/(...)-onderzocht---100222quote:Drie opties stadion Feyenoord onderzocht
Feyenoord heeft een projectgroep opdracht gegeven drie opties met betrekking tot een stadion voor Feyenoord te onderzoeken. Twee voor vernieuwbouw van De Kuip, te weten de DMK-variant, de FFC-variant, die voorheen bekend stond als de BAM-variant, en n voor nieuwbouw op de kavel aan de Maas. De BVO geeft op die manier invulling aan de in november aangekondigde herijking, om te bezien of en zo ja welke variant van een nieuw/vernieuwd stadion goed is voor de club.
Alle drie de plannen worden beoordeeld op dezelfde criteria. Daarbij wordt onder meer gekeken naar bouwkosten, sfeerelementen, stichtingskosten, financierbaarheid en de bijdrage aan de begroting van Feyenoord. De projectgroep gaat diverse stakeholders, zoals supporters en de gemeente Rotterdam, vragen naar hun input. In de loop van april levert de projectgroep een eindrapport op aan de directie en de Raad van Commissarissen van Feyenoord.
De projectgroep gaat als volgt te werk. De drie opties worden getoetst op een twintigtal uiteenlopende criteria. Zo moet een stadion bijvoorbeeld de sportieve ambities van de club mogelijk maken, goede commercile faciliteiten bieden, veilig zijn en goed bereikbaar. Daarnaast zijn sfeerelementen, zoals dicht op het veld zitten en akoestiek, belangrijk. Het Programma van Eisen dat in de afgelopen jaren is opgesteld voor Nieuw Stadion is daarbij leidend. Dit Programma van Eisen is het totaal aan wensen en verwachtingen die supporters, commercile partners, evenementenorganisaties, overheden, UEFA, FIFA, KNVB, de directies van Stadion en club, brandweer en politie aan een stadion van Feyenoord stellen.
Inbreng supporters
De projectgroep haalt input van supporters op via objectief marktonderzoek. Hiervoor is het Rotterdamse bureau Blauw Research ingehuurd. Uit het supportersonderzoek moet blijken of de 140 supporterswensen die zijn opgenomen in het Programma van Eisen ‘Nieuw Stadion’ aangepast moeten worden. Uiteraard gaat de projectgroep ook in gesprek met de gemeente Rotterdam, de initiatiefnemers van het DMK-plan en onafhankelijke derden en deskundigen.
Het eindrapport wordt openbaar.
Volgens mij is dit precies de stap die rond 2014 ofzo al een keer werd genomen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)-onderzocht---100222
Volgens mij loopt dit inmiddels al wel een tijdje
Het komt op mij over als een nieuwe kansloze ronde. Uitkomst zal weer zijn dat grondige verbouwing van de Kuip niet rendabel is en dat er geen centen zijn voor de te dure optie van nieuw stadion.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is dit precies de stap die rond 2014 ofzo al een keer werd genomen.
Het komt op mij over alsof ze nog steeds voor nieuwbouw gaan maar dan nog een keer kunnen zeggen we hebben echt alles onderzocht!!!
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is dit precies de stap die rond 2014 ofzo al een keer werd genomen.
Het komt op mij over alsof ze nog steeds voor nieuwbouw gaan maar dan nog een keer kunnen zeggen we hebben echt alles onderzocht!!!
Het moet toch mogelijk zijn om van de huidige Kuip een modern stadion te maken? Wat zijn daarbij de grootste problemen dan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Het komt op mij over als een nieuwe kansloze ronde. Uitkomst zal weer zijn dat grondige verbouwing van de Kuip niet rendabel is en dat er geen centen zijn voor de te dure optie van nieuw stadion.
Dat de complete staal en betonconstructie aan vervanging toe is, dat is al talloze keren gerenoveerd maar dat houdt een keer op voordat je gewoon moet vervangen en dan ben je een nieuw stadion aan het bouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Het moet toch mogelijk zijn om van de huidige Kuip een modern stadion te maken? Wat zijn daarbij de grootste problemen dan?
Ik hoor elke keer dat dat beton nog prima is. Maar dat klinkt wel als een probleem ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat de complete staal en betonconstructie aan vervanging toe is, dat is al talloze keren gerenoveerd maar dat houdt een keer op voordat je gewoon moet vervangen en dan ben je een nieuw stadion aan het bouwen.
maar uit onderzoek bleek toch dat dat nog wel 50 jaar ofzoiets mee kon?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat de complete staal en betonconstructie aan vervanging toe is, dat is al talloze keren gerenoveerd maar dat houdt een keer op voordat je gewoon moet vervangen en dan ben je een nieuw stadion aan het bouwen.
Ik denk dat financiering van een verbouwing ook veel moeilijker is, ken verder de eigendomsverhoudingen niet maar dat is bij een nieuw stadion op een nieuwe plek anders, verder heb je met een verbouwing een probleem dat je niet in een vol stadion kan voetballen of zelfs af en toe helemaal niet even afhankelijk van hoe ze het aanpakken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
maar uit onderzoek bleek toch dat dat nog wel 50 jaar ofzoiets mee kon?
Gaat bij Feyenoord ook vooral om de business, die ruimtes zijn nu al extreem beperkt omdat je vrij snel tegen die staalconstructie achter het stadion komt. Dat hebben ze in de jaren 90 soort van opgelost door er een Maasgebouw tegenaan te bouwen maar dat blijft een houtje touwtje oplossing. Als ik de businessruimtes in de huidige Kuip bijvoorbeeld vergelijk met het gelredome ( @yats ) is dat echt een wereld van verschil. Als je bij Feyenoord een unit afneemt betaal je een hoop maar je kan je kont er nog niet in keren en er past net een klein barretje in.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat financiering van een verbouwing ook veel moeilijker is, ken verder de eigendomsverhoudingen niet maar dat is bij een nieuw stadion op een nieuwe plek anders, verder heb je met een verbouwing een probleem dat je niet in een vol stadion kan voetballen of zelfs af en toe helemaal niet even afhankelijk van hoe ze het aanpakken.
Dat zou kunnen, ik heb er echt geen verstand van verder.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat financiering van een verbouwing ook veel moeilijker is, ken verder de eigendomsverhoudingen niet maar dat is bij een nieuw stadion op een nieuwe plek anders, verder heb je met een verbouwing een probleem dat je niet in een vol stadion kan voetballen of zelfs af en toe helemaal niet even afhankelijk van hoe ze het aanpakken.
Dat maasgebouw zit toch aan de kant van de parkeerplaatsen? Daar kun je toch nog tientallen meters uitbreiden?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat bij Feyenoord ook vooral om de business, die ruimtes zijn nu al extreem beperkt omdat je vrij snel tegen die staalconstructie achter het stadion komt. Dat hebben ze in de jaren 90 soort van opgelost door er een Maasgebouw tegenaan te bouwen maar dat blijft een houtje touwtje oplossing. Als ik de businessruimtes in de huidige Kuip bijvoorbeeld vergelijk met het gelredome ( @:yats ) is dat echt een wereld van verschil. Als je bij Feyenoord een unit afneemt betaal je een hoop maar je kan je kont er nog niet in keren en er past net een klein barretje in.
Punt is ook nog eens dat als je hem dan gaat verbouwen je altijd naar achteren moet en dan kom je over de Coen Moulijnweg (kant van het uitvak daar) heen, zie niet in hoe ze dat elegant en zonder flinke additionele kosten kunnen oplossen.
Had het niet over het Maasgebouw maar het stadion an sich. Je zal per definitie naar achteren moeten, schil er omheen whatever. Dan kom je altijd over de weg heen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat maasgebouw zit toch aan de kant van de parkeerplaatsen? Daar kun je toch nog tientallen meters uitbreiden?
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:Pro+Shots/width:1200/height:675/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)24571.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Lijkt nog ruimte genoeg rond het stadion.
Even kijken, met Coen Moulijnweg bedoel je de korte zijde rechts op de foto toch? En daarachter ligt een trainingscomplex van Feyenoord zie ik, want daar liggen voetbalvelden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het niet over het Maasgebouw maar het stadion an sich. Je zal per definitie naar achteren moeten, schil er omheen whatever. Dan kom je altijd over de weg heen.
Ik zou een tunneltje doen maar goed, dat is ook niet gratis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Even kijken, met Coen Moulijnweg bedoel je de korte zijde rechts op de foto toch? En daarachter ligt een trainingscomplex van Feyenoord zie ik, want daar liggen voetbalvelden.
Kortom, je legt die weg gewoon over die velden heen (als dat toch van de club Feyenoord is) en dan ben je er al.
Een weg 40 meter verderop leggen of een tunnel. Lijkt me dat een weg goedkoper is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou een tunneltje doen maar goed, dat is ook niet gratis.
Vrij belangrijke toegangsweg voor zuid. Die leg je ook niet zomaar even over wat velden heen, paar meter verderop zit je alweer aan de luchtbrug.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Even kijken, met Coen Moulijnweg bedoel je de korte zijde rechts op de foto toch? En daarachter ligt een trainingscomplex van Feyenoord zie ik, want daar liggen voetbalvelden.
Kortom, je legt die weg gewoon over die velden heen (als dat toch van de club Feyenoord is) en dan ben je er al.
Dan een tunnel zoals Scrummie zei. De club Feyenoord is enorm belangrijk voor de stad, mag toch hopen dat ze dat bij de gemeente ook een keer door gaan krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij belangrijke toegangsweg voor zuid. Die leg je ook niet zomaar even over wat velden heen, paar meter verderop zit je alweer aan de luchtbrug.
De gemeente wil dan ook een nieuw stadion.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan een tunnel zoals Scrummie zei. De club Feyenoord is enorm belangrijk voor de stad, mag toch hopen dat ze dat bij de gemeente ook een keer door gaan krijgen.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De gemeente wil dan ook een nieuw stadion.
Hoe komt het dat het zo'n besluiteloos zooitje is? Rotterdamse gemeenteraad te verdeeld?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanaf 2007 ofzo al. Kansloos gedoe.
Vooral club en supporters geloof ik, maar ik verdiep me er niet meer zoveel in.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het zo'n besluiteloos zooitje is? Rotterdamse gemeenteraad te verdeeld?
Het probleem was deze keer dat de materialen te duur waren geworden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het zo'n besluiteloos zooitje is? Rotterdamse gemeenteraad te verdeeld?
Het is gewoon zonde allemaal. Maar dat supporters massaal tegen die nieuwe Kuip in verzet kwamen vond ik ook wel jammer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral club en supporters geloof ik, maar ik verdiep me er niet meer zoveel in.
Dat BAM stadion was ook al helemaal akkoord en toen wilde BAM ineens niet meer omdat ze het niet meer konden bouwen voor de afgesproken prijs geloof ik (en zaten ook dicht tegen een faillissement aan dacht ik toen). Dat laatste plan gaat ook niet door wegens te hoge kosten. Traject voor dat BAM plan heeft ook erg lang geduurd, dat was 2015 meen ik, en er werd dus al vanaf 2007 (oid) over gesproken. Gewoon een zooi met al die verschillende entiteiten.
Weet ik niet of dat nostalgisch denken is, en nostalgie is ook wat waard. Als renovatie/verbouw rendabel genoeg is zou ik daar ook voor gaan. Nieuwbouw hoeft het doel niet te zijn, wat mij betreft. Genoeg andere stadions die de laatste tijd juist ook voor renovatie kiezen ipv nieuwbouw (los van de verschillen tussen hier en elders).quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde allemaal. Maar dat supporters massaal tegen die nieuwe Kuip in verzet kwamen vond ik ook wel jammer.
Teveel nostalgisch denken.
Dat is zo maar doe in ieder geval iets. Je wilt als Feyenoord toch gewoon het hoogste van het hoogste? Soms denk ik weleens: Laat een paar investeerders de club maar opkopen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat nostalgisch denken is, en nostalgie is ook wat waard. Als renovatie/verbouw rendabel genoeg is zou ik daar ook voor gaan. Nieuwbouw hoeft het doel niet te zijn, wat mij betreft. Genoeg andere stadions die de laatste tijd juist ook voor renovatie kiezen ipv nieuwbouw (los van de verschillen tussen hier en elders).
Nee, niet perse het hoogste van het hoogste. Als dat haalbaar blijkt, mooi. Maar ik vind identiteit van een club belangrijker dan het hoogst haalbare.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zo maar doe in ieder geval iets. Je wilt als Feyenoord toch gewoon het hoogste van het hoogste? Soms denk ik weleens: Laat een paar investeerders de club maar opkopen.
Het heeft ook wel wat om vanuit de underdogpositie prijzen te winnen natuurlijk. Ik heb het idee dat dit bij Feyenoord ook wel lekker zo gecultiveerd is. Vaak kut, en als er dan iets wordt binnengehaald dan is het ook op het uiterste nippertje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet perse het hoogste van het hoogste. Als dat haalbaar blijkt, mooi. Maar ik vind identiteit van een club belangrijker dan het hoogst haalbare.
Een trainingscomplex van Feyenoord? Even een weg omleggen? Ben je berhaupt wel eens daar geweest? dat is al even verhuist hoor. Daar ligt nu (op voormalig sc feyenoord complex) de jeugdvelden van nieuw varkenoord. De velden op de foto (dus de oude traininsvelden van Feyenoord) dat ligt nu braak en gaan ze bebouwen. Er komen daar oa huizen, een nieuwe middelbare school en een park en dergelijke. Tevens is de gemeente dat gebied al aan het herontwikkelen en zijn ze nu oa de jeugdvelden van Feyenoord en de amateurvelden, park de twee heuvels en het eiland van brienenoord aan het verbinden met elkaar om zo een groot groen sport/park/wandelgebied te creren.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah dat schiet ook lekker op dus. En het stadion compleet verplaatsen? (Op wieltjes.) Dat is ook weleens gebeurd toch? Of ook veel te duur en onmogelijk met de huidige constructie?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Een trainingscomplex van Feyenoord? Even een weg omleggen? Ben je berhaupt wel eens daar geweest? dat is al even verhuist hoor. Daar ligt nu (op voormalig sc feyenoord complex) de jeugdvelden van nieuw varkenoord. De velden op de foto (dus de oude traininsvelden van Feyenoord) dat ligt nu braak en gaan ze bebouwen. Er komen daar oa huizen, een nieuwe middelbare school en een park en dergelijke. Tevens is de gemeente dat gebied al aan het herontwikkelen en zijn ze nu oa de jeugdvelden van Feyenoord en de amateurvelden, park de twee heuvels en het eiland van brienenoord aan het verbinden met elkaar om zo een groot groen sport/park/wandelgebied te creren.
Kortom, ze gaan dus niet “even” een tunnel maken. Wat ook nog eens lastig is omdat je al snel bij de rotonde uitkomt daar, en aan de andere kant bij de luchtbrug. Ik denk zelfs dat een tunnel praktisch onhaalbaar is. En het is een belangrijke weg, zitten bedrijven, woonwijken.
Een soort tiny house? Maar dan iets groter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah dat schiet ook lekker op dus. En het stadion compleet verplaatsen? (Op wieltjes.) Dat is ook weleens gebeurd toch? Of ook veel te duur en onmogelijk met de huidige constructie?
Haha, ik dacht echt dat ze er weleens in geslaagd zijn een stadion letterlijk te verplaatsen met enorme constructies. Maar kon de link niet vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Een soort tiny house? Maar dan iets groter.
Het beste zou natuurlijk een nieuw stadion zijn. Maar dat had er al lang moeten zijn, is door de huidige situatie de eerste jaren niet meer mogelijk. Jammer.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah dat schiet ook lekker op dus. En het stadion compleet verplaatsen? (Op wieltjes.) Dat is ook weleens gebeurd toch? Of ook veel te duur en onmogelijk met de huidige constructie?
quote:
Ja leuk jongens.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Doe dan maar ballonnetjes.
[ afbeelding ]
Jij denkt dat dat gaat lukken bij De Kuip, met die stalen constructie? Die stalen constructie die het hele stadion bij elkaar moet houden en moet funderen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk jongens.
Ik doel natuurlijk op dit soort constructies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt al heel lang gedaan.
Het zal wel niet anders was dat vast al onderzocht. Maar het zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat gaat lukken bij De Kuip, met die stalen constructie? Die stalen constructie die het hele stadion bij elkaar moet houden en moet funderen?
"Prachtige pegel van Pell in de blessuretijd Feyenoord-Ajax 2-2"quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Grappig artikeltje wel.
Wel leuk om te zien, die jongens schelen helemaal niet zo veel in niveau natuurlijk.quote:
Dat lijkt mij wel eigenlijk. International die regelmatig speelt bij Brazili ; iemand die niet wordt opgeroepen voor Colombia, waar de concurrentie toch wat minder is. Antony heeft ook zijn beste potten in de CL gespeeld, een niveau waar Sinisterra logischerwijs nog niet op heeft geacteerd. (maar ik zal meteen toegeven dat ik niet objectief ben)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel leuk om te zien, die jongens schelen helemaal niet zo veel in niveau natuurlijk.
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel eigenlijk. (maar ik zal meteen toegeven dat ik niet objectief ben)
Precies, daar ben ik wel nieuwsgierig naar want dat hij enorme stappen heeft gemaakt is natuurlijk wel duidelijk.Dat had ik al niet verwacht trouwens. Heerlijk spelertje om naar te kijken. Ook wel eens lekker dat we dezelfde punten maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Het valt een beetje moeilijk te zeggen bij Sinisterra want hij heeft nog niet zo veel wedstrijden op topniveau gespeeld.
O ik zie dat je je post hebt bewerkt om hetzelfde punt te maken als ik. Zo komen we er wel heel snel uit.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
Weet ook niet op basis van welke potjes die vergelijking is gemaakt. Volgens mij onderpresteert Shanice ook wel een beetje in de eredivisie toch?
Ik kan me eigenlijk geen speler van Feyenoord herinneren die makkelijker passeerde dan Sini. Kalou misschien?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor mij speelt overigens ook mee dat ik Anthony nog nooit live heb zien spelen en Sinisterra wel vaak. Het viel mij afgelopen zondag direct weer op hoe Sinisterra over het veld beweegt, die continue dreiging die van hem afkomt, hij is toch n van de enige buitenspelers in de Eredivisie die dat koppelt aan rendement. Vergelijk dat met een Nelson die blaft maar niet bijt. Zodra Sinisterra er bij ons niet meer in staat kan de tegenstander direct een linie opschuiven, vergelijkbaar met wat Gakpo doet voor PSV.
Ruben Schaken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk geen speler van Feyenoord herinneren die makkelijker passeerde dan Sini. Kalou misschien?
Zag laatst beelden terug van Kalou en moest toen ook wel aan Sini denken. Wat een genotspelers als ze hun dag hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk geen speler van Feyenoord herinneren die makkelijker passeerde dan Sini. Kalou misschien?
Eljero Elia natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinisterra heeft ook zeldzaam veel overzicht voor een buitenspeler. Weet heel vaak ruimte op het veld te vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor mij speelt overigens ook mee dat ik Anthony nog nooit live heb zien spelen en Sinisterra wel vaak. Het viel mij afgelopen zondag direct weer op hoe Sinisterra over het veld beweegt, die continue dreiging die van hem afkomt, hij is toch n van de enige buitenspelers in de Eredivisie die dat koppelt aan rendement. Vergelijk dat met een Nelson die blaft maar niet bijt. Zodra Sinisterra er bij ons niet meer in staat kan de tegenstander direct een linie opschuiven, vergelijkbaar met wat Gakpo doet voor PSV.
Ik haat Elia.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet? Die was toch niet te stoppen die 2 jaar dat hij bij Feyenoord speelde.
Dat "spelertje" daar sla je de spijker wel aardig mee op zijn kop denk ik. Antony oogt net even wat krachtiger en fysieker dan Sinisterra. Bij Sinisterra zijn de schoten vaak vrij slapjes, oogt het allemaal wat fragieler. Zie hem niet in de Premier League spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, daar ben ik wel nieuwsgierig naar want dat hij enorme stappen heeft gemaakt is natuurlijk wel duidelijk.Dat had ik al niet verwacht trouwens. Heerlijk spelertje om naar te kijken. Ook wel eens lekker dat we dezelfde punten maken.
Die liep zich wel een stuk vaker vast imo. Al was zijn wapen dan wel weer dat hij het dan gewoon bleef proberen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet? Die was toch niet te stoppen die 2 jaar dat hij bij Feyenoord speelde.
Was in ieder geval ongeveer net zo effectief als Sinisterra nu. Dat gifje met Arias stond hier toch jaren in de OP.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die liep zich wel een stuk vaker vast imo. Al was zijn wapen dan wel weer dat hij het dan gewoon bleef proberen.
Nou enquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was in ieder geval ongeveer net zo effectief als Sinisterra nu. Dat gifje met Arias stond hier toch jaren in de OP.
[ afbeelding ]
Ja jij vraagt wie er beter kon passeren.quote:
Die ken ik nog niet eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook knapper dan die akka.
@fetX denkt dat dit Sinisterra isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was in ieder geval ongeveer net zo effectief als Sinisterra nu. Dat gifje met Arias stond hier toch jaren in de OP.
[ afbeelding ]
Die goal tegen Rangersquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook knapper dan die akka.
Wel het moment dat ik mij ging realiseren dat Sinisterra echt wat bijzonders kon gaan zijn. Vond hem toen sowieso al een verademing en (in potentie) veel beter dan Larsson en Narsingh, maar die actie, wow. Hij ging ook net voor zijn blessure steeds meer rendement koppelen aan zijn acties.quote:
Hoe staat het met het contract van Arnesen vragen aan de trainer van Feyenoordquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Arne die journalisten uitlacht, altijd leuk.
Ja, die jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe staat het met het contract van Arnesen vragen aan de trainer van Feyenoord
Genot
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx denkt dat dit Sinisterra is
Tering wat ben jij irritant zegquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar met jou heb ik dan ook altijd prima discussies. Af en toe zal er wat irritants bijzitten maar dan kun je ook gewoon niet reageren toch?
En ik vind de OP inderdaad wat magertjes. Tja, zeg wel niets dan.
Nee na 2 dagen een oude post uit de mottenballen halen is niet irritant natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tering wat ben jij irritant zeg
Wordt jong ook uitgezonden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:39 schreef Scrummie het volgende:
Zouan niet best. Pfoe.
0-1 trouwens.
Nee, volgens mij niet.quote:
Jammer, Cole doet daar mee geloof ikquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.
1-1 inmiddels na prima actie Klein en Slory, penalty binnengeschoten door 't Zand.
Ja klopt, zou die pot ook liever zien dan deze. Snap het ook niet want over het algemeen worden die O21 thuis wel uitgezonden. En als je deze pot doet, lijkt me het weinig moeite die van O21 ook te doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, Cole doet daar mee geloof ik
Nu nog goed verkopen tzt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja hij doet het echt heel erg goed. Alle credits naar Martin van Goud voor deze aankoop.
Ja. En n van de grotere talentenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit zal ongetwijfeld een no shit sherlock zijn maar de zoon van?
Dat ventje dat van Twente is overgekomen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
Vorige keer toen ik op varkenoord was viel die gozer met die flinke haardos me ook al op. Goede speler, wel een heel iel mannetje
Volgens mij niet. Zechiel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ventje dat van Twente is overgekomen?
Alleen eerste helft gezien maar die viel me nu ook wel op.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
Vorige keer toen ik op varkenoord was viel die gozer met die flinke haardos me ook al op. Goede speler, wel een heel iel mannetje
Dermane is na een kwartier alweer stuk. De nieuwe Bald.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
En 2-0 Naujoks. Maar ze hebben dus gewoon beelden dus waarom ze het niet uitzenden is een raadsel.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dermane is na een kwartier alweer stuk. De nieuwe Bald.
Sekou Dermanequote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een bal vol in z'n gezicht. Dus dat heeft verder vrij weinig met zijn eigen fysiek te maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook maar een flauw grapje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een bal vol in z'n gezicht. Dus dat heeft verder vrij weinig met zijn eigen fysiek te maken.
Dus volgend najaar begint de competitie voor O21 weer en dan kan het team pas in 2023 promoveren naar de Tweede Divisie?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
En 2-0 Naujoks. Maar ze hebben dus gewoon beelden dus waarom ze het niet uitzenden is een raadsel.
Je hebt twee competities in n seizoen. En alleen in de laatste kun je promoveren naar de 2e Divisie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dus volgend najaar begint de competitie voor O21 weer en dan kan het team pas in 2023 promoveren naar de Tweede Divisie?
Ah wat een raar systeem. Wanneer start competitie 2? In maart?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt twee competities in n seizoen. En alleen in de laatste kun je promoveren naar de 2e Divisie.
Nu met kerona liep alles wat uit de pas.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah wat een raar systeem. Wanneer start competitie 2? In maart?
Ja precies maar we moeten nu nog 2 of 3 ronden van de eerste competitie toch? 14 potjes per competitie hadden we vorige week ontdekt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu met kerona liep alles wat uit de pas.
Normaal gesproken tot de winterstop en daarna tot de zomerstop.
Kleinere competities, zodat je minder niveau verschillen zou moeten hebben.
Een wedstrijd nog. Groningen bovenaan, omdat Almere verloor. Laatste wedstrijd Groningen uit naar Feyenoord. Almere thuis tegen NEC.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja precies maar we moeten nu nog 2 of 3 ronden van de eerste competitie toch? 14 potjes per competitie hadden we vorige week ontdekt.
Haha dat jij dit allemaal weet joh. Begint in competitie 2 iedereen weer op 0?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een wedstrijd nog. Groningen bovenaan, omdat Almere verloor. Laatste wedstrijd Groningen uit naar Feyenoord. Almere thuis tegen NEC.
Twente/Heracles en Heerenveen degraderen. PEC promoveert sowieso en waarschijnlijk ook Willem II. FCDB O21 gepromoveerd naar divisie 2 van de o21 na een overwinning op het altijd lastige Spartaan'20.
Ja, dat is gewoon weer een nieuwe competitie. Net zoals met jeugdvoetbal.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha dat jij dit allemaal weet joh. Begint in competitie 2 iedereen weer op 0?
Kun jij een andere avatar nemen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha dat jij dit allemaal weet joh. Begint in competitie 2 iedereen weer op 0?
KNVB is ook niet de organisatie die dat even makkelijk omzet allemaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon weer een nieuwe competitie. Net zoals met jeugdvoetbal.
Maar wordt wel kort dag voor nog een voorjaarscompetitie. Enkele competitie kan misschien net. Dus met een beetje geluk 7 wedstrijdjes verwijderd van de 2e Divisie.
Ik zou gewoon een enkele competitie gaan spelen. Winnaar kan dan eventueel promoveren als ze dat willen en er 'n Jong-team in de 2e divisie op de juiste plek eindigt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
KNVB is ook niet de organisatie die dat even makkelijk omzet allemaal.Je zou toch een noodplan verwachten.
In ieder geval wel slim dat Feyenoord nu ook wat extra kwaliteit met Bassett kan inzetten. Kan net het verschil maken.
Is Basset voor het B elftal gehaald? Toornstra moet daar zijn wedstrijdjes gaan spelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
KNVB is ook niet de organisatie die dat even makkelijk omzet allemaal.Je zou toch een noodplan verwachten.
In ieder geval wel slim dat Feyenoord nu ook wat extra kwaliteit met Bassett kan inzetten. Kan net het verschil maken.
Je kan gewoon ieder weekend spelen vanaf het laatste weekend in februari en dan doorgaan tot het laatste weekend van mei. Dat zijn 14 speeldagen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon weer een nieuwe competitie. Net zoals met jeugdvoetbal.
Maar wordt wel kort dag voor nog een voorjaarscompetitie. Enkele competitie kan misschien net. Dus met een beetje geluk 7 wedstrijdjes verwijderd van de 2e Divisie.
Het is te hopen dat Feyenoord daarvan profiteert.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan gewoon ieder weekend spelen vanaf het laatste weekend in februari en dan doorgaan tot het laatste weekend van mei. Dat zijn 14 speeldagen.
Je hoeft de beloftencompetitie niet stil te leggen voor interlands dus dat kan best.
Arnesen faaltquote:Op zondag 13 februari 2022 09:22 schreef Scrummie het volgende:
Arnesen straks (10.00 geloof ik) bij Goedemorgen Eredivisie (of hoe dat programmaatje ook mag heten)
dat moet inderdaad deze zomer gebeurenquote:Op zondag 13 februari 2022 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Arnesen faalt
Hij heeft 1 taak
Een spits halen
In plaats daarvan 400 middenvelders
Ja dat is best bizar. Blijkbaar ook wel een kwestie van speelstijl want hoewel Feyenoord in beide potjes wel redelijk speelde (hadden wel 2 gelijkspelletjes verdiend) was het ook niet zo dat ze Vitesse oprolden zoals Ajax en PSV dat deden.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:15 schreef Haringkop het volgende:
2x verliezen van Vitesse wordt ook met de week frustrerender
leuke naam wel voor een voetbalschoolquote:Op zondag 13 februari 2022 08:45 schreef maxi-mus het volgende:
Frank trekt een blik Brazilianen open.
[ twitter ]
Is de voetbalschool van de zoon van Wim Jansenquote:Op zondag 13 februari 2022 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke naam wel voor een voetbalschool
spannend ja!!quote:Op zondag 13 februari 2022 12:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Arnesen wilde vanochtend geen vragen beantwoorden over Ajax. Kan nog leuk worden.
En Frank heeft gezegd dat hij gewoon verder wil bij Feyenoord. Het is maar net aan welk deel je waarde wil hechten.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Arnesen wilde vanochtend geen vragen beantwoorden over Ajax. Kan nog leuk worden.
Nee, dat kan helemaal niet leuk worden, het was vrij duidelijk allemaal.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Met linssen in de spits is dat best mogelijkquote:Op zondag 13 februari 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik voel een beetje puntverlies aan komen.
Heb er ook niet zo’n goed gevoel over. Vaak zo na een goede pot van Feyenoord trouwens. Zou top zijn als we het een beetje voort kunnen zetten, want AZ blijft ook maar winnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik voel een beetje puntverlies aan komen.
Puntverlies is geen optie wat dat laatste betreft. Maar ja, misschien zitten we nog teveel in de 'typisch Feyenoord' gemoedstoestand.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb er ook niet zo’n goed gevoel over. Vaak zo na een goede pot van Feyenoord trouwens. Zou top zijn als we het een beetje voort kunnen zetten, want AZ blijft ook maar winnen.
De meeste van zijn ploeggenoten ook.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:59 schreef Slobeend het volgende:
Ali heeft weer een slechte wedstrijd.
Geeft nu 1 gigantische kutbal maar verder is dat toch wel zo'n beetje de enige die de bal aan de juist kleur geeft vandaag?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:09 schreef Kerftminister het volgende:
Aursnes heel slecht vandaag zeg.
3 op rij al. Ik vind alleen het centrum en Sinisterra goed spelen tot nu toe.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geeft nu 1 gigantische kutbal maar verder is dat toch wel zo'n beetje de enige die de bal aan de juist kleur geeft vandaag?
Even een mindere paar minuten, voor de rest gewoon okay hoor. Je ziet ook steeds beter hoe snel hij denkt, ziet en handelt/passt.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
3 op rij al. Ik vind alleen het centrum en Sinisterra goed spelen tot nu toe.
Dit is wel meer een potje voor Dessers ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je weet toch al van te voren dat je niks aan Linssen gaat hebben in een wedstrijd waar de tegenstander zich ingraaft en veel druk op de voorhoede wordt gezet. Stel Linssen dan toch niet op.
Wel leuk dat de keeper van RKC ook druk probeert te zettenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je weet toch al van te voren dat je niks aan Linssen gaat hebben in een wedstrijd waar de tegenstander zich ingraaft en veel druk op de voorhoede wordt gezet. Stel Linssen dan toch niet op.
Ja Linssen is ook matig vandaag (alweer). Wat een pauperspits is dat zeg.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:22 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind ons op zich best aardig spelen alleen komen we amper tot (grote) kansen.
Het is zo jammer dat we geen prima spits hebben, want de basis is gewoon prima.
Aan Til wel. Linssen niet. Het gaat je toch dwars zitten dat hij geen bal kan vasthouden en vaak niet scherp is op de cruciale momenten.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu komt het moment dat je wat aan Til en Linssen gaat hebben.
Dat laatste vind ik niet, hij speelde een heel goede eerste seizoenshelft, maar hij is sinds de winterstop echt niet goed bezig.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja Linssen is ook matig vandaag (alweer). Wat een pauperspits is dat zeg.
Heb hem nooit heel goed gevonden in de spits eigenlijk. Een enkele wedstrijd daargelaten.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet, hij speelde een heel goede eerste seizoenshelft, maar hij is sinds de winterstop echt niet goed bezig.
Ja, dat is leuk om te zien. Hij heeft wel een hoop geluk bij zijn goals de laatste tijd maar dat ontbrak hem eerder juist precies. Belangrijkste is wat hij qua spel bijdraagt.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kck begint ook wel echt een god te worden. 5 goals alweer dit jaar.
Eens. Vond de goal van vandaag overigens geen geluk maar erg knap gedaan. Klassegoal.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk om te zien. Hij heeft wel een hoop geluk bij zijn goals de laatste tijd maar dat ontbrak hem eerder juist precies. Belangrijkste is wat hij qua spel bijdraagt.
Vond het overigens ook prettig dat hij gewoon schoot bij die ene actie (ver over). Deze lukte totaal niet maar hij haalt er vaak genoeg rendement uit, voorheen ontbrak het hem echter aan vertrouwen om te schieten en deed hij een onnodige kap. Nu probeert hij het gewoon zonder te forceren. Volgende keer is het misschien wel een doelpunt.
Wat hij vooral goed kan is een tegenstander vanuit de opbouw achteruit storen en daar haalt hij zelfs een prima rendement uit, hij is heel slim daarin, maar zodra een tegenstander druk op onze aanval zet en de lange bal speelt wordt hij veel overgeslagen. Linssens functionele techniek is erg goed maar een bal vasthouden kan hij niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb hem nooit heel goed gevonden in de spits eigenlijk. Een enkele wedstrijd daargelaten.
Toornstra voegt weinig toe aan deze wedstrijd denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor Jens, Cyril en Patrick
Jens voegt altijd wat toe.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toornstra voegt weinig toe aan deze wedstrijd denk ik.
Bij die afgekeurde goal? Ruim een meter.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Was dat net echt buitenspel? Zit met een schuin oog te kijken, maar volgens mij was het toch niet zo overduidelijk.
Bij de 0-2 inderdaad, oh, jammer. Toch beter opletten dan.quote:
Ik hoop dat Barca degradeert.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef fetX het volgende:
Genot. Dat maakt het weekend Barca ng mooier. @:zipportal
Uhm, dat zegt hij toch zelden? Vorige week was ook gewoon erg goed, dat lag niet alleen aan Sparta.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Arne moet net even iets minder vaak zeggen dat het beste voetbal van het seizoen wordt gespeeld. Het was maar Sparta.
AZ uit over 2 weken wordt een hele belangrijke. Wordt tijd dat Feyenoord ook dat soort potjes goed voetbal laat zien.
Hij heeft het wel vaker gezegd. Maar goed, Cambuur dat zal Feyenoord heus wel winnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Uhm, dat zegt hij toch zelden? Vorige week was ook gewoon erg goed, dat lag niet alleen aan Sparta.
Volgende week Cambuur oprollen en dan wordt het inderdaad interessant.
Je kan toch je beste voetbal van het seizoen spelen en dat toch gewoon benoemen? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij heeft het wel vaker gezegd. Maar goed, Cambuur dat zal Feyenoord heus wel winnen.
Valt me alleen wel op dat je in dit soort potjes toch net wat individuele klasse tekort komt.
Zo is het. Sterker nog; we hebben eigenlijk te weinig.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan toch je beste voetbal van het seizoen spelen en dat toch gewoon benoemen? Ik zie het probleem niet zo.
We hebben echt nog nergens punten onverdiend gekregen.
linssen moet kapoetquote:Op zondag 13 februari 2022 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan hij niet in de spits, dit is koeler en beter afgewerkt dan dat ik Linssen ooit heb zien doen.
Donder gewoon op klaasquote:Op zondag 13 februari 2022 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
linssen moet kapoet
en ik bedoel dat echt letterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |