abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203585147
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit alles roept de volgende vraag bij mij op. Is een eventuele landstitel van de voetbalclub Ajax wel serieus te nemen, aangezien ze zowel Feyenoord uit als PSV uit tijdens de lockdown hebben kunnen spelen? #competitievervalsing

Bij dezen wil ik jullie alvast informeren dat ik persoonlijk een landstitel van Ajax niet serieus zal nemen wanneer ze deze met minder dan 6 punten verschil winnen.

Waarvan akte.
Ik doe met je mee maat!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:07:17 #32
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203585183
quote:
Dit alles roept de volgende vraag bij mij op. Is een eventuele landstitel van de voetbalclub Ajax wel serieus te nemen, aangezien ze zowel Feyenoord uit als PSV uit tijdens de lockdown hebben kunnen spelen? #competitievervalsing

Bij dezen wil ik jullie alvast informeren dat ik persoonlijk een landstitel van Ajax niet serieus zal nemen wanneer ze deze met minder dan 6 punten verschil winnen.

Waarvan akte.
Utrecht uit ook nog, je hebt helemaal gelijk!
pi_203585196
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik doe met je mee maat!
Nou ik denk dat Ajax stopt, want de Voice stopte toch ook na die schandalen
  woensdag 9 februari 2022 @ 17:23:00 #34
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_203586097
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[poll=3662]
Makkelijk derde.

@GurneyIsBestOke @onlogisch
pi_203587018
quote:

Waarvan akte.
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Als Ajax met een voorsprong van meer dan 6 punten kampioen wordt dan kun je er denk ik weinig tegenin brengen.

Maar die punten hebben ze wel te makkelijk gekregen ja.
  woensdag 9 februari 2022 @ 18:49:31 #36
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
  woensdag 9 februari 2022 @ 18:52:12 #37
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_203587424
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kon afgelopen zondag wel lekker dichtbij parkeren, dat is ook wel eens anders. Verder wel prima natuurlijk als alles weer lekker vol zit. Zat nu ook aan de compleet andere kant van het stadion dan m'n pa met wie ik altijd samen ga :')
Mijn pa, een vriend van hem en ik zaten in andere vakken (maar wel zelfde ingang).

Zonder al te veel moeite de hele wedstrijd naast elkaar gezeten. Was wel anders bij Feyenoord-ADO in 2020 toen we anderhalve meter moesten houden en niet mochten zingen _O-
Makkelijk eerste
pi_203587434
Ik geniet altijd flink van Ali bij dit soort filmpjes.

Prachtkerel.
pi_203594519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mijn pa, een vriend van hem en ik zaten in andere vakken (maar wel zelfde ingang).

Zonder al te veel moeite de hele wedstrijd naast elkaar gezeten. Was wel anders bij Feyenoord-ADO in 2020 toen we anderhalve meter moesten houden en niet mochten zingen _O-
Dat kan met een volle Kuip trouwens ook sinds een tijdje. Gewoon even via de buitenring met een paar kaarten naar iemand toe lopen en dan diegene weer meenemen. Aangezien je vanaf de aangrenzende zijdes bij die Vereeniging (achter vak Z) en/of de legioenzaal mag komen voor de wedstrijd/in de rust. Kleine tip.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203594801
quote:
Ik heb bij Feyenoordtrainingen nog nooit zo'n professioneel gevoel gehad. :D

Even vergelijken met hoe het er bij Jaap aan toe ging:

Oja, en Til is een absolute eindbaas voor de groep. Ik zie ineens nog veel meer redenen dan puur de voetballende kwaliteiten om die jongen over te nemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2022 09:49:16 ]
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:10:51 #41
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_203595072
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geniet altijd flink van Ali bij dit soort filmpjes.

Prachtkerel.
Gouden gozer inderdaad. En als hij weer op z’n oude niveau komt ook een uitstekende voetballer.
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:17:29 #42
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_203595153
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:10 schreef fetX het volgende:

[..]
Gouden gozer inderdaad. En als hij weer op z’n oude niveau komt ook een uitstekende voetballer.
Hij speelt wel al een stuk beter.
Makkelijk eerste
pi_203595172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:10 schreef fetX het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hij speelt wel al een stuk beter.
Vind dat nog steeds de deal van het jaar voor Feyenoord. 1 miljoentje voor een speler die de Eredivisie aan flarden heeft geschoten. En pas 28.

Geweldige aankoop.
pi_203595400
Oja, voor de liefhebbers. Zie nu ook pas Toornstra. _O-

Forum Admin donderdag 10 februari 2022 @ 11:17:59 #45
35723 crew  GGMM
pi_203595957
quote:
Drie opties stadion Feyenoord onderzocht
Feyenoord heeft een projectgroep opdracht gegeven drie opties met betrekking tot een stadion voor Feyenoord te onderzoeken. Twee voor vernieuwbouw van De Kuip, te weten de DMK-variant, de FFC-variant, die voorheen bekend stond als de BAM-variant, en één voor nieuwbouw op de kavel aan de Maas. De BVO geeft op die manier invulling aan de in november aangekondigde herijking, om te bezien of en zo ja welke variant van een nieuw/vernieuwd stadion goed is voor de club.

Alle drie de plannen worden beoordeeld op dezelfde criteria. Daarbij wordt onder meer gekeken naar bouwkosten, sfeerelementen, stichtingskosten, financierbaarheid en de bijdrage aan de begroting van Feyenoord. De projectgroep gaat diverse stakeholders, zoals supporters en de gemeente Rotterdam, vragen naar hun input. In de loop van april levert de projectgroep een eindrapport op aan de directie en de Raad van Commissarissen van Feyenoord.

De projectgroep gaat als volgt te werk. De drie opties worden getoetst op een twintigtal uiteenlopende criteria. Zo moet een stadion bijvoorbeeld de sportieve ambities van de club mogelijk maken, goede commerciële faciliteiten bieden, veilig zijn en goed bereikbaar. Daarnaast zijn sfeerelementen, zoals dicht op het veld zitten en akoestiek, belangrijk. Het Programma van Eisen dat in de afgelopen jaren is opgesteld voor Nieuw Stadion is daarbij leidend. Dit Programma van Eisen is het totaal aan wensen en verwachtingen die supporters, commerciële partners, evenementenorganisaties, overheden, UEFA, FIFA, KNVB, de directies van Stadion en club, brandweer en politie aan een stadion van Feyenoord stellen.

Inbreng supporters
De projectgroep haalt input van supporters op via objectief marktonderzoek. Hiervoor is het Rotterdamse bureau Blauw Research ingehuurd. Uit het supportersonderzoek moet blijken of de 140 supporterswensen die zijn opgenomen in het Programma van Eisen ‘Nieuw Stadion’ aangepast moeten worden. Uiteraard gaat de projectgroep ook in gesprek met de gemeente Rotterdam, de initiatiefnemers van het DMK-plan en onafhankelijke derden en deskundigen.

Het eindrapport wordt openbaar.
https://www.feyenoord.nl/(...)-onderzocht---100222

Volgens mij loopt dit inmiddels al wel een tijdje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203596022
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:17 schreef GGMM het volgende:

[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)-onderzocht---100222

Volgens mij loopt dit inmiddels al wel een tijdje
Volgens mij is dit precies de stap die rond 2014 ofzo al een keer werd genomen.

Het komt op mij over alsof ze nog steeds voor nieuwbouw gaan maar dan nog een keer kunnen zeggen we hebben echt alles onderzocht!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 februari 2022 @ 11:50:38 #47
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_203596448
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof ze nog steeds voor nieuwbouw gaan maar dan nog een keer kunnen zeggen we hebben echt alles onderzocht!!!
Het komt op mij over als een nieuwe kansloze ronde. Uitkomst zal weer zijn dat grondige verbouwing van de Kuip niet rendabel is en dat er geen centen zijn voor de te dure optie van nieuw stadion.
pi_203596504
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:50 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]
Het komt op mij over als een nieuwe kansloze ronde. Uitkomst zal weer zijn dat grondige verbouwing van de Kuip niet rendabel is en dat er geen centen zijn voor de te dure optie van nieuw stadion.
Het moet toch mogelijk zijn om van de huidige Kuip een modern stadion te maken? Wat zijn daarbij de grootste problemen dan?
pi_203596969
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
Het moet toch mogelijk zijn om van de huidige Kuip een modern stadion te maken? Wat zijn daarbij de grootste problemen dan?
Dat de complete staal en betonconstructie aan vervanging toe is, dat is al talloze keren gerenoveerd maar dat houdt een keer op voordat je gewoon moet vervangen en dan ben je een nieuw stadion aan het bouwen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Wienerschnitzels op 10-02-2022 12:39:07 ]
pi_203597183
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat de complete staal en betonconstructie aan vervanging toe is, dat is al talloze keren gerenoveerd maar dat houdt een keer op voordat je gewoon moet vervangen en dan ben je een nieuw stadion aan het bouwen.
Ik hoor elke keer dat dat beton nog prima is. Maar dat klinkt wel als een probleem ja.
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:44:05 #51
498282 Scrummie
pi_203597222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
maar uit onderzoek bleek toch dat dat nog wel 50 jaar ofzoiets mee kon?
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:58:09 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203597447
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]
maar uit onderzoek bleek toch dat dat nog wel 50 jaar ofzoiets mee kon?
Ik denk dat financiering van een verbouwing ook veel moeilijker is, ken verder de eigendomsverhoudingen niet maar dat is bij een nieuw stadion op een nieuwe plek anders, verder heb je met een verbouwing een probleem dat je niet in een vol stadion kan voetballen of zelfs af en toe helemaal niet even afhankelijk van hoe ze het aanpakken.
pi_203597481
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat financiering van een verbouwing ook veel moeilijker is, ken verder de eigendomsverhoudingen niet maar dat is bij een nieuw stadion op een nieuwe plek anders, verder heb je met een verbouwing een probleem dat je niet in een vol stadion kan voetballen of zelfs af en toe helemaal niet even afhankelijk van hoe ze het aanpakken.
Gaat bij Feyenoord ook vooral om de business, die ruimtes zijn nu al extreem beperkt omdat je vrij snel tegen die staalconstructie achter het stadion komt. Dat hebben ze in de jaren 90 soort van opgelost door er een Maasgebouw tegenaan te bouwen maar dat blijft een houtje touwtje oplossing. Als ik de businessruimtes in de huidige Kuip bijvoorbeeld vergelijk met het gelredome ( @yats ) is dat echt een wereld van verschil. Als je bij Feyenoord een unit afneemt betaal je een hoop maar je kan je kont er nog niet in keren en er past net een klein barretje in.

Punt is ook nog eens dat als je hem dan gaat verbouwen je altijd naar achteren moet en dan kom je over de Coen Moulijnweg (kant van het uitvak daar) heen, zie niet in hoe ze dat elegant en zonder flinke additionele kosten kunnen oplossen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:05:36 #54
498282 Scrummie
pi_203597540
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zou kunnen, ik heb er echt geen verstand van verder.
pi_203598247
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Gaat bij Feyenoord ook vooral om de business, die ruimtes zijn nu al extreem beperkt omdat je vrij snel tegen die staalconstructie achter het stadion komt. Dat hebben ze in de jaren 90 soort van opgelost door er een Maasgebouw tegenaan te bouwen maar dat blijft een houtje touwtje oplossing. Als ik de businessruimtes in de huidige Kuip bijvoorbeeld vergelijk met het gelredome ( @:yats ) is dat echt een wereld van verschil. Als je bij Feyenoord een unit afneemt betaal je een hoop maar je kan je kont er nog niet in keren en er past net een klein barretje in.

Punt is ook nog eens dat als je hem dan gaat verbouwen je altijd naar achteren moet en dan kom je over de Coen Moulijnweg (kant van het uitvak daar) heen, zie niet in hoe ze dat elegant en zonder flinke additionele kosten kunnen oplossen.
Dat maasgebouw zit toch aan de kant van de parkeerplaatsen? Daar kun je toch nog tientallen meters uitbreiden?

Lijkt nog ruimte genoeg rond het stadion.
pi_203598286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat maasgebouw zit toch aan de kant van de parkeerplaatsen? Daar kun je toch nog tientallen meters uitbreiden?

[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:Pro+Shots/width:1200/height:675/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)24571.jpg]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]

Lijkt nog ruimte genoeg rond het stadion.
Had het niet over het Maasgebouw maar het stadion an sich. Je zal per definitie naar achteren moeten, schil er omheen whatever. Dan kom je altijd over de weg heen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203598368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Had het niet over het Maasgebouw maar het stadion an sich. Je zal per definitie naar achteren moeten, schil er omheen whatever. Dan kom je altijd over de weg heen.
Even kijken, met Coen Moulijnweg bedoel je de korte zijde rechts op de foto toch? En daarachter ligt een trainingscomplex van Feyenoord zie ik, want daar liggen voetbalvelden.

Kortom, je legt die weg gewoon over die velden heen (als dat toch van de club Feyenoord is) en dan ben je er al. :P
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:50:44 #58
498282 Scrummie
pi_203598378
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Even kijken, met Coen Moulijnweg bedoel je de korte zijde rechts op de foto toch? En daarachter ligt een trainingscomplex van Feyenoord zie ik, want daar liggen voetbalvelden.

Kortom, je legt die weg gewoon over die velden heen (als dat toch van de club Feyenoord is) en dan ben je er al. :P
Ik zou een tunneltje doen maar goed, dat is ook niet gratis.
pi_203598409
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik zou een tunneltje doen maar goed, dat is ook niet gratis.
Een weg 40 meter verderop leggen of een tunnel. Lijkt me dat een weg goedkoper is.

Maar goed, de gemeente mag dan ook weleens gaan meewerken. Want ik heb het idee dat in Nederland bij elke club de gemeente zijn centjes bijdraagt maar in Rotterdam de hand al jaren op de knip houdt.
pi_203598474
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Vrij belangrijke toegangsweg voor zuid. Die leg je ook niet zomaar even over wat velden heen, paar meter verderop zit je alweer aan de luchtbrug.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')