Nee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Misschien tijd voor wat nieuwe plaatjes in de OP Gurney? Bijvoorbeeld wat meer plaatjes van gewonnen prijzen? Iets meer iconische spelers?
Gifje van Dessers is wat mager.
Was wel een hoogtepuntje hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Neequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Misschien tijd voor wat nieuwe plaatjes in de OP Gurney? Bijvoorbeeld wat meer plaatjes van gewonnen prijzen? Iets meer iconische spelers?
Vraag me af of ik echt zo aanstootgevend ben of dat dit ook gewoon een act is?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krijg hier echt ontzettende koppijn van, manman.
Dat begrijp ik oprecht niet zo goed. Ik zie heel veel irritatie en dan reageren mensen als Caland en Scrummie ineens weer een tijdje serieus op me en dan ineens weer heel veel irritatie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder vervelend/grappig te willen doen en je bent niet aanstootgevend ofzo, maar ik vind je gewoon ontzettend vermoeiend en ik erger mij dood aan je.
Je posts over voetbal kan ik wel waarderen. Kan me wel voorstellen dat dat gezeur over die plaatjes in de OP vermoeiend is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vraag me af of ik echt zo aanstootgevend ben of dat dit ook gewoon een act is?
Ja maar met jou heb ik dan ook altijd prima discussies. Af en toe zal er wat irritants bijzitten maar dan kun je ook gewoon niet reageren toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je posts over voetbal kan ik wel waarderen. Kan me wel voorstellen dat dat gezeur over die plaatjes in de OP vermoeiend is.
Het is meer dat 1/3 in dit topic door jou gepost is dat gaat op een gegeven moment tegen staan. Vooral omdat het leeuwendeel amper relevantie heeft, zoals bijvoorbeeld die quote over De Jorg uit 2018. Of bestaat uit open deuren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik oprecht niet zo goed. Ik zie heel veel irritatie en dan reageren mensen als Caland en Scrummie ineens weer een tijdje serieus op me en dan ineens weer heel veel irritatie.
Onderwerpen zoals: Oude voorspellingen over trainers, voorspellingen voer dit seizoen, veldverhoudingen in wedstrijden en kwaliteiten van spelers worden door mij voortdurend opgeworpen en daar wordt ook heel erg veel op gereageerd.
Waarna er ineens weer een heel geïrriteerd sfeertje ontstaat. Zal allemaal wel aan mij liggen maar in de andere topics is dat niet zo.
Dus 2/3 is kwaliteit? Vind dat nog niet eens zo'n slechte score.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is meer dat 1/3 in dit topic door jou gepost is dat gaat op een gegeven moment tegen staan. Vooral omdat het leeuwendeel amper relevantie heeft, zoals bijvoorbeeld die quote over De Jorg uit 2018. Of bestaat uit open deuren.
Als het nou relevant nieuws was of zo had denk ik niemand er moeite mee gehad.
Dank Scrummie. Zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:41 schreef Scrummie het volgende:
Zit niet zo te zeiken jongens.
Maar als zelfbenoemde neutrale poster je met de OP bemoeien is niet zo verstandig.
Gedraag je gewoon. Post OT over Feyenoord of post hier niet. Niemand verplicht je hier te posten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dank Scrummie. Zal het niet meer doen.
Ik post altijd over Feyenoord hier. Maar prima.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon. Post OT over Feyenoord of post hier niet. Niemand verplicht je hier te posten.
Het is vooral dat je als een druk betwetertje overkomt die altijd zijn mening wil ventileren, en dat is erg vermoeiend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik oprecht niet zo goed. Ik zie heel veel irritatie en dan reageren mensen als Caland en Scrummie ineens weer een tijdje serieus op me en dan ineens weer heel veel irritatie.
Onderwerpen zoals: Oude voorspellingen over trainers, voorspellingen voor dit seizoen, veldverhoudingen in wedstrijden en kwaliteiten van spelers worden door mij voortdurend opgeworpen en daar wordt ook heel erg veel op gereageerd.
Waarna er ineens weer een heel geïrriteerd sfeertje ontstaat. Zal allemaal wel aan mij liggen maar in de andere topics is dat niet zo.
Ik denk elke keer leuk ze hebben een interviewtje geregeld en vervolgens lees ik een wikipediastukje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is het nu met... Graziano Pellè?
Grappig artikeltje wel.
Alleen al omdat deze goal voorbij komt:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is het nu met... Graziano Pellè?
Grappig artikeltje wel.
Alleen al omdat deze goal voorbij komt:
Blijf dit toch een ontzettend mooie anekdote vinden, als je je bedenkt dat Pellè onze MvP van de afgelopen tien jaar is geblekenquote:''Ik was op vakantie op Ibiza met een groep vrienden. Op een dag raakten we op het strand aan de praat met een groep Nederlandse meisjes, waarvan er één van hen zat te appen met de zoon van Ronald Koeman. 'Je krijgt de groeten', zei dat meisje tegen me'', herinnert de spits zich in het boek Pellè Spreekt. ''Ik zei dat ze de groeten terug moest doen en dat hij meteen aan z’n vader moest vragen of hij me niet naar Feyenoord wilde halen. Geen idee of het invloed heeft gehad, maar anderhalve maand later werd ik gebeld.''
Ja klopt, het stelt niet zoveel voor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk elke keer leuk ze hebben een interviewtje geregeld en vervolgens lees ik een wikipediastukje.
pellegodquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Blijf dit toch een ontzettend mooie anekdote vinden, als je je bedenkt dat Pellè onze MvP van de afgelopen tien jaar is gebleken
Ik dacht dat die zoon van Ronald Pellè overtuigde, maar het is dus praktisch andersom. Wat vetquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Blijf dit toch een ontzettend mooie anekdote vinden, als je je bedenkt dat Pellè onze MvP van de afgelopen tien jaar is gebleken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |