Haha, ik dacht echt dat ze er weleens in geslaagd zijn een stadion letterlijk te verplaatsen met enorme constructies. Maar kon de link niet vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Een soort tiny house? Maar dan iets groter.
Het beste zou natuurlijk een nieuw stadion zijn. Maar dat had er al lang moeten zijn, is door de huidige situatie de eerste jaren niet meer mogelijk. Jammer.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah dat schiet ook lekker op dus. En het stadion compleet verplaatsen? (Op wieltjes.) Dat is ook weleens gebeurd toch? Of ook veel te duur en onmogelijk met de huidige constructie?
quote:
Ja leuk jongens.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Doe dan maar ballonnetjes.
[ afbeelding ]
Jij denkt dat dat gaat lukken bij De Kuip, met die stalen constructie? Die stalen constructie die het hele stadion bij elkaar moet houden en moet funderen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk jongens.
Ik doel natuurlijk op dit soort constructies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt al heel lang gedaan.
Het zal wel niet anders was dat vast al onderzocht. Maar het zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat gaat lukken bij De Kuip, met die stalen constructie? Die stalen constructie die het hele stadion bij elkaar moet houden en moet funderen?
"Prachtige pegel van Pellé in de blessuretijd Feyenoord-Ajax 2-2"quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is het nu met... Graziano Pellè?
Grappig artikeltje wel.
Alleen al omdat deze goal voorbij komt:
Wel leuk om te zien, die jongens schelen helemaal niet zo veel in niveau natuurlijk.quote:
Dat lijkt mij wel eigenlijk. International die regelmatig speelt bij Brazilië ; iemand die niet wordt opgeroepen voor Colombia, waar de concurrentie toch wat minder is. Antony heeft ook zijn beste potten in de CL gespeeld, een niveau waar Sinisterra logischerwijs nog niet op heeft geacteerd. (maar ik zal meteen toegeven dat ik niet objectief ben)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel leuk om te zien, die jongens schelen helemaal niet zo veel in niveau natuurlijk.
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel eigenlijk. (maar ik zal meteen toegeven dat ik niet objectief ben)
Precies, daar ben ik wel nieuwsgierig naar want dat hij enorme stappen heeft gemaakt is natuurlijk wel duidelijk.Dat had ik al niet verwacht trouwens. Heerlijk spelertje om naar te kijken. Ook wel eens lekker dat we dezelfde punten maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Het valt een beetje moeilijk te zeggen bij Sinisterra want hij heeft nog niet zo veel wedstrijden op topniveau gespeeld.
O ik zie dat je je post hebt bewerkt om hetzelfde punt te maken als ik. Zo komen we er wel heel snel uit.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
Weet ook niet op basis van welke potjes die vergelijking is gemaakt. Volgens mij onderpresteert Shanice ook wel een beetje in de eredivisie toch?
Ik kan me eigenlijk geen speler van Feyenoord herinneren die makkelijker passeerde dan Sini. Kalou misschien?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor mij speelt overigens ook mee dat ik Anthony nog nooit live heb zien spelen en Sinisterra wel vaak. Het viel mij afgelopen zondag direct weer op hoe Sinisterra over het veld beweegt, die continue dreiging die van hem afkomt, hij is toch één van de enige buitenspelers in de Eredivisie die dat koppelt aan rendement. Vergelijk dat met een Nelson die blaft maar niet bijt. Zodra Sinisterra er bij ons niet meer in staat kan de tegenstander direct een linie opschuiven, vergelijkbaar met wat Gakpo doet voor PSV.
Ruben Schaken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk geen speler van Feyenoord herinneren die makkelijker passeerde dan Sini. Kalou misschien?
Zag laatst beelden terug van Kalou en moest toen ook wel aan Sini denken. Wat een genotspelers als ze hun dag hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk geen speler van Feyenoord herinneren die makkelijker passeerde dan Sini. Kalou misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |