Schoof ook wat meer in dan anders had ik het idee. Senesi stond op een gegeven moment een keer tegen 2 of 3 man meen ikquote:Op maandag 14 februari 2022 13:55 schreef Caland het volgende:
Het voordeel van zo'n fietsenstalling als stadion is dat het nog beter opvalt hoe zo'n Trauner aan het heersen is jaAl vond ik hem bij die kans van RKC er niet heel goed uitzien, voor mijn gevoel liet hij daar teveel ruimte.
Gewoon negeren joh, is maar een forumpie. Vind het soms wel lachen die statistieken, op andere momenten voegt het weinig toe. Is alsnog altijd beter dan die ene extreem negatieve gast. Die heb ik al ff niet meer gezien trouwens.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar kom hhh38. Ik krijg van jou nooit gezeik maar users als Dombo en Caland reageren om de haverklap met "stop maar met posten", "flikker op met je statistieken" en nog meer van dat soort gezeik. Discussies worden zo ontzettend platgeslagen.
Vind dat gewoon jammer.
@Pistoleroquote:Op maandag 14 februari 2022 14:03 schreef Kerftminister het volgende:
Die heb ik al ff niet meer gezien trouwens.
Dankjewel man! Waardeer ik enorm.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewoon negeren joh, is maar een forumpie. Vind het soms wel lachen die statistieken, op andere momenten voegt het weinig toe. Is alsnog altijd beter dan die ene extreem negatieve gast. Die heb ik al ff niet meer gezien trouwens.
ik vraag mij altijd af wat mensen met die shirtjes gaan doenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch mooi dat Feyenoord ook voorstander is van zoveel mogelijk supporters op losse kaarten.
Hekel aan dit soort statistiekenquote:Op maandag 14 februari 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt 99 van de 100 keer naar de bekende weg
Fijn dat ik zo gemist wordt.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:pistolero
tegen RKC onze allerslechtste wedstrijd ooit gespeeld, Slot moeten ze ontslaan en het komt nooit meer goed.
@GGMM @onlogischquote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fijn dat ik zo gemist wordt.
Was niet best heh gisteren (lol). Wel 3 punten genot gelukkig.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk geen speler van Feyenoord herinneren die makkelijker passeerde dan Sini. Kalou misschien?
quote:
Dus eigenlijk moet Feyenoord een stevige kerel in de spits hebben, het liefst iemand die de modder opvreet?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Spitsen van 18 tot 23 jaar zijn fysiek gewoon ongeschikt voor een club als Feyenoord
Waarom iedere keer spitsen in die categorie in het diepe gooien is mij een raadsel bij Feyenoord
Spelers als bozenik zouden het over paar jaar wel kunnen
Als spits moet je het bijna altijd opnemen tegen de hardste fysiek sterke tegenstander van de tegenpartij en je speelt in de kleine ruimte. Zonder goed fysiek red je het gewoon niet meer.
Feyenoord moet eigenlijk gewoon een spits halen die 20 goals maakt en 10 assists.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet Feyenoord een stevige kerel in de spits hebben, het liefst iemand die de modder opvreet?
Zou zo'n Lewandowski al willen afbouwen volgend seizoen?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord moet eigenlijk gewoon een spits halen die 20 goals maakt en 10 assists.
Je lacht erom maar hij heeft ergens nog wel een punt ook. Die jochies als Vente en Bannis, dat kon en kan gewoon echt niet. Zelfs niet in een competitie als de Eredivisie. Een beetje fysiek lijkt me toch wel een vereiste voor een spits. Tenzij je enorm veel snelheid hebt ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet Feyenoord een stevige kerel in de spits hebben, het liefst iemand die de modder opvreet?
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je lacht erom maar hij heeft ergens nog wel een punt ook. Die jochies als Vente en Bannis, dat kon en kan gewoon echt niet. Zelfs niet in een competitie als de Eredivisie. Een beetje fysiek lijkt me toch wel een vereiste voor een spits. Tenzij je enorm veel snelheid hebt ofzo.
Pelle, van Hooijdonck Kuijt van Persiequote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wout Weghorst?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:17 schreef H.FR het volgende:
Ik zie het liefst een snelle, sterke spits die goed kan druk zetten. Ook zou het fijn zijn als hij een goede techniek heeft, een man kan passeren en kopsterk is. Daarnaast wel mooi als hij een bal kan vasthouden, accuraat is in de passing en ook af en toe een mooie steekpass kan geven.
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:17 schreef H.FR het volgende:
Ik zie het liefst een snelle, sterke spits die goed kan druk zetten. Ook zou het fijn zijn als hij een goede techniek heeft, een man kan passeren en kopsterk is. Daarnaast wel mooi als hij een bal kan vasthouden, accuraat is in de passing en ook af en toe een mooie steekpass kan geven.
En iets zegt me dat die het onder Slot nog best aardig zou doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
Iets zegt mij dat ze deze zomer bij Boadu gaan uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |