Ga maar weer terug naar het Ajax topic. Staat je veel beter.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:55 schreef klaasweetalles het volgende: [..] linssen moet kapoet en ik bedoel dat echt letterlijk
Opdonderen Klaas.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
linssen moet kapoet
en ik bedoel dat echt letterlijk
Sini is geblesseerd geweest, had een assist tegen Sparta en wat pech dat er geen goal kwam uit een paar geweldige acties (tegen NEC, Sparta èn RKC). Ik vind hem erg goed afgelopen weken.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:53 schreef Haringkop het volgende:
De prestaties van de voorhoede na de winterstop is ook wel bedroevend. Alireza 2 goals verder Linssen, Sinisterra, Nelson, Dessers..allemaal nul.
Sini maak ik mij dan niet zo druk over, maar de rest is wel erg ondermaats.
Ik ben na de 60e minuut naar de kroeg gegaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef Qarrad het volgende:
Lichtpuntje du jour: met na het aflopen van onze wedstrijd zei mijn tv *pats* en had ik geen tv meer.
Als dat tijdens was gebeurd, helemaal toen het nog maar 1-0 stond en heel spannend was dan had ik het echt niet grappig gevonden. Nu ook niet maar ik vond het wel gelukkig getimed.
Je kwam goed in beeld ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
Dat was een uitstekend dagje Brabant, met zelfs een uitvak in Waalwijk
Optimaal vermaakt
Met die baard?quote:
Jorgensen had inderdaad een prima rendement gehad in deze speelstijl.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Feyenoord meer zou hebben gehad aan spelers als Bannis en Bozenik dan aan Linssen.
Het wegdoen van Jorgensen was sowieso een grote blunder als je Linssen in de spits heb.
Ik spoel even terugquote:
wel even een screenshotje hier plaatsen danquote:
Niet alleen bij Teixeraquote:Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wij dachten ook dat Teixeira goed was na twee wedstrijden
[..]
Oi oi oiquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met die Spahic. Het is niet bijzonder maar zó rustig en degelijk. Dat gaat een hoop defensieve stabiliteit brengen, en geeft ook ruimte aan Nieuwkoop om meer naar voren te gaan.
Beetje makkelijk, Spajic had ook gewoon een prima periode.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet alleen bij Teixera
[..]
Oi oi oi
Jorgensen in de spits was helaas ook vaak een bron van ergenis, Bannis was denk ik te licht, Bozenik had ik graag wat meer aan het werk gezienquote:Op zondag 13 februari 2022 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Feyenoord meer zou hebben gehad aan spelers als Bannis en Bozenik dan aan Linssen.
Het wegdoen van Jorgensen was sowieso een grote blunder als je Linssen in de spits heb.
alles is beter den een dwerg in de spitsquote:Op zondag 13 februari 2022 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Jorgensen ging transfervrij na een half jaar uit Turkije, geblesseerd terug naar Kopenhagen. Bannis bakt er ook bij NAC niet veel van. Bozenik pakt zijn minuten maar daar is ook wel alles mee gezegd.
Ja, dat waren vast topspitsen voor ons geweest.
Eens Sini komt ook wel weer bovendrijven en die heeft nog dreiging zat Dessers en Linssen vind ik echt lood om oud ijzer, hoewel ik denk nu ook de voorkeur aan Dessers zou geven. Hij heeft toch iets meer dat neusje voor een doelpunt. Maar eerlijk gezegd lijken zijn invalbeurten ook nergens meer op.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sini is geblesseerd geweest, had een assist tegen Sparta en wat pech dat er geen goal kwam uit een paar geweldige acties (tegen NEC, Sparta èn RKC). Ik vind hem erg goed afgelopen weken.
Linssen speelt heel zwak de laatste tijd. Nelson is niet goed genoeg.
Ik zie graag Dessers in de spits en Wålemark op de buitenpositie. Jahanbakhsh in de spits mag ook, hij kan tenminste wel een bal vasthouden.
ik heb het al meerdere keren gezegd Guus Til zou een goede spits kunnen wordenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens Sini komt ook wel weer bovendrijven en die heeft nog dreiging zat Dessers en Linssen vind ik echt lood om oud ijzer, hoewel ik denk nu ook de voorkeur aan Dessers zou geven. Hij heeft toch iets meer dat neusje voor een doelpunt. Maar eerlijk gezegd lijken zijn invalbeurten ook nergens meer op.
Jahanbakhsh in de spits is wellicht ook geen gekke gedachte, of weer de Til-variant a la PSV uit. Hoewel dat het spel van Til zelf ook niet heel erg tegen goede kwam.
2e van onderen.....met die big smile?quote:
Caland is die gozer in RKC-shirt die z'n middelvinger opstak toen de Geert niet snel genoeg van het veld afliep.quote:
Het bestaansrecht van RKC is voor mij al langer een vraagstuk.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
Begreep overigens ook dat er gisteren verkoop was geweest voor niet seizoenskaarthouders
Je moet je als club wel sterk afvragen of je bestaansrecht hebt als je 3000 (?) kaarten niet kwijt kan.
Ja zelfs ik als Linssen-fan begin het idee te krijgen dat de voorhoede net wat goals tekort komt. Tegelijkertijd staat het team toch alweer op 52 goals, omgerekend oger 34 wedstrijden de 80 goals moeten halen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat er twee maken tegen Cambuur
bedankt wikipediaquote:Op maandag 14 februari 2022 07:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja zelfs ik als Linssen-fan begin het idee te krijgen dat de voorhoede net wat goals tekort komt. Tegelijkertijd staat het team toch alweer op 52 goals, omgerekend oger 34 wedstrijden de 80 goals moeten halen.
Alireza heeft er tot nu toe te weinig gemaakt, Sini doet het precies volgens verwachting en Linssen moet als spits van Feyenoord gewoon op 20 goals eindigen. Dessers staat nu op 4 eredivisiegoaltjes, heeft ze op het juiste moment gemaakt maar ook dat is natuurlijk niet de oplossing. Heeft zijn waarde gehad maar gaat gewoon terug naar Brugge.
why not? zo lang er 18 plekken zijn in de eredivisie heb je altijd clubs van dat formaat die het een tijdje vol kunnen houdenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
Begreep overigens ook dat er gisteren verkoop was geweest voor niet seizoenskaarthouders
Je moet je als club wel sterk afvragen of je bestaansrecht hebt als je 3000 (?) kaarten niet kwijt kan.
das zijn punt ookquote:Op maandag 14 februari 2022 08:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
why not? zo lang er 18 plekken zijn in de eredivisie heb je altijd clubs van dat formaat die het een tijdje vol kunnen houden
al is Waalwijk wel een schrijnend voorbeeld, vooral door de ligging
Dat is niet de fout van RKCquote:Op maandag 14 februari 2022 08:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
das zijn punt ook
RKC is als een amateurclub in de Eredivisie maar dan zonder de charme van een amateurclub
Toch denk ik dat Bozenik bij ons nu, met Til bij hem in de buurt, ook echt wel zijn doelpuntjes had meegepikt. Meevoetballend was het niet zo veel bij hem, maar hij werkte hard genoeg en hield de verdedigers, net als Linsen, wel bezig.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Jorgensen ging transfervrij na een half jaar uit Turkije, geblesseerd terug naar Kopenhagen. Bannis bakt er ook bij NAC niet veel van. Bozenik pakt zijn minuten maar daar is ook wel alles mee gezegd.
Ja, dat waren vast topspitsen voor ons geweest.
Bozenik kan in de tweede bundesliga nog geen basisplaats veroveren. Die kan je wel afschrijven. Zelfs ik zie liever Linssen.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:54 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Bozenik bij ons nu, met Til bij hem in de buurt, ook echt wel zijn doelpuntjes had meegepikt. Meevoetballend was het niet zo veel bij hem, maar hij werkte hard genoeg en hield de verdedigers, net als Linsen, wel bezig.
Bozenik had bij geen enkele Erediviseploeg in de basis gestaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:54 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Bozenik bij ons nu, met Til bij hem in de buurt, ook echt wel zijn doelpuntjes had meegepikt. Meevoetballend was het niet zo veel bij hem, maar hij werkte hard genoeg en hield de verdedigers, net als Linsen, wel bezig.
ook bozenik wordt beter op de bankquote:Op maandag 14 februari 2022 10:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bozenik had bij geen enkele Erediviseploeg in de basis gestaan.
Natuurlijk had hij zijn goals wel meegepikt zoals iedere spits in dit elftal maar het was al heel snel duidelijk dat hij het spel van Slot niet begreep. Linssen houdt de verdediging bezig omdat hij op de juiste momenten druk zet, Bozenik ontbreekt het aan die slimmigheid. Zegt ook genoeg dat Slot hem zo slecht vond dat hij een andere reservespits wilde.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:54 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Het zou heerlijk zijn als we weer een spits hebben die rustig een bal kan aannemen en snel door kan kaatsen (maar dan zonder het achter de bal aan sjokken wanneer we niet in balbezit zijn zoals Jorg deed). Het is heel prettig hoe Linssen druk zet en hoe de aanval continu in beweging is maar er is in het centrum voorin gewoon niemand die een bal vast kan houden wanneer er een beetje druk wordt gezet.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens Sini komt ook wel weer bovendrijven en die heeft nog dreiging zat Dessers en Linssen vind ik echt lood om oud ijzer, hoewel ik denk nu ook de voorkeur aan Dessers zou geven. Hij heeft toch iets meer dat neusje voor een doelpunt. Maar eerlijk gezegd lijken zijn invalbeurten ook nergens meer op.
Jahanbakhsh in de spits is wellicht ook geen gekke gedachte, of weer de Til-variant a la PSV uit. Hoewel dat het spel van Til zelf ook niet heel erg tegen goede kwam.
Een kwestie van scouten dus. Ik denk trouwens wel dat een type Haller (wat echt niet zo'n hele bijzondere speler is) het beste tot zijn recht zou komen in het Slot-systeem. Gewoon wachten op goede aanvoer en de balletjes in de 5 meter binnentikken.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou heerlijk zijn als we weer een spits hebben die rustig een bal kan aannemen en snel door kan kaatsen (maar dan zonder het achter de bal aan sjokken wanneer we niet in balbezit zijn zoals Jorg deed). Het is heel prettig hoe Linssen druk zet en hoe de aanval continu in beweging is maar er is in het centrum voorin gewoon niemand die een bal vast kan houden wanneer er een beetje druk wordt gezet.
Jahanbakhsh of Sinisterra in de spits zou dat iets meer oplossen maar ik snap wel dat Slot voor de continuïteit hier niet voor moet kiezen. Zou ook een verkeerd signaal zijn naar Linssen en Dessers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |