Hmmm.quote:Sparta Rotterdam neemt Wouter Burger op huurbasis over van Feyenoord. De 19-jarige middenvelder zal maandag aansluiten bij de A-selectie van trainer Henk Fraser en speelt de rest van het seizoen in het rood-wit gestreept.
Directeur betaald voetbal Henk van Stee: “Met Wouter Burger halen we een multifunctionele middenvelder binnen die zorgt voor meer mogelijkheden in onze selectie na het vertrek van Mohamed Rayhi. Omdat hij op meerdere posities inzetbaar is vergroten we ook de concurrentie onderling.” De TD hoopt dat dit niet het laatste wapenfeit is op de transfermarkt voor Sparta. “Onze wens is dat we nog een aanvaller toevoegen aan de selectie. Dat is de komende dagen onze prioriteit, maar we zijn hierbij ook afhankelijk van de andere partijen”, aldus Henk van Stee.
Daar ben ik het wel mee eens, maar je moet niet de ‘Vente-fout’ maken om dan de jeugdspeler twee jaar te laten banken omdat je bezetting net te mager is. Dan breken ze nooit door.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:28 schreef fetX het volgende:
Toornstra, Teixeira, Fer, Kokcu, Diemers.
Magertjes.
Vind ik wel jammer, heb toch wel het gevoel dat ie er al klaar voor was. Maar ja, bij Sparta is ie waarschijnlijk een van de besten, en het is wel een leiderstype.quote:
Dat is ook weer waar. Voor Burger is het prima hoor. Ik vond hem trouwens best een goede indruk maken tijdens de voorbereiding. Alleen ons middenveld is nu heel erg mager. Misschien dat de Geert nog de plek van Fer zou kunnen overnemen (tijdelijk), maar ik vind het een enorm risico.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar je moet niet de ‘Vente-fout’ maken om dan de jeugdspeler twee jaar te laten banken omdat je bezetting net te mager is. Dan breken ze nooit door.
Niemand zegt makkelijk, maar prima haalbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:36 schreef PSVCL het volgende:
Hoe kunnen Feyenoord nou spreken van een makkelijke poule terwijl ze niks voorstellen is europa ? Al bijna 20 jaar niks gepresteerd
Je had uit pot 1 en pot 2 een veel zwaardere tegenstander kunnen treffen. Voor een loting, waarbij je zelf uit pot 3 komt, valt dit erg mee. Genoeg mogelijkheden om te overwinteren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:36 schreef PSVCL het volgende:
Hoe kunnen Feyenoord nou spreken van een makkelijke poule terwijl ze niks voorstellen is europa ? Al bijna 20 jaar niks gepresteerd
CSKA en Zagreb spelen jaarlijks CL of EL voetbal .. denk dat Feyenoorders het een beetje onderschattenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Niemand zegt makkelijk, maar prima haalbaar.
Heel mager inderdaad. Wel mooi voor Burgers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:28 schreef fetX het volgende:
Toornstra, Teixeira, Fer, Kokcu, Diemers.
Magertjes.
Onderschatting in Europa? Dat zal wel meevallen gezien onze recente prestaties. Maar overwintering is echt wel mogelijk. Zo sterk zijn de tegenstanders niet en tzt zal Feyenoord vast wel wat beter in vorm zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
CSKA en Zagreb spelen jaarlijks CL of EL voetbal .. denk dat Feyenoorders het een beetje onderschatten
Hoop wel dat jullie gewoon doorgaan natuurlijk
Uit pot 2 hebben we nog wel een van de zwaardere tegenstanders, maar uit pot 1 en 4 zeker niet. Denk dat de bovenste drie mooi gewaagd zijn aan elkaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je had uit pot 1 en pot 2 een veel zwaardere tegenstander kunnen treffen. Voor een loting, waarbij je zelf uit pot 3 komt, valt dit erg mee. Genoeg mogelijkheden om te overwinteren.
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:36 schreef PSVCL het volgende:
Schat ons wel wat hoger in dan Zagreb en CSKA is wel net wat beter dan wij denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit pot 2 hebben we nog wel een van de zwaardere tegenstanders, maar uit pot 1 en 4 zeker niet. Denk dat de bovenste drie mooi gewaagd zijn aan elkaar.
Als we op de plek van Milan zaten hadden we denk ik ook wel door gekund hoor. Celtic en Praag behoren tot de zwaksten van pot 1 en 2. Lille is ook niet onmogelijk maar wel iets beter dan wij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Denk dat Feyenoord een kans maakt aangezien ze in een poule zitten met redelijk gelijkwaardige tegenstanders. De poule van Gent was makkelijker geweest maar je had ook in de poule van Milan kunnen zitten en dan was je kansloos geweest. Al met al gunstige loting maar Feyenoord kennende zullen ze het wel weer verneuken.
PSV moet wel echt doorgaan met die poule. AZ lijkt me redelijk kansloos.
PSV heeft een prima poule om door te gaan, maar die zullen ook beter moeten gaan spelen anders gaan ze het niet redden. Dus laten we hopen dat sowieso tegen die tijd de Nederlandse ploegen wat meer in vorm zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we op de plek van Milan zaten hadden we denk ik ook wel door gekund hoor. Celtic en Praag behoren tot de zwaksten van pot 1 en 2. Lille is ook niet onmogelijk maar wel iets beter dan wij.
Die poule van AZ is wel te lastig denk ik ja. Ik vind eigenlijk dat PSV ook flink pittig heeft geloot.
Ik weet het niet echt. Zagreb schijnt een mindere selectie te hebben dit jaar, dat mag ook wel want vorig jaar wonnen ze met 4-0 van Atalanta. Het vervelende met dat soort ploegen is dat je niet even makkelijk een forum kunt afstruinen om te zien wat de fans er op dit moment van vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Schat ons wel wat hoger in dan Zagreb en CSKA is wel net wat beter dan wij denk ik.
Maar goed, we gaan het zien. Als we tegen die tijd net zo dramatisch spelen als nu met vrijwel iedereen uit vorm wordt het zelfs tegen Wolfsberger een hels karwei
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:04 schreef De_Kraam het volgende:
Volgend jaar maar weer Vitesse sturen want die doen het toch beter dan alle andere Nederlandse ploegen.
Vitesse gaat die hele conference league aan flarden spelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:04 schreef De_Kraam het volgende:
Beetje gelul in de ruimte dit maar PSV moet van alle drie winnen, Feyenoord van Zagreb en Wolfsberger en AZ zie ik alleen van Rijeka winnen. Dan heb je verder nog Ajax die wel boven Midgetland eindigt. Drie ploegen door, prima toch. Mag ook wel eens een keer.
Volgend jaar maar weer Vitesse sturen want die doen het toch beter dan alle andere Nederlandse ploegen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:04 schreef De_Kraam het volgende:
Inderdaad, en vergeet niet dat ze altijd de zwaarst mogelijke loting krijgen. De vorige keer moesten ze tegen Zulte Waregemquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Behalve als ze weer genaaid worden door de scheidsrechter
Naja, liever nu Berghuis en Senesi dan later in het seizoen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga voor Kokcu en Geertruida maar het zullen wel Berghuis en Senesi zijn.
Ik niet eigenlijk als ik even naar de potjes cl van vorig jaar kijk. (geen idee hoeveel daar verder weg is gegaan hoor behalve dat Olmogod weg is gegaan)quote:
Maar dit seizoen verloren van Ferencvaros.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk als ik even naar de potjes cl van vorig jaar kijk. (geen idee hoeveel daar verder weg is gegaan hoor behalve dat Olmogod weg is gegaan)
4-0 van Atalanta gewonnen o.a, 2x gelijk tegen Sjachtar.
Die 4-0 tegen Atalanta was wel een heel vreemde uitschieter naar boven. Dat was pas hun derde CL-overwinning ooit, en dat na best wel veel deelnames.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk als ik even naar de potjes cl van vorig jaar kijk. (geen idee hoeveel daar verder weg is gegaan hoor behalve dat Olmogod weg is gegaan)
Klopt dat zijn uitstekende uitslagen. Maar goed, kijk naar het verschil tussen Feyenoord laatste 10-15 wedstrijden vorig seizoen en nu. Tja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zie je ook een hoop leuke individuele overwinningen afgelopen jaren, zoals tegen Porto, Napoli en ManU. Maar het probleem is dat er niet echt consistent zulke overwinningen worden geboekt om eens echt te overwinteren, en dat heeft Zagreb ook wel. Sinds 2007/08 hebben ze op één seizoen na zich ieder jaar geplaatst voor een groepsfase, en in die 13 jaar hebben ze slechts één keer overwinterd (18/19, wel redelijk recent dus). Lagen er dus elf keer al in de poule uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt dat zijn uitstekende uitslagen. Maar goed, kijk naar het verschil tussen Feyenoord laatste 10-15 wedstrijden vorig seizoen en nu. Tja.
Het is ook maar een inschatting van mijn kant hoor. Wellicht onderschat ik ze.
Dat laatste is ook een beetje waar ik het op baseer, maar het is niet dat ik ze nauwlettend volg of zo. Kan er flink naast zitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zie je ook een hoop leuke individuele overwinningen afgelopen jaren, zoals tegen Porto, Napoli en ManU. Maar het probleem is dat er niet echt consistent zulke overwinningen worden geboekt om eens echt te overwinteren, en dat heeft Zagreb ook wel. Sinds 2007/08 hebben ze op één seizoen na zich ieder jaar geplaatst voor een groepsfase, en in die 13 jaar hebben ze slechts één keer overwinterd (18/19, wel redelijk recent dus). Lagen er dus elf keer al in de poule uit.
Ja die 4-0 leek mij ook wel een bizarre fluke ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die 4-0 tegen Atalanta was wel een heel vreemde uitschieter naar boven. Dat was pas hun derde CL-overwinning ooit, en dat na best wel veel deelnames.
Ze zijn naast Olmo nog Moro kwijtgeraakt, verder staat er een redelijk vergelijkbaar elftal met toen. Ze hadden niet echt veel tegenstand in de competitie.
Ik zie ze ook niet elke week spelen hoor en Olmo was wel een heel bepalende speler. Mijn uitspraak is: een lastige poule maar zeker kansen voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt dat zijn uitstekende uitslagen. Maar goed, kijk naar het verschil tussen Feyenoord laatste 10-15 wedstrijden vorig seizoen en nu. Tja.
Het is ook maar een inschatting van mijn kant hoor. Wellicht onderschat ik ze.
Op naar het Casper en Annemiek topic!!! @Scrummiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Kwalijk die 2 besmettingen, blijf lekker in je bubbel.
Salaris terugsturen
Je hoopt nog op het heuveltje te kunnen staan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
Is het al zeker dat Wolfsberger in Graz speelt?
laatste potje, half dagje rijden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je hoopt nog op het heuveltje te kunnen staan?
Wat een armoe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 08:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Narsingh in de spits ipv Bozenik waarschijnlijk.
Dick vindt het echt helemaal niks. Jammer, Narsingh en Linssen kunnen er ook helemaal niks van en zijn ook nog geen echte spitsen. Dan zou ik het toch een tijdje proberen met Robo, met de hoop dat het beter wordt en de ploeg zich op een dergelijke spits gaat aanpassen.
Het wordt Klagenfurt lees ik op internet. Niks mis mee, alleen heb je een hoogwerker nodig om iets van de wedstrijd te zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
laatste potje, half dagje rijden.
Wie maakt je wat
Ik zou Linssen het liefst terugsturen naar Vitesse.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:49 schreef Haringkop het volgende:
Ik zou dan Linssen in de spits zetten.
Waar lees je dat dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 08:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Narsingh in de spits ipv Bozenik waarschijnlijk.
Wel vreemd dat Kokcu zo snel moet banken, maar oké. Tegen PEC was hij prima. Aan de andere kant viel Teixeira uitstekend in en was Kokcu tegen Twente en ADO abominabel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
Vermoedelijke opstelling
Bijlow; Nieuwkoop, Geertruida, Senesi, Haps; Fer, Texeira, Toornstra; Berghuis, Bozenik, Linssen.
Ik ook. Moeizame 1-2 of 1-1. Draak van een pot.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik voorzie een verschrikkelijke taaie kutpot in elk geval.
Kokcu is blijkbaar ook licht geblesseerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Kokcu zo snel moet banken, maar oké. Tegen PEC was hij prima. Aan de andere kant viel Teixeira uitstekend in en was Kokcu tegen Twente en ADO abominabel.
Tegen de verdediging van Willem II moet je er zelfs met deze aanval 2 inleggen, al zie ik op dit moment zelfs liever Narsingh dan Linssen.
Ah, we krijgen naast een coronagolf ook weer even een blessuregolf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kokcu is blijkbaar ook licht geblesseerd
Zit allemaal tussen de oren als het niet lekker loopt. In het kampioensjaar was niemand geblesseerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, we krijgen naast een coronagolf ook weer even een blessuregolf.
Wat is dat toch altijd met die blessures bij ons.
Tja. Het loopt niet qua spel, maar als we morgen winnen staan we er gewoon prima voor. Kampioen worden we hoogstwaarschijnlijk toch niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen de oren als het niet lekker loopt. In het kampioensjaar was niemand geblesseerd.
Tsjah, van al je aanvallers is Bozenik, vrees ik, de minste. Ik had dan voor Linssen en Narsingh gekozen. Maar het blijft toch een beetje de lamme tegen de blinde..quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Kokcu zo snel moet banken, maar oké. Tegen PEC was hij prima. Aan de andere kant viel Teixeira uitstekend in en was Kokcu tegen Twente en ADO abominabel.
Tegen de verdediging van Willem II moet je er zelfs met deze aanval 2 inleggen, al zie ik op dit moment zelfs liever Narsingh dan Linssen.
Niet mee eens. Volgens mij heb je meer aan Bozenik als hij wat meer ruimte voor zich heeft. En dan dus niet aanspelen, maar via de flanken met vroege voorzetjes (zie ook die goal tegen Twente in de voorbereiding). Wel eens met Narsingh voor Linssen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:21 schreef hhh38 het volgende:
Willem II wil wel graag vooruit voetballen, dat is een voordeel voor ons denk ik. Zou wel een argument kunnen zijn om Narsingh en Linssen op te stellen.
Genoeg blessures toen toch? Keepertje al bv.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen de oren als het niet lekker loopt. In het kampioensjaar was niemand geblesseerd.
Tegen Sparta was dat toch? Verder klopt dat wel denk ik, ik wil Bozenik ook nog wel een keer 90 minuten de kans, maar mijn vertrouwen in die jongen wordt wel steeds minder zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet mee eens. Volgens mij heb je meer aan Bozenik als hij wat meer ruimte voor zich heeft. En dan dus niet aanspelen, maar via de flanken met vroege voorzetjes (zie ook die goal tegen Twente in de voorbereiding). Wel eens met Narsingh voor Linssen.
Oja, Sparta inderdaad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Sparta was dat toch? Verder klopt dat wel denk ik, ik wil Bozenik ook nog wel een keer 90 minuten de kans, maar mijn vertrouwen in die jongen wordt wel steeds minder zo.
Karsdorp.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Genoeg blessures toen toch? Keepertje al bv.
De Inzaghi op Eredivisieniveau.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, Sparta inderdaad.
Dat laatste begrijp ik, het is voetballend zo pover met die jongen. En toch zag ik vorig seizoen en in de voorbereiding dit seizoen af en toe wel dingen waardoor ik denk dat het wel wat kan worden. Niet als meevoetballende superspits ofzo, dat absoluut niet. Wel iemand die er op termijn 20/25 in kan leggen in Nederland, en dat je 'm ook enkel daarop moet beoordelen.
Denk dat hij ook zo'n soort spits is. En ook daarop bediend moet worden. Eentje die je 3 kansen per wedstrijd geeft en er dan 2 maakt.quote:
Dan maar de Europa League winnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Het loopt niet qua spel, maar als we morgen winnen staan we er gewoon prima voor. Kampioen worden we hoogstwaarschijnlijk toch niet.
Ruzie met de bal, acht van de tien keer buitenspel.quote:
Denk dat je te optimistisch bent. Een andere user heeft het hier al een keer aangegeven, maar bij de 3 goals vorig jaar zat zoveel geluk dat ik niet denk dat hij er nu heel makkelijk 20 gaat maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat hij ook zo'n soort spits is. En ook daarop bediend moet worden. Eentje die je 3 kansen per wedstrijd geeft en er dan 2 maakt.
Is dat meer dan bij andere clubs? Heb je voorbeelden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, we krijgen naast een coronagolf ook weer even een blessuregolf.
Wat is dat toch altijd met die blessures bij ons.
Ik denk dat we sowieso maar wat meer vertrouwen in Bozenik moeten tonen. Op Jørg kan je echt niet meer rekenen dus voorlopig hebben we niks beters. Dan heeft het bij zo’n jongen geen enkele zin om hem na één of twee potjes af te schrijven. Daar is niemand gebaat bij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Sparta was dat toch? Verder klopt dat wel denk ik, ik wil Bozenik ook nog wel een keer 90 minuten de kans, maar mijn vertrouwen in die jongen wordt wel steeds minder zo.
Ja, dat laatste stoort mij ook. De enige reden dat ik blij was met zijn verlenging was de gedachte dat het alternatief waarschijnlijk Dirk Kuyt zou zijn. Maar ik had liever Roger Schmidt gehad, een trainer met visie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat we sowieso maar wat meer vertrouwen in Bozenik moeten tonen. Op Jørg kan je echt niet meer rekenen dus voorlopig hebben we niks beters. Dan heeft het bij zo’n jongen geen enkele zin om hem na één of twee potjes af te schrijven. Daar is niemand gebaat bij.
Ik vind dat Dick dit ook buitengewoon zwak aanpakt. Dat continu zeggen dat Bozenik er geen kut van bakt helpt hem niet, denk niet dat ie daar beter van gaat voetballen. Met onomstreden talenten als Kökcü en Sini doet ie het prima, maar bij juist dit soort spelers die nog de stap moeten maken pakt hij het wel echt verkeerd aan. Het totale gebrek aan toekomstvisie was sowieso de reden dat ik hem niet hoefde zien komen begin vorig seizoen, Dick is heerlijk fanatiek en een echt uitstekende puinruimer dankzij zijn gedegen en ervaren aanpak, maar verder dan de komende wedstrijd denkt hij duidelijk niet.
Ik vind het moeilijk wat dat betreft. Ik betwijfel of onze selectie goed genoeg is om meer te laten zien dan dat afbraakvoetbal waarmee Dickie succes heeft. Zeker als je dan niet de juiste coach hebt kan het helemaal mis gaan, dat zag je vorig seizoen wel met Stam.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste stoort mij ook. De enige reden dat ik blij was met zijn verlenging was de gedachte dat het alternatief waarschijnlijk Dirk Kuyt zou zijn. Maar ik had liever Roger Schmidt gehad, een trainer met visie.
Dat zeg ik ook niet. Denk dat hij op termijn wel zo’n spits kan worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk dat je te optimistisch bent. Een andere user heeft het hier al een keer aangegeven, maar bij de 3 goals vorig jaar zat zoveel geluk dat ik niet denk dat hij er nu heel makkelijk 20 gaat maken.
Geertruida dus coronaquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Opmerkelijk; Spajic meteen in de basis, Teixeira linksbuiten en Linssen in de spits.
Raar om alles zo om te gooien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Opmerkelijk; Spajic meteen in de basis, Teixeira linksbuiten en Linssen in de spits.
Toch raar dat je zo’n absurde hekel hebt aan de speler die nog wel het meeste lijkt op Dombo het olifantje.quote:
Zullen wel een aantal in kwarrenten moeten, helemaal als je Krabby hoorde vrijdag dat bijna heel Varkenoord besmet wasquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Raar om alles zo om te gooien.
Zeg ho eens ff.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch raar dat je zo’n absurde hekel hebt aan de speler die nog wel het meeste lijkt op Dombo het olifantje.
Afhankelijk van het resultaat van PSV zijn we mogelijk koploper danquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:13 schreef RvLaak het volgende:
Lol... Als ze weten te winnen zodadelijk, staan ze boven ajax
Waar maak je dat uit op?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:14 schreef fetX het volgende:
Ik heb er geen goed gevoel over. Heb het idee dat het niet meer zo lekker zit in de spelersgroep, maar we gaan het zien.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt al Bozenik en Jorgensen. Waarvoor wil je een 3e spits als je 433 speelt?
Helemaal als het wordt veroorzaakt door je eigen trainerquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar vrees er ook voor. Jammer dat het zo lijkt te rommelen, is volgens mij ook nergens voor nodig
Of, en ik weet dat het een raar concept is tegenwoordig, je accepteert de kritiek van degene die het kan weten... Het eeuwige 'geen kritiek mogen geven, want dan doen de gevoelens auw' is een beetje heel erg triest geworden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal als het wordt veroorzaakt door je eigen trainer
Er zit een verschil tussen kritiek geven en continu zeiken in de pers over alles.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of, en ik weet dat het een raar concept is tegenwoordig, je accepteert de kritiek van degene die het kan weten... Het eeuwige 'geen kritiek mogen geven, want dan doen de gevoelens auw' is een beetje heel erg triest geworden.
Volgens mij doet Advocaat enkel antwoord geven op de vragen van de pers. Zou een beetje raar worden wanneer je dat niet meer mag doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen kritiek geven en continu zeiken in de pers over alles.
Dat cashen lukt al 5 jaar niet, heb het lijstje eens bekeken, en daar zitten 4 aardige transfers tussen, als in 10-15 miljoen, dat is gewoon te weinig, als je structureel in de top wilt meedoen zal dat bedrag 3 keer hoger moeten liggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk wat dat betreft. Ik betwijfel of onze selectie goed genoeg is om meer te laten zien dan dat afbraakvoetbal waarmee Dickie succes heeft. Zeker als je dan niet de juiste coach hebt kan het helemaal mis gaan, dat zag je vorig seizoen wel met Stam.
Eigenlijk was ik perfect akkoord met een tussenjaartje Advocaat die met matig voetbal in de top 3 eindigt om vervolgens te cashen op Senesi, Berghuis en Kökcü, met Arnesen die op de achtergrond keihard werkt om de jeugd en de spelers voor de toekomst op orde te krijgen. Maar dan moet Advocaat wel echt eens wat minder negativiteit uitstralen, want dit helpt niet. Het lijkt wel een beetje alsof hij geen enkel besef heeft dat Feyenoord na dit seizoen ook nog bestaat. Sterker zelfs, dat lijkt hij te bevestigen door Kuyt als zijn opvolger te noemen terwijl daar totaal nog geen zekerheid daarover lijkt te zijn.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij doet Advocaat enkel antwoord geven op de vragen van de pers. Zou een beetje raar worden wanneer je dat niet meer mag doen.
"niet goed genoeg" is, lijkt mij, geen gevoelige informatie.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wordt best vaak verboden aan spelers of medewerkers ja, vooral wanneer het gevoelige informatie betreft.
Ik denk dat het zeker niet verstandig is om de kwaliteit van je eigen ploeg meermaals onderuit te halen, zeker als het doeleinde hiervan is on versterkingen voor de korte termijn door te drukken, wat op de lange termijn de nodige financiële schade zou kunnen opleveren.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"niet goed genoeg" is, lijkt mij, geen gevoelige informatie.
Of je bent psychisch sterker dan een kind van 6 en accepteert dat je nog niet goed genoeg bent en werkt daar aan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeker niet verstandig is om de kwaliteit van je eigen ploeg meermaals onderuit te halen, zeker als het doeleinde hiervan is on versterkingen voor de korte termijn door te drukken, wat op de lange termijn de nodige financiële schade zou kunnen opleveren.
Zeker als een bijconsequentie hiervan is dat de spelers geen vertrouwen meer hebben in zichzelf.
Schijnt dat een Duitse club een ex-Feyenoorder in de huur-etalage heeft gezet vandaag, of gisteren. RRijnmond vond het wel een goede optie. Advocaat schijnbaar ook.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:40 schreef raptorix het volgende:
Maar hoe zo is er geen geld? Dat Feyenoord niet de rijkste is snap ik, maar een budget voor een reserve spits moet er toch wel zijn? Desnoods iets uit de middenmoot moet toch kunnen.
Volgens mij ben je niet helemaal wijs.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of je bent psychisch sterker dan een kind van 6 en accepteert dat je nog niet goed genoeg bent en werkt daar aan.
Nee hoor, ik ben gewoon niet van de generatie rubberen tegeltjes en participatie-trofeeën.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal wijs.
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon niet van de generatie rubberen tegeltjes en participatie-trofeeën.
Wie is dat?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt dat een Duitse club een ex-Feyenoorder in de huur-etalage heeft gezet vandaag, of gisteren. RRijnmond vond het wel een goede optie. Advocaat schijnbaar ook.
Ik heb begrepen dat er zelfs geen geld is om nog een speler te huren.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt dat een Duitse club een ex-Feyenoorder in de huur-etalage heeft gezet vandaag, of gisteren. RRijnmond vond het wel een goede optie. Advocaat schijnbaar ook.
Ik vond het best redelijk wat hij zei, hij gaf gewoon netjes antwoord op een vraag.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar als jij de relatie: ‘continu zeuren in de pers’ -> ‘mindere prestaties op het veld’ niet snapt kan ik je niet helpen. Dickie kan die kritiek ook intern houden.
Zirikzeequote:
Dat dus, maar blijkbaar is dat al "continu zeuren" voor millenials en permagekwetsen...quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vond het best redelijk wat hij zei, hij gaf gewoon netjes antwoord op een vraag.
Ok boomerquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dus, maar blijkbaar is dat al "continu zeuren" voor millenials en permagekwetsen...
Denk dat het met middenmaat er beter gevoetbald zou wordenquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:45 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een hoop middelmaat staat er ook op het veld zeg
Ah, ik ben alleen bang dat Bayern zal denken: zal zijn ontwikkeling bij Feyenoord beter worden....quote:
Hoor je niet dat alle voetballers een hoog stemmetje hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie verzint dat achterlijke publiek geluid door de speakers dom en onnodig gedoe.
Fox, schijnbaar.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie verzint dat achterlijke publiek geluid door de speakers dom en onnodig gedoe.
Advocaat. Houding en teksten van Berghuis na interviews.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:48 schreef satecl het volgende:
Wat verwacht je met Linssen in de spits!?![]()
Bij Vitesse had hij in 2 jaar een doelpunt ratio van 0.5, geloof me dat is best redelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:48 schreef satecl het volgende:
Wat verwacht je met Linssen in de spits!?![]()
Klopt was logisch geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is nu echt totaal niet op elkaar ingespeeld, had nou gewoon lekker met Bozenik en Narsingh gespeeld, die zijn misschien minder maar met hen twee liep het nog wel oké vorige week.
Echt verschrikkelijk. Wat bezielt je om iemand die zo’n slechte techniek in de kleine ruimte heeft als spits op te stellen?quote:
Bozenik wordt als slechter gezien...quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Wat bezielt je om iemand die zo’n slechte techniek in de kleine ruimte heeft als spits op te stellen?
Heb jij mss een hekel aan Linssen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Wat bezielt je om iemand die zo’n slechte techniek in de kleine ruimte heeft als spits op te stellen?
Voegt echt 0,0 toe. Waardeloze speler.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, die Teixeira is een leuke speler, daar zat ik wel echt flink fout.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:58 schreef fetX het volgende:
We spelen de laatste 10 minuten best redelijk.
Als ‘ie het maar volhoudt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, die Teixeira is een leuke speler, daar zat ik wel echt flink fout.
Het is af en toe nog wel wat nonchalant ofzo, maar technisch ziet het er goed uit. Komt ook nog eens bij dat hij echt wat toevoegt aan het aanvallende spel.quote:
Immers nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Linssen krijgt een goal kado vergeet te scoren.
Bilal had die nog gemaakt.
Nee Narsingh had deze ook niet gemaakt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:05 schreef fetX het volgende:
Misschien had Narsingh deze wel gemaakt.
Hoop doet leven.
Kökcü is ook niet geheel fit, en Dick lijkt Bozenik echt niet te willen opstellen. Volgens mij zijn Bozenik en Johnston sowieso de enige fitte spelers op de bank.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:08 schreef RvLaak het volgende:
Volgens RRijnmond is Texeira nog niet helemaal fit... Dafuq? Zoveel spelers stuk en/of te slecht?
En in het veld?quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kökcü is ook niet geheel fit, en Dick lijkt Bozenik echt niet te willen opstellen. Volgens mij zijn Bozenik en Johnston sowieso de enige fitte spelers op de bank.
Eens. Bij vlagen het Feyenoord van vorig seizoen. Bij vlagen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind het niet eens heel onaardig eigenlijk.
Laatste 10/15 minuten niet zo heel slecht idd... Geeft de burger minder wanhoop... Van moed durf ik nog niet te sprekenquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Bij vlagen het Feyenoord van vorig seizoen. Bij vlagen.
Zit wel weer heel weinig tempo in.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind het niet eens heel onaardig eigenlijk.
We zijn wel veel beter, Willem II creëert behoudens die gelukkige goal echt helemaal niks.quote:
Kijk pas een kwartiertje maar op die faal van Linssen na nog niet echt een behoorlijke kans gezien eigenlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn wel veel beter, Willem II creëert behoudens die gelukkige goal echt helemaal niks.
Alleen Linssen, tja... als spits kan het gewoon niet.
Zo blijf je het financieel ook lastig houden als je prutsers zonder restwaarde dikke contracten blijft geven.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn wel veel beter, Willem II creëert behoudens die gelukkige goal echt helemaal niks.
Alleen Linssen, tja... als spits kan het gewoon niet.
Inderdaad, alhoewel Linssen eigenlijk nog een stuk slechter lijkt te zijn dan ik had verwacht (en dat lag al niet bijster hoog).quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo blijf je het financieel ook lastig houden als je prutsers zonder restwaarde dikke contracten blijft geven.
Prima conclusiequote:Op zondag 4 oktober 2020 15:24 schreef Scrummie het volgende:
Bozenik of Linssen maakt vooralsnog geen drol uit dus.
Poah, genotquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:36 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment voor een paar frikandellen.
Dus zal...quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:37 schreef satecl het volgende:
Nu even die 1-3. We zijn zoveel beter op dit moment.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:36 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment voor een paar frikandellen.
Zou hem afkloppen, maar het is zeker een prima wedstrijd tot dusver, en dat met 8 afwezigen ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:37 schreef satecl het volgende:
Nu even die 1-3. We zijn zoveel beter op dit moment.
Leuk spelertje, kan nog wel eens wat gaan wordenquote:
Volgens mij echt een uitstekende om erbij te hebben. Zeer degelijke CV die nooit opvalt maar wel zijn taken doet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:44 schreef Slobeend het volgende:
Teixeira
Wat is jullie indruk van Spajic?
On a sidenote dat Willem II echt baggerslecht is.quote:
Er zijn wel eens slechtere spelers op basis van alleen wat beelden gehaald.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:44 schreef Slobeend het volgende:
Teixeira
Wat is jullie indruk van Spajic?
Twente en ADo ook. En toch waren we mokerslecht.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
On a sidenote dat Willem II echt baggerslecht is.
Maar goed, welke club in de ED is dat niet buiten de top 4.
Wtfquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had ook geel kunnen zijn... Overduidelijk een overtreding
Eensquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
Nieuwkoop speelt laatste tijd ook meer dan prima.
Eens ja. Had hem eigenlijk al afgeschreven.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
Als je centrum gewoon stabiel staat heb je veel meer aan een Nieuwkoopquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
Ik vind Diemers ook niet super maar wel een zesje. Linssen kan je vooral verwijten hoe hij met zijn kansen omgaat maar hij speelt de tweede helft gewoon heel sterk. De rest is dik voldoende tot goed.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef fetX het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Toornstra matig vandaag. En Linssen had er zeker 1 extra moeten maken.
Eens, maar Diemers speelt wel ‘nuttig’ vandaag.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Diemers ook niet super maar wel een zesje. Linssen kan je vooral verwijten hoe hij met zijn kansen omgaat maar hij speelt de tweede helft gewoon heel sterk. De rest is dik voldoende tot goed.
Ik ben zo blij met die Spahic. Het is niet bijzonder maar zó rustig en degelijk. Dat gaat een hoop defensieve stabiliteit brengen, en geeft ook ruimte aan Nieuwkoop om meer naar voren te gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef M.Melandri het volgende:
Spahic en Texeira zijn wel versterkingen.
Klopt! Misschien moet je de ploeg maar houden zoals vandaag, mogelijk met Kökcü ipv Toornstra of Diemers.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar Diemers speelt wel ‘nuttig’ vandaag.
We hebben zowaar een ploeg die het uit beter gaat doen dan thuis.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:07 schreef fetX het volgende:
Als we zo blijven spelen dan zijn we heel moeilijk te kloppen. Maar ja, doe dat maar eens
Uit is er ook geen druk van de fansquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben zowaar een ploeg die het uit beter gaat doen dan thuis.
Eerste helft was wel (weer) drama... Schokkend dat er nog zo veel verschil kan zijn tussen 2 helften...quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat dit onder Dick onze beste helft was overigens
Viel ook wel mee johquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerste helft was wel (weer) drama... Schokkend dat er nog zo veel verschil kan zijn tussen 2 helften...
Op eerste kwartier na waren we gewoon beter hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerste helft was wel (weer) drama... Schokkend dat er nog zo veel verschil kan zijn tussen 2 helften...
Ja, tegen W2... Niet echt een tegenstander van wereldklasse...quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Op eerste kwartier na waren we gewoon beter hoor.
Tis de Eredivisie eh.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, tegen W2... Niet echt een tegenstander van wereldklasse...
Kloptquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou en? Die heb je sowieso niet in de Eredivisie. Is wel een plek 5-8 team. En tegen Twente en ADO was het dieptriest. Vandaag gewoon een prima Feyenoord gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die hebben wel Rangers weggespeeld.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Minste tegengoals juist dacht ik.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
Meestal eindigt het team dat verreweg het meeste scoort bovenaan
Just saying
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |