quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:04 schreef De_Kraam het volgende:
Volgend jaar maar weer Vitesse sturen want die doen het toch beter dan alle andere Nederlandse ploegen.
Inderdaad, en vergeet niet dat ze altijd de zwaarst mogelijke loting krijgen. De vorige keer moesten ze tegen Zulte Waregemquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Behalve als ze weer genaaid worden door de scheidsrechter
Naja, liever nu Berghuis en Senesi dan later in het seizoen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga voor Kokcu en Geertruida maar het zullen wel Berghuis en Senesi zijn.
Ik niet eigenlijk als ik even naar de potjes cl van vorig jaar kijk. (geen idee hoeveel daar verder weg is gegaan hoor behalve dat Olmogod weg is gegaan)quote:
Maar dit seizoen verloren van Ferencvaros.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk als ik even naar de potjes cl van vorig jaar kijk. (geen idee hoeveel daar verder weg is gegaan hoor behalve dat Olmogod weg is gegaan)
4-0 van Atalanta gewonnen o.a, 2x gelijk tegen Sjachtar.
Die 4-0 tegen Atalanta was wel een heel vreemde uitschieter naar boven. Dat was pas hun derde CL-overwinning ooit, en dat na best wel veel deelnames.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk als ik even naar de potjes cl van vorig jaar kijk. (geen idee hoeveel daar verder weg is gegaan hoor behalve dat Olmogod weg is gegaan)
Klopt dat zijn uitstekende uitslagen. Maar goed, kijk naar het verschil tussen Feyenoord laatste 10-15 wedstrijden vorig seizoen en nu. Tja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zie je ook een hoop leuke individuele overwinningen afgelopen jaren, zoals tegen Porto, Napoli en ManU. Maar het probleem is dat er niet echt consistent zulke overwinningen worden geboekt om eens echt te overwinteren, en dat heeft Zagreb ook wel. Sinds 2007/08 hebben ze op één seizoen na zich ieder jaar geplaatst voor een groepsfase, en in die 13 jaar hebben ze slechts één keer overwinterd (18/19, wel redelijk recent dus). Lagen er dus elf keer al in de poule uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt dat zijn uitstekende uitslagen. Maar goed, kijk naar het verschil tussen Feyenoord laatste 10-15 wedstrijden vorig seizoen en nu. Tja.
Het is ook maar een inschatting van mijn kant hoor. Wellicht onderschat ik ze.
Dat laatste is ook een beetje waar ik het op baseer, maar het is niet dat ik ze nauwlettend volg of zo. Kan er flink naast zitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zie je ook een hoop leuke individuele overwinningen afgelopen jaren, zoals tegen Porto, Napoli en ManU. Maar het probleem is dat er niet echt consistent zulke overwinningen worden geboekt om eens echt te overwinteren, en dat heeft Zagreb ook wel. Sinds 2007/08 hebben ze op één seizoen na zich ieder jaar geplaatst voor een groepsfase, en in die 13 jaar hebben ze slechts één keer overwinterd (18/19, wel redelijk recent dus). Lagen er dus elf keer al in de poule uit.
Ja die 4-0 leek mij ook wel een bizarre fluke ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die 4-0 tegen Atalanta was wel een heel vreemde uitschieter naar boven. Dat was pas hun derde CL-overwinning ooit, en dat na best wel veel deelnames.
Ze zijn naast Olmo nog Moro kwijtgeraakt, verder staat er een redelijk vergelijkbaar elftal met toen. Ze hadden niet echt veel tegenstand in de competitie.
Ik zie ze ook niet elke week spelen hoor en Olmo was wel een heel bepalende speler. Mijn uitspraak is: een lastige poule maar zeker kansen voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt dat zijn uitstekende uitslagen. Maar goed, kijk naar het verschil tussen Feyenoord laatste 10-15 wedstrijden vorig seizoen en nu. Tja.
Het is ook maar een inschatting van mijn kant hoor. Wellicht onderschat ik ze.
Op naar het Casper en Annemiek topic!!! @Scrummiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Kwalijk die 2 besmettingen, blijf lekker in je bubbel.
Salaris terugsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |