Ga maar weer terug naar het Ajax topic. Staat je veel beter.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:55 schreef klaasweetalles het volgende: [..] linssen moet kapoet en ik bedoel dat echt letterlijk
Opdonderen Klaas.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
linssen moet kapoet
en ik bedoel dat echt letterlijk
Sini is geblesseerd geweest, had een assist tegen Sparta en wat pech dat er geen goal kwam uit een paar geweldige acties (tegen NEC, Sparta èn RKC). Ik vind hem erg goed afgelopen weken.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:53 schreef Haringkop het volgende:
De prestaties van de voorhoede na de winterstop is ook wel bedroevend. Alireza 2 goals verder Linssen, Sinisterra, Nelson, Dessers..allemaal nul.
Sini maak ik mij dan niet zo druk over, maar de rest is wel erg ondermaats.
Ik ben na de 60e minuut naar de kroeg gegaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef Qarrad het volgende:
Lichtpuntje du jour: met na het aflopen van onze wedstrijd zei mijn tv *pats* en had ik geen tv meer.
Als dat tijdens was gebeurd, helemaal toen het nog maar 1-0 stond en heel spannend was dan had ik het echt niet grappig gevonden. Nu ook niet maar ik vond het wel gelukkig getimed.
Je kwam goed in beeld ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
Dat was een uitstekend dagje Brabant, met zelfs een uitvak in Waalwijk
Optimaal vermaakt
Met die baard?quote:
Jorgensen had inderdaad een prima rendement gehad in deze speelstijl.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Feyenoord meer zou hebben gehad aan spelers als Bannis en Bozenik dan aan Linssen.
Het wegdoen van Jorgensen was sowieso een grote blunder als je Linssen in de spits heb.
Ik spoel even terugquote:
wel even een screenshotje hier plaatsen danquote:
Niet alleen bij Teixeraquote:Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wij dachten ook dat Teixeira goed was na twee wedstrijden
[..]
Oi oi oiquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met die Spahic. Het is niet bijzonder maar zó rustig en degelijk. Dat gaat een hoop defensieve stabiliteit brengen, en geeft ook ruimte aan Nieuwkoop om meer naar voren te gaan.
Beetje makkelijk, Spajic had ook gewoon een prima periode.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet alleen bij Teixera
[..]
Oi oi oi
Jorgensen in de spits was helaas ook vaak een bron van ergenis, Bannis was denk ik te licht, Bozenik had ik graag wat meer aan het werk gezienquote:Op zondag 13 februari 2022 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Feyenoord meer zou hebben gehad aan spelers als Bannis en Bozenik dan aan Linssen.
Het wegdoen van Jorgensen was sowieso een grote blunder als je Linssen in de spits heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |