Vuile klootzak, dacht dat wij vrienden warenquote:
Zijn voornaam is verkeerd gespeld door zijn oudersquote:
Ok onloquote:Op maandag 7 februari 2022 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR gezet wegens grensoverschrijdende post.
Bloemkool met kerriesaus, krieltjes met rozemarijn & slavinken (want 1 slavink is voor types zoals @RamboDirk )quote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gebraden worst, stamppot andijvie, spek en uiquote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk het wel. Op Twitter was hij een uurtje geleden nog actief.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:49 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
Is @:KingRoland er?
Biefstukkie met gebakken aardappeltjes en broccoli maat.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik slinger de frituur even aan.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed bezig! Dat zijn pas maaltijden, wat voor feestmaal ga je bereiden?quote:
Kroketje, Jos Brinkie en wat patat. Vrij saai dus.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig! Dat zijn pas maaltijden, wat voor feestmaal ga je bereiden?
Lekker man. Niks mis mee.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroketje, Jos Brinkie en wat patat. Vrij saai dus.
Je hoopt bijna dat het echt is zodat er geen mogelijkheid bestaat dat dit als grappig wordt ervaren door mensen.quote:
Dat is een Feyenoord fansite denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoopt bijna dat het echt is zodat er geen mogelijkheid bestaat dat dit als grappig wordt ervaren door mensen.
Ik neem aan dat jij de humor van Overmars wel kunt waarderen.quote:
wtf?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroketje, Jos Brinkie en wat patat. Vrij saai dus.
Dat telt mee als een zonde.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Godgod van dickpics vindt?
ik vind de kerk een erg ouderwetse manier om het geloof te beleven roelandquote:Op maandag 7 februari 2022 22:08 schreef KingRoland het volgende:
mrja jullie moeten allemaal naar de kerk. Enorm veel zondes en vooral met jullie gedrag in de sc. Denk dat meer dan de helft van jullie naar de hel gaan.
En terecht.
Dat hij graag een nieuwe interieurarchitect wil hebben inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:19 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Vladgod maakt de intenties wel duidelijk met dit tafeltje @:Caland @:AFCNiels
Ik ben geen fan van racismequote:
Ik snoep Milka hazelnoot chocola.quote:
Goedemorgen maatquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:29 schreef GGMM het volgende:
Woordle 234 3/6
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 30 6/6
⬛🟩⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Het is dezelfde serie als eerdere seizoenen, of vond je het toen ook al niet leuk?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:18 schreef RamboDirk het volgende:
Videoland.
Mocro Maffia Seizoen 3.
2/10
Erg vermoeiend
seizoen 4 alquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is trouwens seizoen 4
Eerste seizoenen waren oké. Ik merk dat ik mij nu begin te irriteren aan de straattaal en de maniertjes. Niet te doen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is trouwens seizoen 4
Eerste seizoenen waren oké. Ik merk dat ik mij nu begin te irriteren aan de straattaal en de maniertjes. Niet te doen.
Dat of een komeet. Zijn we er in 1 keer vanaf.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:02 schreef aTypisch het volgende:
ben blij dat we in de metaverse straks allemaal genderloze stukjes data zijn
nee ik zit niet in het kamp van ''laat het allemaal maar de tering krijgen''quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat of een komeet. Zijn we er in 1 keer vanaf.
Op tijd terug zijn voor de medaillesquote:
Doe jij dat al voor twaalven?quote:
Uitsmijter rosbief belegen kaasquote:
Maar je nam het initiatief al voor 12:00.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar zo'n loopje naar de keuken duurt toch al gauw 3 seconden.
3 sec? dat duurt wel even Renéquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar zo'n loopje naar de keuken duurt toch al gauw 3 seconden.
Hallo Amice.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar je nam het initiatief al voor 12:00.
Stijn keek, hoewel onbegrijpelijk, grotendeels naar Ajax.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Amice.
Was je verbaasd over het pak slaag dat Atleti kreeg?
Precies.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op tijd terug zijn voor de medailles
Atlético krijgt al het hele seizoen uit onnodige posities goals tegen, Oblak is ook matig bezig. Op die willekeurige 1-1 van Alba na verbaast het me allemaal niet zo. Maar tegen Barça verbaast het me.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Amice.
Was je verbaasd over het pak slaag dat Atleti kreeg?
Kijken naar je favoriete club vind jij vreemd?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stijn keek, hoewel onbegrijpelijk, grotendeels naar Ajax.
klimaatverwoesterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb de verwarming wat hoger gezet
Ok clogzillaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net de plee HELEMAAL volgeschetenHelaas geen pics.
Gewoon geen neuk geven, dat maakt het leven stukken simpelerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Valt het versturen van foto's van je uitwerpselen onder grensoverschrijdend gedrag?
Ik ben erg onzeker geworden, de scheidslijn tussen kantoorhumor en grensoverschrijdend gedrag lijkt vervaagd. Erg ongemakkelijk jaren 50 sfeertje ontstaat er door de nouveau preutse.
Ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijken naar je favoriete club vind jij vreemd?
Mijn hekel aan Barça is een extra motivatie om niet te kijken. Dat gezegd hebbende: wat een genot dat die kutclub niet meer in de CL zit.quote:
Rare Aziatenshit @maxi-musquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland , zo lossen ze het in Japan op.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Japangodquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Met een ladder?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb de verwarming wat hoger gezet
Er zullen er nog velen volgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
De PVDA is de volgende met een groot probleem.
Ik wacht het bibberend af, als trainer van een damesteam.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zullen er nog velen volgen.
En er komen tribunalen.
Hebben ze daar ook al last van massaverkrachters?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
De PVDA is de volgende met een groot probleem.
https://nos.nl/artikel/24(...)ging-ongepast-gedragquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook al last van massaverkrachters?
We leven in een hele vreemde tijd Nielsie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook al last van massaverkrachters?
Aan zijn hoofd zie je al dat hij schuldig is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ging-ongepast-gedrag
Smeerpijperij.
Gewoon deze telefoon kopen voor in de douche. Net dacht ik nog "wat moet je hier nou weer mee", maar nu is het duidelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht het bibberend af, als trainer van een damesteam.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje blauwe tiet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ging-ongepast-gedrag
Smeerpijperij.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht het bibberend af, als trainer van een damesteam.
Atléti v United wordt wel echt gehandicaptenvoetbal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn hekel aan Barça is een extra motivatie om niet te kijken. Dat gezegd hebbende: wat een genot dat die kutclub niet meer in de CL zit.
Pizza de oven in denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken.
Spaghetti.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee ik kan om Klaas nog wel lachen als het binnen de perken blijft. Gelukkig zitten de mods er altijd bovenop in VBL.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef fetX het volgende:
@:maxi-mus heb jij ONZE klaas al geblockt?
Had kip met witte boontjes in tomatensaus #eiwittenhoogquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@skysherrifquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik kan om Klaas nog wel lachen als het binnen de perken blijft. Gelukkig zitten de mods er altijd bovenop in VBL.
Jammer dat je van jouw probleem ons probleem wil makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:31 schreef KingRoland het volgende:
jammer dat er weer vieze plaatjes worden gepost terwijl ik gewoon in de bieb ben
jammer dat jij mij nu probeert zwart te makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jammer dat je van jouw probleem ons probleem wil maken
Nee ik ben wel tegen racismequote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat jij mij nu probeert zwart te maken
Eet smakelijk maatquote:
Karbonade met tuinbootjes en aardappelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ravioliquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent net 20 man, dit kan echt nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ga nu even een paar uurtjes dutten zodat ik vanavond lekker volgas kan trainen
Dan speelt Ajax ook, haha.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Atléti v United wordt wel echt gehandicaptenvoetbal.
Dat is wel echt heel lang ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:37 schreef tong80 het volgende:
Net naar UMC Utrecht gebeld. Teleurstellend bericht, sta pas voor tweede helft april ingepland. Ga nu huisarts bellen. Of ze contact wil opnemen met de cardioloog in den Bosch. Of ik niet eerder aan de beurt kan komen. Voel me steeds slechter en dat is niet ok. De wachttijd is zo lang door veel ziek verplegend personeel.
dank je. omleidingenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel lang ja.
Je krijgt een open hartoperatie toch? Wat moet er dan precies gefixt worden want ik neem aan dat je al stents hebt gekregen toen je je hartinfarct gehad?
Sterkte
En iedereen vrolijk VVD stemmen hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:37 schreef tong80 het volgende:
Net naar UMC Utrecht gebeld. Teleurstellend bericht, sta pas voor tweede helft april ingepland. Ga nu huisarts bellen. Of ze contact wil opnemen met de cardioloog in den Bosch. Of ik niet eerder aan de beurt kan komen. Voel me steeds slechter en dat is niet ok. De wachttijd is zo lang door veel ziek verplegend personeel.
Dank jequote:Op woensdag 9 februari 2022 10:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En iedereen vrolijk VVD stemmen hoor.
Sterkte Tong.
4 volkoren. Eén rosbief kaas, en één leverworst kaas.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
4 volkoren. Eén rosbief kaas, en één leverworst kaas.
Ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beginnen jullie altijd met hetzelfde woord bij Woordle? Of doen jullie altijd een ander woord?
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beginnen jullie altijd met hetzelfde woord bij Woordle? Of doen jullie altijd een ander woord?
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb altijd een meningquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nu opeens wel weer een mening?
Erg jammer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb altijd een mening. Ik had vanochtend alleen geen zin om die uit te schrijven. En #teamSjoerd is lekker kort.
Ik begin altijd met zeeën. Dan weet ik vast waar de e staat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, bloemkool met een papje en aardappelen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Spareribsquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti met prei en gehakt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot.quote:
Vanmorgen kibbeling gehaald op de markt. Ik bak er wat krieltjes bij en als groente doperwtjes, worteltjes en boontjes. En natuurlijk lekkere ravigottesaus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 235 4/6quote:
https://www.nasa.gov/pres(...)-defend-planet-earthquote:The spacecraft will intercept the Didymos system between Sept. 26 and Oct. 1, 2022, intentionally slamming into Dimorphos at roughly 4 miles per second (6 kilometers per second). Scientists estimate the kinetic impact will shorten Dimorphos’ orbit around Didymos by several minutes. Researchers will precisely measure that change using telescopes on Earth. Their results will validate and improve scientific computer models critical to predicting the effectiveness of the kinetic impact as a reliable method for asteroid deflection.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm.
Ik geef dit een 3 en geen like voor de moeite. Sorry.
Zeker niet! Zie Scrummie in VBL / Het grote Philippe Sandler topicquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergeet je de verjaardag van Philippe niet?!
Je bent zelf een leuk woordquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:39 schreef Scrummie het volgende:
Leuk dat we het in de SC er allemaal wel over eens zijn dat het 6-letter woord van vandaag geen leuk woord was!
In de SC mag je alles bespreken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:52 schreef RamboDirk het volgende:
Kansloos![]()
Start dan een eigen woordle topic als je hier mr. big star mod gaat uithangen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bans mogen voortaan besproken worden allen!
[ afbeelding ]
Homofoob gespot. Walgelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:57 schreef Oriente het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik tegen racisme, dickpics en dierenmishandeling ben
Klopt hoor, ik ben blij dat die ruggegraatloze trendgevoelige users elke ochtend hun woordle score posten. Dat is namelijk totaal geen spam en voegt enorm veel toe.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de SC mag je alles bespreken.
Jouw gespam dat je iets niet leuk vindt hoeft niet. Ga dan lekker ergens anders posten en daar niks toevoegen.
Het voegt toe dat je elkaars score ziet en kan vergelijken. Veel users vinden dat blijkbaar erg leukquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik ben blij dat die ruggegraatloze trendgevoelige users elke ochtend hun woordle score posten. Dat is namelijk totaal geen spam en voegt enorm veel toe.
Gefeliciteerd met jouw mooie Woordle-resultaat!quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de SC mag je alles bespreken.
Jouw gespam dat je iets niet leuk vindt hoeft niet. Ga dan lekker ergens anders posten en daar niks toevoegen.
Bedankt maat, jij van hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jouw mooie Woordle-resultaat!
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:07 schreef RamboDirk het volgende:
In de ganzenbord sc is het spannender moet ik zeggen.
Nu boeit het mij ook niet maar blijkbaar hebben die mensjes daar lol in, laat gaan joh. Als het nou geen SC was had je een punt gehad, mensen die het in serieuze topics over spelletjes hebben zijn infantiel!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik ben blij dat die ruggegraatloze trendgevoelige users elke ochtend hun woordle score posten. Dat is namelijk totaal geen spam en voegt enorm veel toe.
@Orientequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu boeit het mij ook niet maar blijkbaar hebben die mensjes daar lol in, laat gaan joh. Als het nou geen SC was had je een punt gehad, mensen die het in serieuze topics over spelletjes hebben zijn infantiel!!
Ik vind het gifje dat user @RamboDirk post ook erg leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voegt toe dat je elkaars score ziet en kan vergelijken. Veel users vinden dat blijkbaar erg leuk![]()
Maar als jij het niet vindt kan je altijd ergens anders gaan posten. Reddit ofzo.
Dat gifje was ook wel leuk ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het gifje dat user @:rambodirk post ook erg leuk.
Bijzondere suggestie. Users aansturen het zinkende schip te verlaten. Danny moet ook eten.
Ik dacht eigenlijk dat wij al een tijdje dikke (haha snap je) maatjes waren dus deze doet extra zeer, en aangezien ik aan het cutten ben kan ik mijn emoties ook al niet wegetenquote:
Ondezoek levert geen resultaat op.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een vrouw?
@:rambodirk
Ik geef alleen de boodschap door, dit ws geen sneer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat wij al een tijdje dikke (haha snap je) maatjes waren dus deze doet extra zeer, en aangezien ik aan het cutten ben kan ik mijn emoties ook al niet wegeten
Dit lijkt mij Suzanne Schulting.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ondezoek levert geen resultaat op.
[ afbeelding ]
Derhalve beoordeel ik haar met mijn dwingende geilneef oog. Ik zie weinig curves en ze lijkt jailbate te zijn. Zou haar desondanks wel een dickpic sturen.
7/10
suzanne-schulting-in-badpak.jpgquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt mij Suzanne Schulting.
U gaat door voor de ijskast.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://kombijde.politie.(...)y&utm_medium=organicquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
suzanne-schulting-in-badpak.jpg
Jij krijgt de prijs
Als je het gebied vergroot dan krijg je vaak meer resultaten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ondezoek levert geen resultaat op.
[ afbeelding ]
Derhalve beoordeel ik haar met mijn dwingende geilneef oog. Ik zie weinig curves en ze lijkt jailbate te zijn. Zou haar desondanks wel een dickpic sturen.
7/10
Alleen maar tegen dierenmishandeling? #dtvquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:57 schreef Oriente het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik tegen racisme, dickpics en dierenmishandeling ben
Hij zegt racisme, dickpics en dierenmishandelingquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen maar tegen dierenmishandeling? #dtv
Mensen die wel verbanden kunnen leggen begrijpen dat hij doelt op de toevoeging dieren bij mishandeling.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zegt racisme, dickpics en dierenmishandeling
En dan vraag jij 'Alleen maar tegen dierenmishandeling?'.
Ja sorry dat vind ik gewoon een hele domme vraag.
Mijn moeder was verpleegster.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die wel verbanden kunnen leggen begrijpen dat hij doelt op de toevoeging dieren bij mishandeling.
Klinkt als een lieve vrouwquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder is onlangs gestopt bij de post en werkt nu in een bakkerij!
Maar kan ze ook verbanden leggen ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder is onlangs gestopt bij de post en werkt nu in een bakkerij!
Ik begreep hem wel, je kreeg een like.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar kan ze ook verbanden leggen ?
Dus jij vindt dat ik geen verbanden kan leggen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die wel verbanden kunnen leggen begrijpen dat hij doelt op de toevoeging dieren bij mishandeling.
Soms wel!quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat ik geen verbanden kan leggen?
Helaas duurt dit nog maar een paar maanden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind deze man zo'n leuke rubriek. @:caland
Zo kansloos altijd, iemand blokkeren op Twitter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:50 schreef Caland het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:MeeuwissenNL’s Tweets.
Godverdomme.
Pizzaquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
En dan gaan we nu lunchen. Eet smakelijk
Zin we het een keer eens met elkaar in deze SC, kom jij weer tegendraads doen. WALGELIJKquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 236 4/6
⬜🟩⬜🟨⬜
⬜🟩⬜⬜🟩
⬜🟩⬜🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 32 4/6
🟨🟨🟩⬜⬜⬜
⬜🟨🟩⬜⬜⬜
⬜🟨🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een eenvoudig woord bleek dat 6 letter woord vandaag toch te zijn
Sorry makker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zin we het een keer eens met elkaar in deze SC, kom jij weer tegendraads doen. WALGELIJK
Op uitdrukkeljk verzoek niet.quote:
Oh, ik had jou wel iets slimmer ingeschat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zegt racisme, dickpics en dierenmishandeling
En dan vraag jij 'Alleen maar tegen dierenmishandeling?'.
Ja sorry dat vind ik gewoon een hele domme vraag.
Je moet maar wat duidelijker zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, ik had jou wel iets slimmer ingeschat.
Ik moet helemaal niks!quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet maar wat duidelijker zijn.
@JR-Style-93 moet je deze culinaire onbenul zien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al opgegeten inmiddels maar een saaie tosti met kaas/ham ketchup op witbrood.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JR-style-93 moet je deze culinaire onbenul zien.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:20 schreef KingRoland het volgende:
geen jan roos gifje gespot tijdens lunch
erg mooi
Een walgelijk en sneu persoon.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Jan Roos?
Niet slecht bedoeld maar alleen boomers gebruiken nog facebook.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef tong80 het volgende:
M'n column voor het Bommelse sukkeltje.....
https://www.facebook.com/(...)on_generic&ref=notif
Heb er nog steeds veel contacten. En de site waar ik voorschrijf heeft 8000 vrienden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet slecht bedoeld maar alleen boomers gebruiken nog facebook.
Zodat ie zelf ook nog eens kan kijken hoe het erbij hangt.quote:
Misschien is dat ook wel het publiek waar hij voor schrijft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet slecht bedoeld maar alleen boomers gebruiken nog facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |