Nu boeit het mij ook niet maar blijkbaar hebben die mensjes daar lol in, laat gaan joh. Als het nou geen SC was had je een punt gehad, mensen die het in serieuze topics over spelletjes hebben zijn infantiel!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik ben blij dat die ruggegraatloze trendgevoelige users elke ochtend hun woordle score posten. Dat is namelijk totaal geen spam en voegt enorm veel toe.
@Orientequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu boeit het mij ook niet maar blijkbaar hebben die mensjes daar lol in, laat gaan joh. Als het nou geen SC was had je een punt gehad, mensen die het in serieuze topics over spelletjes hebben zijn infantiel!!
Ik vind het gifje dat user @RamboDirk post ook erg leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voegt toe dat je elkaars score ziet en kan vergelijken. Veel users vinden dat blijkbaar erg leuk![]()
Maar als jij het niet vindt kan je altijd ergens anders gaan posten. Reddit ofzo.
Dat gifje was ook wel leuk ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het gifje dat user @:rambodirk post ook erg leuk.
Bijzondere suggestie. Users aansturen het zinkende schip te verlaten. Danny moet ook eten.
Ik dacht eigenlijk dat wij al een tijdje dikke (haha snap je) maatjes waren dus deze doet extra zeer, en aangezien ik aan het cutten ben kan ik mijn emoties ook al niet wegetenquote:
Ondezoek levert geen resultaat op.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een vrouw?
@:rambodirk
Ik geef alleen de boodschap door, dit ws geen sneer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat wij al een tijdje dikke (haha snap je) maatjes waren dus deze doet extra zeer, en aangezien ik aan het cutten ben kan ik mijn emoties ook al niet wegeten
Dit lijkt mij Suzanne Schulting.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ondezoek levert geen resultaat op.
[ afbeelding ]
Derhalve beoordeel ik haar met mijn dwingende geilneef oog. Ik zie weinig curves en ze lijkt jailbate te zijn. Zou haar desondanks wel een dickpic sturen.
7/10
suzanne-schulting-in-badpak.jpgquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt mij Suzanne Schulting.
U gaat door voor de ijskast.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://kombijde.politie.(...)y&utm_medium=organicquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
suzanne-schulting-in-badpak.jpg
Jij krijgt de prijs
Als je het gebied vergroot dan krijg je vaak meer resultaten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ondezoek levert geen resultaat op.
[ afbeelding ]
Derhalve beoordeel ik haar met mijn dwingende geilneef oog. Ik zie weinig curves en ze lijkt jailbate te zijn. Zou haar desondanks wel een dickpic sturen.
7/10
Alleen maar tegen dierenmishandeling? #dtvquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:57 schreef Oriente het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik tegen racisme, dickpics en dierenmishandeling ben
Hij zegt racisme, dickpics en dierenmishandelingquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen maar tegen dierenmishandeling? #dtv
Mensen die wel verbanden kunnen leggen begrijpen dat hij doelt op de toevoeging dieren bij mishandeling.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zegt racisme, dickpics en dierenmishandeling
En dan vraag jij 'Alleen maar tegen dierenmishandeling?'.
Ja sorry dat vind ik gewoon een hele domme vraag.
Mijn moeder was verpleegster.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die wel verbanden kunnen leggen begrijpen dat hij doelt op de toevoeging dieren bij mishandeling.
Klinkt als een lieve vrouwquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder is onlangs gestopt bij de post en werkt nu in een bakkerij!
Maar kan ze ook verbanden leggen ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder is onlangs gestopt bij de post en werkt nu in een bakkerij!
Ik begreep hem wel, je kreeg een like.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar kan ze ook verbanden leggen ?
Dus jij vindt dat ik geen verbanden kan leggen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die wel verbanden kunnen leggen begrijpen dat hij doelt op de toevoeging dieren bij mishandeling.
Soms wel!quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat ik geen verbanden kan leggen?
Helaas duurt dit nog maar een paar maanden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind deze man zo'n leuke rubriek. @:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |