Zeker niet! Zie Scrummie in VBL / Het grote Philippe Sandler topicquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergeet je de verjaardag van Philippe niet?!
Je bent zelf een leuk woordquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:39 schreef Scrummie het volgende:
Leuk dat we het in de SC er allemaal wel over eens zijn dat het 6-letter woord van vandaag geen leuk woord was!
In de SC mag je alles bespreken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:52 schreef RamboDirk het volgende:
Kansloos![]()
Start dan een eigen woordle topic als je hier mr. big star mod gaat uithangen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bans mogen voortaan besproken worden allen!
[ afbeelding ]
Homofoob gespot. Walgelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:57 schreef Oriente het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik tegen racisme, dickpics en dierenmishandeling ben
Klopt hoor, ik ben blij dat die ruggegraatloze trendgevoelige users elke ochtend hun woordle score posten. Dat is namelijk totaal geen spam en voegt enorm veel toe.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de SC mag je alles bespreken.
Jouw gespam dat je iets niet leuk vindt hoeft niet. Ga dan lekker ergens anders posten en daar niks toevoegen.
Het voegt toe dat je elkaars score ziet en kan vergelijken. Veel users vinden dat blijkbaar erg leukquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik ben blij dat die ruggegraatloze trendgevoelige users elke ochtend hun woordle score posten. Dat is namelijk totaal geen spam en voegt enorm veel toe.
Gefeliciteerd met jouw mooie Woordle-resultaat!quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de SC mag je alles bespreken.
Jouw gespam dat je iets niet leuk vindt hoeft niet. Ga dan lekker ergens anders posten en daar niks toevoegen.
Bedankt maat, jij van hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jouw mooie Woordle-resultaat!
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:07 schreef RamboDirk het volgende:
In de ganzenbord sc is het spannender moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |