Dat is wel echt heel lang ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:37 schreef tong80 het volgende:
Net naar UMC Utrecht gebeld. Teleurstellend bericht, sta pas voor tweede helft april ingepland. Ga nu huisarts bellen. Of ze contact wil opnemen met de cardioloog in den Bosch. Of ik niet eerder aan de beurt kan komen. Voel me steeds slechter en dat is niet ok. De wachttijd is zo lang door veel ziek verplegend personeel.
dank je. omleidingenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel lang ja.
Je krijgt een open hartoperatie toch? Wat moet er dan precies gefixt worden want ik neem aan dat je al stents hebt gekregen toen je je hartinfarct gehad?
Sterkte
En iedereen vrolijk VVD stemmen hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:37 schreef tong80 het volgende:
Net naar UMC Utrecht gebeld. Teleurstellend bericht, sta pas voor tweede helft april ingepland. Ga nu huisarts bellen. Of ze contact wil opnemen met de cardioloog in den Bosch. Of ik niet eerder aan de beurt kan komen. Voel me steeds slechter en dat is niet ok. De wachttijd is zo lang door veel ziek verplegend personeel.
Dank jequote:Op woensdag 9 februari 2022 10:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En iedereen vrolijk VVD stemmen hoor.
Sterkte Tong.
4 volkoren. Eén rosbief kaas, en één leverworst kaas.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
4 volkoren. Eén rosbief kaas, en één leverworst kaas.
Ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beginnen jullie altijd met hetzelfde woord bij Woordle? Of doen jullie altijd een ander woord?
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beginnen jullie altijd met hetzelfde woord bij Woordle? Of doen jullie altijd een ander woord?
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |