Ik heb altijd een meningquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nu opeens wel weer een mening?
Erg jammer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb altijd een mening. Ik had vanochtend alleen geen zin om die uit te schrijven. En #teamSjoerd is lekker kort.
Ik begin altijd met zeeën. Dan weet ik vast waar de e staat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beginnen jullie altijd met hetzelfde woord bij Woordle? Of doen jullie altijd een ander woord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, bloemkool met een papje en aardappelen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Spareribsquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti met prei en gehakt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot.quote:
Vanmorgen kibbeling gehaald op de markt. Ik bak er wat krieltjes bij en als groente doperwtjes, worteltjes en boontjes. En natuurlijk lekkere ravigottesaus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 235 4/6quote:
https://www.nasa.gov/pres(...)-defend-planet-earthquote:The spacecraft will intercept the Didymos system between Sept. 26 and Oct. 1, 2022, intentionally slamming into Dimorphos at roughly 4 miles per second (6 kilometers per second). Scientists estimate the kinetic impact will shorten Dimorphos’ orbit around Didymos by several minutes. Researchers will precisely measure that change using telescopes on Earth. Their results will validate and improve scientific computer models critical to predicting the effectiveness of the kinetic impact as a reliable method for asteroid deflection.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |