Zo kansloos altijd, iemand blokkeren op Twitter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:50 schreef Caland het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:MeeuwissenNL’s Tweets.
Godverdomme.
Pizzaquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
En dan gaan we nu lunchen. Eet smakelijk
Zin we het een keer eens met elkaar in deze SC, kom jij weer tegendraads doen. WALGELIJKquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 236 4/6
⬜🟩⬜🟨⬜
⬜🟩⬜⬜🟩
⬜🟩⬜🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 32 4/6
🟨🟨🟩⬜⬜⬜
⬜🟨🟩⬜⬜⬜
⬜🟨🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een eenvoudig woord bleek dat 6 letter woord vandaag toch te zijn
Sorry makker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zin we het een keer eens met elkaar in deze SC, kom jij weer tegendraads doen. WALGELIJK
Op uitdrukkeljk verzoek niet.quote:
Oh, ik had jou wel iets slimmer ingeschat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zegt racisme, dickpics en dierenmishandeling
En dan vraag jij 'Alleen maar tegen dierenmishandeling?'.
Ja sorry dat vind ik gewoon een hele domme vraag.
Je moet maar wat duidelijker zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, ik had jou wel iets slimmer ingeschat.
Ik moet helemaal niks!quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet maar wat duidelijker zijn.
@JR-Style-93 moet je deze culinaire onbenul zien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al opgegeten inmiddels maar een saaie tosti met kaas/ham ketchup op witbrood.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JR-style-93 moet je deze culinaire onbenul zien.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:20 schreef KingRoland het volgende:
geen jan roos gifje gespot tijdens lunch
erg mooi
Een walgelijk en sneu persoon.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Jan Roos?
Niet slecht bedoeld maar alleen boomers gebruiken nog facebook.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef tong80 het volgende:
M'n column voor het Bommelse sukkeltje.....
https://www.facebook.com/(...)on_generic&ref=notif
Heb er nog steeds veel contacten. En de site waar ik voorschrijf heeft 8000 vrienden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet slecht bedoeld maar alleen boomers gebruiken nog facebook.
Zodat ie zelf ook nog eens kan kijken hoe het erbij hangt.quote:
Misschien is dat ook wel het publiek waar hij voor schrijft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet slecht bedoeld maar alleen boomers gebruiken nog facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |