Vuile klootzak, dacht dat wij vrienden warenquote:
Zijn voornaam is verkeerd gespeld door zijn oudersquote:
Ok onloquote:Op maandag 7 februari 2022 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR gezet wegens grensoverschrijdende post.
Bloemkool met kerriesaus, krieltjes met rozemarijn & slavinken (want 1 slavink is voor types zoals @RamboDirk )quote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gebraden worst, stamppot andijvie, spek en uiquote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk het wel. Op Twitter was hij een uurtje geleden nog actief.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:49 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
Is @:KingRoland er?
Biefstukkie met gebakken aardappeltjes en broccoli maat.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik slinger de frituur even aan.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed bezig! Dat zijn pas maaltijden, wat voor feestmaal ga je bereiden?quote:
Kroketje, Jos Brinkie en wat patat. Vrij saai dus.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig! Dat zijn pas maaltijden, wat voor feestmaal ga je bereiden?
Lekker man. Niks mis mee.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroketje, Jos Brinkie en wat patat. Vrij saai dus.
Je hoopt bijna dat het echt is zodat er geen mogelijkheid bestaat dat dit als grappig wordt ervaren door mensen.quote:
Dat is een Feyenoord fansite denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoopt bijna dat het echt is zodat er geen mogelijkheid bestaat dat dit als grappig wordt ervaren door mensen.
Ik neem aan dat jij de humor van Overmars wel kunt waarderen.quote:
wtf?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroketje, Jos Brinkie en wat patat. Vrij saai dus.
Dat telt mee als een zonde.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Godgod van dickpics vindt?
ik vind de kerk een erg ouderwetse manier om het geloof te beleven roelandquote:Op maandag 7 februari 2022 22:08 schreef KingRoland het volgende:
mrja jullie moeten allemaal naar de kerk. Enorm veel zondes en vooral met jullie gedrag in de sc. Denk dat meer dan de helft van jullie naar de hel gaan.
En terecht.
Dat hij graag een nieuwe interieurarchitect wil hebben inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:19 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Vladgod maakt de intenties wel duidelijk met dit tafeltje @:Caland @:AFCNiels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |