We leven in een hele vreemde tijd Nielsie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook al last van massaverkrachters?
Aan zijn hoofd zie je al dat hij schuldig is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ging-ongepast-gedrag
Smeerpijperij.
Gewoon deze telefoon kopen voor in de douche. Net dacht ik nog "wat moet je hier nou weer mee", maar nu is het duidelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht het bibberend af, als trainer van een damesteam.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland , zo lossen ze het in Japan op.
[ afbeelding ]
Stukje blauwe tiet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ging-ongepast-gedrag
Smeerpijperij.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht het bibberend af, als trainer van een damesteam.
Atléti v United wordt wel echt gehandicaptenvoetbal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn hekel aan Barça is een extra motivatie om niet te kijken. Dat gezegd hebbende: wat een genot dat die kutclub niet meer in de CL zit.
Pizza de oven in denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken.
Spaghetti.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee ik kan om Klaas nog wel lachen als het binnen de perken blijft. Gelukkig zitten de mods er altijd bovenop in VBL.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef fetX het volgende:
@:maxi-mus heb jij ONZE klaas al geblockt?
Had kip met witte boontjes in tomatensaus #eiwittenhoogquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@skysherrifquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik kan om Klaas nog wel lachen als het binnen de perken blijft. Gelukkig zitten de mods er altijd bovenop in VBL.
Jammer dat je van jouw probleem ons probleem wil makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:31 schreef KingRoland het volgende:
jammer dat er weer vieze plaatjes worden gepost terwijl ik gewoon in de bieb ben
jammer dat jij mij nu probeert zwart te makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jammer dat je van jouw probleem ons probleem wil maken
Nee ik ben wel tegen racismequote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat jij mij nu probeert zwart te maken
Eet smakelijk maatquote:
Karbonade met tuinbootjes en aardappelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ravioliquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent net 20 man, dit kan echt nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ga nu even een paar uurtjes dutten zodat ik vanavond lekker volgas kan trainen
Dan speelt Ajax ook, haha.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Atléti v United wordt wel echt gehandicaptenvoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |