SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Snaptequote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week weet je wel naar huis?
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrijdag is altijd saai en morgen tot 20:50 uur ook
Strak plan,morgen snaptuhhh en volgende week weetjewelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Subjectieve feitenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef ledn81 het volgende:
Leroy : "Je merkt nu ook wel dat mensen die er nu uit gaan er ook wel iets langer inzitten"
Cercan zat er 1 week in
Kitty 2 weken
blabla en somt een lijstje op.
Leroy is zo verschrikkelijk dom
Denk het wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Liever morgen Dimi, dat gaat voor drama zorgenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Strak plan,morgen snaptuhhh en volgende week weetjewel
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef ledn81 het volgende:
Leroy : "Je merkt nu ook wel dat mensen die er nu uit gaan er ook wel iets langer inzitten"
Cercan zat er 1 week in
Kitty 2 weken
Ja das ook wel zo, iddquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Liever morgen Dimi, dat gaat voor drama zorgen
Yepquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Is dat kind in die put toch? Zit hij er nog in?😢
Leroy is dan ook de koning van het open deuren intrappenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef ledn81 het volgende:
Cercan zat er 1 week in
Kitty 2 weken
Had liever Dimi er nog in, meer drama als ie blijft want Vera pikt dat afstandelijke gedrag niet langer en hij wil juist terug veranderen naar de 'leuke 'Dimi die hij in het begin wasquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Liever morgen Dimi, dat gaat voor drama zorgen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Grace en Nawel is Leroy oprecht.
Vera blijft gewoon achter hem aan lopen, een gesprek voeren gaat in het huis ze niet lukken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had liever Dimi er nog in, meer drama als ie blijft want Vera pikt dat afstandelijke gedrag niet langer en hij wil juist terug veranderen naar de 'leuke 'Dimi die hij in het begin was
Geloof ik niet, Vera komt steeds losser in haar gedrag, ook steeds closer met de andere bewoners, hij is uiteindelijk de grote verliezerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vera blijft gewoon achter hem aan lopen, een gesprek voeren gaat in het huis ze niet lukken.
We gaan het meemaken, ben met je eens dat als het zover komt het ook leuke tv wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geloof ik niet, Vera komt steeds losser in haar gedrag, ook steeds closer met de andere bewoners, hij is uiteindelijk de grote verliezer
Gaat er eigenlijk ook iemand uit de groene kamer in de gouden slapen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:06 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop zo dat Kristof morgen in de groep gaat vragen aan Leroy waarom hij in de groene kamer moest slapen?
Hij ligt daar tot nu toe nml alleen en het heeft totaal geen nut gehad.
Hij heeft hem met die regel wel de laatste avond met een van zijn besties in de gouden kamer ontnomen
Doet het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/video(...)rijd-uit-put-marokko
Kristof heeft moeten ruilen met Leroy, maar kristof ligt vooralsnog alleen in de groene kamer te tukken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Gaat er eigenlijk ook iemand uit de groene kamer in de gouden slapen?
Hier meer info: NWS / Jongen (5) valt in 32 meter diepe waterput #6 Duurt langquote:
Dat bedoel ik. En de gladjakker zit zelf bij de girlsnight. Waarbij Toby kennelijk niet welkom was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:06 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop zo dat Kristof morgen in de groep gaat vragen aan Leroy waarom hij in de groene kamer moest slapen?
Hij ligt daar tot nu toe nml alleen en het heeft totaal geen nut gehad.
Hij heeft hem met die regel wel de laatste avond met een van zijn besties in de gouden kamer ontnomen
FOMOquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:19 schreef Flow3r het volgende:
Julio kan het niet goed hebben als anderen nog wakker blijven zonder hem, eerst dirigeert ie iedereen naar bed en nu zoekt ie ze weer op in de keuken
En Nawel en Noush gaan ook nog kletsen met dekbedden lopen slepen terwijl er een bed verderop kristofquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En de gladjakker zit zelf bij de girlsnight. Waarbij Toby kennelijk niet welkom was.
Als Salar er maar in blijft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:29 schreef Mikeshutup het volgende:
T maakt mij niet uit of salar en/of dimi morgen t huis uit moeten….. als ze nawel maar meenemen
19 januari, lijkt me sterk dat dat nog gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef JDB94 het volgende:
Plottwist morgen twee eruit twee erin, is er uberhaupt nog kans voor nieuwe mensen? Wanneer kwamen er vorig jaar voor het laatst mensen in?
Mike en Matt kwamen volgens mij rond deze tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef JDB94 het volgende:
Plottwist morgen twee eruit twee erin, is er uberhaupt nog kans voor nieuwe mensen? Wanneer kwamen er vorig jaar voor het laatst mensen in?
en djerrol ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mike en Matt kwamen volgens mij rond deze tijd
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef JDB94 het volgende:
Ooh ja, maar dat stond niet op de planning, was een noodoplossing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mike en Matt kwamen volgens mij rond deze tijd
Is wel te hopen ja, dat waren legit twee random figuren uit een brabantse binnenstad die in een busje zijn getrokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ooh ja, maar dat stond niet op de planning, was een noodoplossing.
ik probeer het zo snel mogelijk te vergetenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar voor mijn gevoel was dat later
Die nachtelijke verhalen van hem waren wel goudquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:37 schreef Yolk het volgende:
De laatste nieuwe bewoner was Mike, deze nacht precies een jaar geleden. Stond 's ochtends vroeg ineens in de voorraadkamer, ontdekt door Patje.
Mooi, die gozer trok elke avond een nieuw sprookje uit de kast, wat een ventquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die nachtelijke verhalen van hem waren wel goud![]()
Totaal ongeloofwaardig maar wel vermakelijk
vorige week volgens mij ook al op vrijdag hoor. Dus zit vast niets achterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.
Vraag me wel af waarom de koffers zo vroeg ingepakt moesten worden vandaag...
Hopelijk is daar een reden voor
Owquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vorige week volgens mij ook al op vrijdag hoor. Dus zit vast niets achter
Vorige week ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.
Grace is zelf niet oprecht, ze speelt het spel en de meesten/ iedereen stinkt er inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Grace en Nawel is Leroy oprecht.
Turken,marrokanen en tokkies.Leven in de nacht. Wil je niet als buur hebben meestal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Nawel en Noush gaan ook nog kletsen met dekbedden lopen slepen terwijl er een bed verderop kristof
(verplicht ) ligt te slapen.
Naar volk
Vandaar dat je wakker bent?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:57 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Turken,marrokanen en tokkies.Leven in de nacht. Wil je niet als buur hebben meestal.
Gewoon stug door blijven kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:21 schreef Haradutas88 het volgende:
Weer een topic over hoe saai het is? LOL
Kijk eens de eerste BB terug.
Huilie huilie
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:16 schreef Hunter het volgende:
GM
Ze moeten wel snel opstaan, anders zijn ze niet op tijd klaar voor de live show
het geeft je wat te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]opmaken voor nog geen 10 minuten in beeld tijdens zo liveshow
Het is meer een herhaling van de afgelopen week show
Dimiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
De dag van vertrek, wie o wie zal het pand verlaten
Dat is waar, die lui moeten zich toch rotvervelen de hele dat daar hangen.quote:
Ik stoor mij nog niet zo aan hem. Hij is niet vaak in beeld als ik even stream misschien daardoorquote:
lk? i wiahquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wie begint er aan zijn laatste ochtend in BB huis?. Wat eten de bewoners vandaag? Hoeveel lagen make up smeren de dames op hun gezicht? Wie mag er vraag beantwoorden tijdens de live show?
Zaterdag in BB huis Spannender, Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit wie er naar huis gaat
Opvulling waar weinig uit komt, zal dus niet gemist worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stoor mij nog niet zo aan hem. Hij is niet vaak in beeld als ik even stream misschien daardoor
Leroy wegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:57 schreef Thorelf het volgende:
[..]
helaas ....die mag over 2 weken gaan! eerst nawel en leroy
Strontvervelend onverstaanbaar jong die veertje verpestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stoor mij nog niet zo aan hem. Hij is niet vaak in beeld als ik even stream misschien daardoor
alles oke , als het maar niet nawel of leroy wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:07 schreef spapaars het volgende:
Salar denkt dat hij slim is, maar niemand heeft ooit een BB gewonnen die het spel zo openlijk speelde.
Dus kansloos.
Die hebben het gunfactor niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
alles oke , als het maar niet nawel of leroy wordt
true,maar ben ook soort geloof in de mensheid kwijtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:11 schreef Benny het volgende:
Salar weg zou het toppunt van saaiheid gaan betekenen
hij mag gaan ,maar nog even niet!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
Om een onduidelijke reden het bed gedeeld.
Heb van zijn kant nog geen vonkje gezien.
[ afbeelding ]
dat klopt niet, het was om 3 00 de 3 bedden besetztquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Nietesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat klopt niet, het was om 3 00 de 3 bedden besetzt
vera is allein geslapen
Hij deed zijn ogen open en sprong gelijk uit bed en ging staan springenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:30 schreef Thorelf het volgende:
pff wat is er toch met dimi ?? zijn laatste ochtend met vera.... dan blijf je toch liggen!
Groot kind.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij deed zijn ogen open en sprong gelijk uit bed en ging staan springen
laatste ochtend??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:30 schreef Thorelf het volgende:
pff wat is er toch met dimi ?? zijn laatste ochtend met vera.... dan blijf je toch liggen!
Gisteren in de uitzending grace en tobi op de bank nog laat in gesprek,daar zag ik meer sparkles dan bij vera en dimiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Daar sliep salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:39 schreef mario390 het volgende:
maar dimi is allein geslapen
zijn bed was om 3 bezet, om 4
Zou er 1 van hen hun handen hebben gewassen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:39 schreef just me het volgende:
De mannen zijn goed bezig in de keuken
Ja, nadat ze naar het toilet geweest zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou er 1 van hen hun handen hebben gewassen?
Dat is dus een aanname.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, nadat ze naar het toilet geweest zijn
Ja dat kloptquote:
Misschien moeten ze alle drie vroeg in de middag al alle drie uit het huis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zou maar heel vaak achterom kijken als je dat doet, voor je het weet BAN..... ik bedoel BAMMMquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:49 schreef Blackprinces het volgende:
Vraagje: kan je zomaar een plaatje van bijv fb van iemand posten of komt er dan een swat team me oppakken?
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:54 schreef Blackprinces het volgende:
Kwam namelijk deze tegen. Vind m wel grappig
[ afbeelding ]
Dat ze het misschien niet gedaan hebben is ook een aanname, we zullen het nooit weten.quote:
Oostenrijks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?
Was met vraagteken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat ze het misschien niet gedaan hebben is ook een aanname, we zullen het nooit weten.
Afdruk van een legoblokje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Mogge, elke keer wanneer je loopt doet het pijn, er zit een diepe groef in.
En dat allemaal voor een paar stomme twitterberichten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Mogge, elke keer wanneer je loopt doet het pijn, er zit een diepe groef in.
danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarschijnlik kann ik beter nederlands
als hij
Wat een boerenlul die Leroy met z'n "Wat nu weer"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Ik had een kutdroom en een goede droom,
Leroy: Wat nu weer?
Grace: ja dat Nawel vrijstelling kreeg.
Nawel: Dat is toch juist goed nieuws?
Grace: Ja dat was de goede droom.
Leroy: Iedereen droomt hier, kunnen ze hier niet droomspray gebruiken want, Tobias had ook een droom, dat we op een vakantiepark zaten en dat zijn paracetamol was gestolen.
Geen idee. Heb eigenlijk alleen naar het plaatje gekekenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?
Dan moet je zoeken op Mario translatequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:09 schreef spapaars het volgende:
Daag iedereen uit om Oostenrijks in Google Translate te vinden.
Werkt dat bidden voor een broodje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:12 schreef suzi1 het volgende:
ik ga tijdens gebed even een ontbijt scoren
gegeven door god allah jaweh?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:12 schreef suzi1 het volgende:
ik ga tijdens gebed even een ontbijt scoren
Tis niet echt een hoogstaand niveau nu héquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Over twee weken dan zijn er nog 10 mensen, vandaag 1 weg en volgende week weer 1.
Hanne: Ik heb ook gedroomd, maar er kwam niemand meer bij.
En iets van 2700 in de potquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een paar stomme twitterberichten.
Ze maken daar wat mee hé (tijdens het slapen)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Over twee weken dan zijn er nog 10 mensen, vandaag 1 weg en volgende week weer 1.
Hanne: Ik heb ook gedroomd, maar er kwam niemand meer bij.
Moses en Maria Hadden een zoon die jozef heet maar ook jezus genoemd wordt aldus Grace en Nousquote:
Je moet ook niet alles geloven wat je hoortquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moses en Maria Hadden een zoon die jozef heet maar ook jezus genoemd wordt aldus Grace en Nous
En grace leest veel bijbel?? het is namelijk Jozef en Maria die een stel waren , en Mozes is de zoon van Amram.
mijn geloof in het geloof van Grace zakt hiermee enorm!!
blijkt maar weer, en ik maar denken dat het echt was, die gebedjes van haar, ik heb dus meer geleerd op de zondagschool dan Gracequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat je hoort
typerend had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
LuieLieverdje moet nog veel uitrusten daar..![]()
[ afbeelding ]
Maar statistisch gezien de onbalans mannetje/vrouwtje gaat er een mannetje uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
typerend had niet anders verwacht
Zouden de naam iets verbraziliaanst worden in haar bijbel? Geen idee hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
blijkt maar weer, en ik maar denken dat het echt was, die gebedjes van haar, ik heb dus meer geleerd op de zondagschool dan Grace
-Laten we het netjes houden-quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
LuieLieverdje moet nog veel uitrusten daar..![]()
[ afbeelding ]
let eens op je taalgebruik!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
vuile rat, dat wijf moet eruit
Ik denk niet dat het echt een groot ding is eigenlijk, Het speelt helemaal niet zo buiten volgens mij. Alleen die paar streamers en evt kijkers. Het is al gauw vergeten..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
Vera hoopt dat het geen groot ding is buiten, maar ja het is het dus wel.
true ,maar omdat te onderbreken hoop ik een vrouwtjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar statistisch gezien de onbalans mannetje/vrouwtje gaat er een mannetje uit
Kijk jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nawel weggepest door toppers Peter en Salar![]()
echt top van die bb legendes
quote:
Misschien kan BB ons eens positief verrassenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true ,maar omdat te onderbreken hoop ik een vrouwtje
dan snel terug naar het normalequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]oopsie, zo'n taalgebruik heb ik normaal nooit
En waarom zingt ze dan ( sorry heb nog geen streams aan)quote:
voor godquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waarom zingt ze dan ( sorry heb nog geen streams aan)
als ik het goed heb begrepen van de uitzending, werden sowieso de twee berichten getoond als hij niet op tijd bij de knop was, Alleen bij de knop mocht hij kiezen en kon dus bijv een slechte tweet niet binnen laten zien,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een paar stomme twitterberichten.
En wat deed Leroy hij koos voor de slechtequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
als ik het goed heb begrepen van de uitzending, werden sowieso de twee berichten getoond als hij niet op tijd bij de knop was, Alleen bij de knop mocht hij kiezen en kon dus bijv een slechte tweet niet binnen laten zien,
En hij kreeg geld voor de pot voor elke ronde die hij op tijd op die knop drukte.
Mmm kannibalisme in t big brother huis…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
En is nu al het eten op.. dus geen warme maaltijd vandaag???
Of is dat wishfull thinking ?
Als je het überhaupt stoer vind om met drank op te rijden.. dan ben je bij mij af .quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef suzi1 het volgende:
dimi was overigens de langszaamste drinker tijdens het 1 uur feest. had volgens mij zelfs t minste op
dus die 20 stuks achter het stuur zal wel overdreven zijn
denk dat veel grootspraak is met dit 16 jarige brein is,maar hij mag nog even blijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef suzi1 het volgende:
dimi was overigens de langszaamste drinker tijdens het 1 uur feest. had volgens mij zelfs t minste op
dus die 20 stuks achter het stuur zal wel overdreven zijn
Ze kan niks,maar doet ook niks.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoeveel heeft Nawel al verdiend voor de jackpot, oh ja niets
want ze kan niks, nul komma nul![]()
zoveel nep lippen, haren , borsten, tanden ,botox enzquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoe lelijk Nawel er ook uitziet
vergeleken bij Vera haar natuurlijke good looks
Kristof denk ik het meeste, die heeft ook wel wat secret missions succesvol gedaan tot nu toequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik weet niet eens wie geld gewonnen heeft voor de pot..
Oh welke allemaal dan, ik weet alleen die van de badjassenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Kristof denk ik het meeste, die heeft ook wel wat secret missions succesvol gedaan tot nu toe
Leroy ook wel redelijk nu, en wat een pijn zal die lego hebben gedaan
Tobias ook?
En tellenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh welke allemaal dan, ik weet alleen die van de badjassen
Ja dat lijkt mij ook geen pretje om daar over heen te lopen..
Leroy van de week met de legoblokjes, ¤2700 gewonnen voor de potquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik weet niet eens wie geld gewonnen heeft voor de pot..
Oja, dat ook nog wat hij volgens mij drie keer opnieuw moest doenquote:
Snapt uhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt weer hoog tijd voor de NaweeActs...
Rondje One-Liners
Ik heb toch niets tegen U
Wat heeft U tegen mij
Waarom doet U zo
Ik wil alleen maar met rust gelaten worden
Ik doe toch ook veel voor iedereen
En als laatste de Boeoehhoehhh iedereen is tegen mij..
Wel een mooi bedrag..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leroy van de week met de legoblokjes, ¤2700 gewonnen voor de pot
Was dan ook een opdracht op het lijf van Nawal geschreven. Liggend vanop een bed het spel spelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft samen met Salar 2500 euro verdiend met de control room opdracht.
Die is meer geschikt voor Drag race NLquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nawel is gewoon niet geschikt voor een programma zoals BB
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was dan ook een opdracht op het lijf van Nawal geschreven. Liggend vanop een bed het spel spelen.
Ik vind het allemaal tegen vallen, net als de spellen en de regie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nawel is gewoon niet geschikt voor een programma zoals BB
hahaha bestaat dat voor haar.?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is meer geschikt voor Drag race NL
Die heeft al zo vaak aan zich laten sleutelen, als ze zegt: 3 jaar geleden was ik nog Abdelquote:
In het begin ook niet.. maar nu welquote:
nou nee hoor, ikke niet, ik volg meer de tv afleveringen (neem ik op via ziggo on demand, heb ik ingesteld automatisch alle afleveringen opnemen)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:54 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal tegen vallen, net als de spellen en de regie.
Heb je geen videoland dan, daar kan je de afleveringen ook kijken..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou nee hoor, ikke niet, ik volg meer de tv afleveringen (neem ik op via ziggo on demand, heb ik ingesteld automatisch alle afleveringen opnemen)
ik dacht eventjes hier in de cos te posten omdat vrijwel iedereen hier is
oké ik geef toe, wat ik nu heb gezegd over Nawel, umm ik probeer me gewoon op het ergste voor te bereiden, en ergens vind ik haar daar gewoon de pispaal voor de gouden kamer, makkelijke target, want als ze nu blijft volgende week gewoon weer genomineerd
ik weet niet of zij sterk genoeg is voor dat mentale aspect daarvan om week na week steeds weer genomineerd te worden
ik vind haar niet lelijk, Vera is de knapste maar iemand als Nawel is mijn type
en ik had gedacht dat Dimi populairder zou zijn hier vind ik raar, hij is een goede kandidaat, zijn bromance met Tobias is super cute bv
Grace vind ik leuk, maar die zou ik zelf niet hoog zetten in mijn ranking, dat ze zo gelovig is vind ik schattig
tv uitzending zijn leuk gemonteerd maar geven dus alleen maar weer wat BB wil.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou nee hoor, ikke niet, ik volg meer de tv afleveringen (neem ik op via ziggo on demand, heb ik ingesteld automatisch alle afleveringen opnemen)
oké ik geef toe, wat ik nu heb gezegd over Nawel, umm ik probeer me gewoon op het ergste voor te bereiden, en ergens vind ik haar daar gewoon de pispaal voor de gouden kamer, makkelijke target, want als ze nu blijft volgende week gewoon weer genomineerd
ik weet niet of zij sterk genoeg is voor dat mentale aspect daarvan om week na week steeds weer genomineerd te worden
en ik had gedacht dat Dimi populairder zou zijn hier vind ik raar, hij is een goede kandidaat, zijn bromance met Tobias is super cute bv
Grace vind ik leuk, maar die zou ik zelf niet hoog zetten in mijn ranking, dat ze zo gelovig is vind ik schattig
Moest hem in het begin ook niet, maar heb hem leren waarderen door de weken heen. Ik vind hem zelfs "eerlijk" in het echte spel spelen = winnen.quote:
nee hebben we niet meer, we moesten beetje bezuinigenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen videoland dan, daar kan je de afleveringen ook kijken..
Ik vind tv uitzendingen ook leuk gemonteerd maar geven totaal niet de werkelijkheid aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
In afleveringen zie je maar de helftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Oh stemmen kan wel hoor, via de rtl site.. alleen even aanmelden en inloggenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hebben we niet meer, we moesten beetje bezuinigenalleen netflix en disney+ wat wij hebben qua streaming services
en ik kan ook niet stemmen
Dan zou je nog de SV kunnen lezen, die geven goed weer wat er zoal gebeurd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hebben we niet meer, we moesten beetje bezuinigenalleen netflix en disney+ wat wij hebben qua streaming services
en ik kan ook niet stemmen
Ik moet er wel om lachenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, niet overdreven.
[ afbeelding ]
Hij lijkt zo 1 op 1 op mijn lievelingsleerling dat ik hem gelijk waardeerde. Wat werd hij uitgekotst hier. Was niet prettig lezen. Zijn humor, gevatte opmerkingen. Ik houd ervan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moest hem in het begin ook niet, maar heb hem leren waarderen door de weken heen. Ik vind hem zelfs "eerlijk" in het echte spel spelen = winnen.
Hey voicequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Of gewoon uit kan ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Pff lastige keuze
Sport of föhn stream
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, niet overdreven.
[ afbeelding ]
Ik volg geen van 2 momenteel, kijk naar de reddingsactie van Rayanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Pff lastige keuze
Sport of föhn stream
ik ook, de 1e die echt snapt dat BB een spel is, en het ook speelt als een spel. in het echte leven maak je vrienden, probeer je eerlijk en oprecht te zijn. In een spel maak je bondjes, mag je vals spelen, de boel bedonderen, liegen, gemeen zijn enz enzquote:
Salar steekt Kristof een dolk in de rug paar weken voor de finale qua nominaties, dat soort type is Salar welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Salar Kristof finale materiaal
En toch niet gemeen is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ook, de 1e die echt snapt dat BB een spel is, en het ook speelt als een spel. in het echte leven maak je vrienden, probeer je eerlijk en oprecht te zijn. In een spel maak je bondjes, mag je vals spelen, de boel bedonderen, liegen, gemeen zijn enz enz
Nee dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Salar steekt Kristof een dolk in de rug paar weken voor de finale qua nominaties, dat soort type is Salar wel
in een spel is dit geoorloofd, je wilt toch als beste en enige overblijven?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Salar steekt Kristof een dolk in de rug paar weken voor de finale qua nominaties, dat soort type is Salar wel
nope haar levenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nawel = de prinses jasmine van het echte leven
Waarom?? Ik gun de mensen die ik leuk vind de finale. En of dat een nl of een Belg is boeit mij niet. Ik zit te kijken naar mensen, niet naar landen...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
geen NL'ers in de finale zou beter zijn
ja ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom?? Ik gun de mensen die ik leuk vind de finale. En of dat een nl of een Belg is boeit mij niet. Ik zit te kijken naar mensen, niet naar landen...
Dat is nu eenmaal BB, nomineren en genomineerd wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jammer joh.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus oprotten Salar vanavond hopelijk, ik kan die misselijke kop en rotstem niet meer zien en horen![]()
eerst kon ik nog om hem lachen maar nu niet meer
Voor mij momenteel Kristof, Salar en Peter. En dan gun ik Salar de overwinning omdat ik hem gewoon leuk vind en ik gun Kristof de overwinning omdat ik hem de meest sympathieke speler vind.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik ook
Kristof, Nawel, Nouchine, Peter
4 belgen voor mij, die voor mij waardige finalisten zijn
en dan Peter als de winnaar, dat zou ik hem echt gunnen
Zo zie je maar dat smaken verschillen, ik vind namelijk niks aan Peterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik ook
Voor mij Kristoff, Salar en Nouchine omdat ik ze erg grappig vind. De rest vind ik eigenlijk wat minder leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor mij momenteel Kristof, Salar en Peter. En dan gun ik Salar de overwinning omdat ik hem gewoon leuk vind en ik gun Kristof de overwinning omdat ik hem de meest sympathieke speler vind.
En Nouchine ook. (kan mijn posts niet wijzigen.)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Voor mij Kristoff, Salar en Nouchine omdat ik ze erg grappig vind. De rest vind ik eigenlijk wat minder leuk.
op dit moment kristof ....... en dan tobias maar het duurt nog evenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:32 schreef Poeziewoes het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat smaken verschillen, ik vind namelijk niks aan Peter
Vreemde combi, buiten Kristof.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik ook
Wie vindt jij leuk?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom?? Ik gun de mensen die ik leuk vind de finale. En of dat een nl of een Belg is boeit mij niet. Ik zit te kijken naar mensen, niet naar landen...
Noomquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:36 schreef Poeziewoes het volgende:
Nouchine tja die versta ik niet, doet mij denken aan die vrouw uit BB 1 kan even niet op haar naam komen, die zo dik was met de vorige chefkok uit BB1
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor mij momenteel Kristof, Salar en Peter. En dan gun ik Salar de overwinning omdat ik hem gewoon leuk vind en ik gun Kristof de overwinning omdat ik hem de meest sympathieke speler vind.
Juist en ondertussen lol maken met de mensen waar je het mee kan vinden en dezelfde humor hebben. Ik vind het leuk om te zien hoeveel lol Kristoff Salar en Tobias hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ook, de 1e die echt snapt dat BB een spel is, en het ook speelt als een spel. in het echte leven maak je vrienden, probeer je eerlijk en oprecht te zijn. In een spel maak je bondjes, mag je vals spelen, de boel bedonderen, liegen, gemeen zijn enz enz
kristof mijn favo voor nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet op dit moment. Nouchine voert mijn irritatie lijst aan op dit moment, gevolgd door Salar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |