Afdruk van een legoblokje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Mogge, elke keer wanneer je loopt doet het pijn, er zit een diepe groef in.
En dat allemaal voor een paar stomme twitterberichten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Mogge, elke keer wanneer je loopt doet het pijn, er zit een diepe groef in.
danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarschijnlik kann ik beter nederlands
als hij
Wat een boerenlul die Leroy met z'n "Wat nu weer"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Ik had een kutdroom en een goede droom,
Leroy: Wat nu weer?
Grace: ja dat Nawel vrijstelling kreeg.
Nawel: Dat is toch juist goed nieuws?
Grace: Ja dat was de goede droom.
Leroy: Iedereen droomt hier, kunnen ze hier niet droomspray gebruiken want, Tobias had ook een droom, dat we op een vakantiepark zaten en dat zijn paracetamol was gestolen.
Geen idee. Heb eigenlijk alleen naar het plaatje gekekenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?
Dan moet je zoeken op Mario translatequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:09 schreef spapaars het volgende:
Daag iedereen uit om Oostenrijks in Google Translate te vinden.
Werkt dat bidden voor een broodje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:12 schreef suzi1 het volgende:
ik ga tijdens gebed even een ontbijt scoren
gegeven door god allah jaweh?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:12 schreef suzi1 het volgende:
ik ga tijdens gebed even een ontbijt scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |