Daar sliep salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:39 schreef mario390 het volgende:
maar dimi is allein geslapen
zijn bed was om 3 bezet, om 4
Zou er 1 van hen hun handen hebben gewassen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:39 schreef just me het volgende:
De mannen zijn goed bezig in de keuken
Ja, nadat ze naar het toilet geweest zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou er 1 van hen hun handen hebben gewassen?
Dat is dus een aanname.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, nadat ze naar het toilet geweest zijn
Ja dat kloptquote:
Misschien moeten ze alle drie vroeg in de middag al alle drie uit het huis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.
Vraag me wel af waarom de koffers zo vroeg ingepakt moesten worden vandaag...
Hopelijk is daar een reden voor
Ik zou maar heel vaak achterom kijken als je dat doet, voor je het weet BAN..... ik bedoel BAMMMquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:49 schreef Blackprinces het volgende:
Vraagje: kan je zomaar een plaatje van bijv fb van iemand posten of komt er dan een swat team me oppakken?
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:54 schreef Blackprinces het volgende:
Kwam namelijk deze tegen. Vind m wel grappig
[ afbeelding ]
Dat ze het misschien niet gedaan hebben is ook een aanname, we zullen het nooit weten.quote:
Oostenrijks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?
Was met vraagteken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat ze het misschien niet gedaan hebben is ook een aanname, we zullen het nooit weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |