nope haar levenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nawel = de prinses jasmine van het echte leven
Waarom?? Ik gun de mensen die ik leuk vind de finale. En of dat een nl of een Belg is boeit mij niet. Ik zit te kijken naar mensen, niet naar landen...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
geen NL'ers in de finale zou beter zijn
ja ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom?? Ik gun de mensen die ik leuk vind de finale. En of dat een nl of een Belg is boeit mij niet. Ik zit te kijken naar mensen, niet naar landen...
Dat is nu eenmaal BB, nomineren en genomineerd wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Salar steekt Kristof een dolk in de rug paar weken voor de finale qua nominaties, dat soort type is Salar wel
Jammer joh.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus oprotten Salar vanavond hopelijk, ik kan die misselijke kop en rotstem niet meer zien en horen![]()
eerst kon ik nog om hem lachen maar nu niet meer
Voor mij momenteel Kristof, Salar en Peter. En dan gun ik Salar de overwinning omdat ik hem gewoon leuk vind en ik gun Kristof de overwinning omdat ik hem de meest sympathieke speler vind.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik ook
Kristof, Nawel, Nouchine, Peter
4 belgen voor mij, die voor mij waardige finalisten zijn
en dan Peter als de winnaar, dat zou ik hem echt gunnen
Zo zie je maar dat smaken verschillen, ik vind namelijk niks aan Peterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik ook
Voor mij Kristoff, Salar en Nouchine omdat ik ze erg grappig vind. De rest vind ik eigenlijk wat minder leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor mij momenteel Kristof, Salar en Peter. En dan gun ik Salar de overwinning omdat ik hem gewoon leuk vind en ik gun Kristof de overwinning omdat ik hem de meest sympathieke speler vind.
En Nouchine ook. (kan mijn posts niet wijzigen.)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Voor mij Kristoff, Salar en Nouchine omdat ik ze erg grappig vind. De rest vind ik eigenlijk wat minder leuk.
op dit moment kristof ....... en dan tobias maar het duurt nog evenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:32 schreef Poeziewoes het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat smaken verschillen, ik vind namelijk niks aan Peter
Vreemde combi, buiten Kristof.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik ook
Wie vindt jij leuk?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom?? Ik gun de mensen die ik leuk vind de finale. En of dat een nl of een Belg is boeit mij niet. Ik zit te kijken naar mensen, niet naar landen...
Noomquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:36 schreef Poeziewoes het volgende:
Nouchine tja die versta ik niet, doet mij denken aan die vrouw uit BB 1 kan even niet op haar naam komen, die zo dik was met de vorige chefkok uit BB1
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor mij momenteel Kristof, Salar en Peter. En dan gun ik Salar de overwinning omdat ik hem gewoon leuk vind en ik gun Kristof de overwinning omdat ik hem de meest sympathieke speler vind.
Juist en ondertussen lol maken met de mensen waar je het mee kan vinden en dezelfde humor hebben. Ik vind het leuk om te zien hoeveel lol Kristoff Salar en Tobias hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ook, de 1e die echt snapt dat BB een spel is, en het ook speelt als een spel. in het echte leven maak je vrienden, probeer je eerlijk en oprecht te zijn. In een spel maak je bondjes, mag je vals spelen, de boel bedonderen, liegen, gemeen zijn enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |