Moest hem in het begin ook niet, maar heb hem leren waarderen door de weken heen. Ik vind hem zelfs "eerlijk" in het echte spel spelen = winnen.quote:
nee hebben we niet meer, we moesten beetje bezuinigenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen videoland dan, daar kan je de afleveringen ook kijken..
Ik vind tv uitzendingen ook leuk gemonteerd maar geven totaal niet de werkelijkheid aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou nee hoor, ikke niet, ik volg meer de tv afleveringen (neem ik op via ziggo on demand, heb ik ingesteld automatisch alle afleveringen opnemen)
ik dacht eventjes hier in de cos te posten omdat vrijwel iedereen hier is
oké ik geef toe, wat ik nu heb gezegd over Nawel, umm ik probeer me gewoon op het ergste voor te bereiden, en ergens vind ik haar daar gewoon de pispaal voor de gouden kamer, makkelijke target, want als ze nu blijft volgende week gewoon weer genomineerd
ik weet niet of zij sterk genoeg is voor dat mentale aspect daarvan om week na week steeds weer genomineerd te worden
ik vind haar niet lelijk, Vera is de knapste maar iemand als Nawel is mijn type
en ik had gedacht dat Dimi populairder zou zijn hier vind ik raar, hij is een goede kandidaat, zijn bromance met Tobias is super cute bv
Grace vind ik leuk, maar die zou ik zelf niet hoog zetten in mijn ranking, dat ze zo gelovig is vind ik schattig
In afleveringen zie je maar de helftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou nee hoor, ikke niet, ik volg meer de tv afleveringen (neem ik op via ziggo on demand, heb ik ingesteld automatisch alle afleveringen opnemen)
oké ik geef toe, wat ik nu heb gezegd over Nawel, umm ik probeer me gewoon op het ergste voor te bereiden, en ergens vind ik haar daar gewoon de pispaal voor de gouden kamer, makkelijke target, want als ze nu blijft volgende week gewoon weer genomineerd
ik weet niet of zij sterk genoeg is voor dat mentale aspect daarvan om week na week steeds weer genomineerd te worden
en ik had gedacht dat Dimi populairder zou zijn hier vind ik raar, hij is een goede kandidaat, zijn bromance met Tobias is super cute bv
Grace vind ik leuk, maar die zou ik zelf niet hoog zetten in mijn ranking, dat ze zo gelovig is vind ik schattig
Oh stemmen kan wel hoor, via de rtl site.. alleen even aanmelden en inloggenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hebben we niet meer, we moesten beetje bezuinigenalleen netflix en disney+ wat wij hebben qua streaming services
en ik kan ook niet stemmen
Dan zou je nog de SV kunnen lezen, die geven goed weer wat er zoal gebeurd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hebben we niet meer, we moesten beetje bezuinigenalleen netflix en disney+ wat wij hebben qua streaming services
en ik kan ook niet stemmen
Ik moet er wel om lachenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, niet overdreven.
[ afbeelding ]
Hij lijkt zo 1 op 1 op mijn lievelingsleerling dat ik hem gelijk waardeerde. Wat werd hij uitgekotst hier. Was niet prettig lezen. Zijn humor, gevatte opmerkingen. Ik houd ervan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moest hem in het begin ook niet, maar heb hem leren waarderen door de weken heen. Ik vind hem zelfs "eerlijk" in het echte spel spelen = winnen.
Hey voicequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Of gewoon uit kan ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Pff lastige keuze
Sport of föhn stream
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, niet overdreven.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ik volg geen van 2 momenteel, kijk naar de reddingsactie van Rayanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Pff lastige keuze
Sport of föhn stream
ik ook, de 1e die echt snapt dat BB een spel is, en het ook speelt als een spel. in het echte leven maak je vrienden, probeer je eerlijk en oprecht te zijn. In een spel maak je bondjes, mag je vals spelen, de boel bedonderen, liegen, gemeen zijn enz enzquote:
Salar steekt Kristof een dolk in de rug paar weken voor de finale qua nominaties, dat soort type is Salar welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Salar Kristof finale materiaal
En toch niet gemeen is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ook, de 1e die echt snapt dat BB een spel is, en het ook speelt als een spel. in het echte leven maak je vrienden, probeer je eerlijk en oprecht te zijn. In een spel maak je bondjes, mag je vals spelen, de boel bedonderen, liegen, gemeen zijn enz enz
Nee dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Salar steekt Kristof een dolk in de rug paar weken voor de finale qua nominaties, dat soort type is Salar wel
in een spel is dit geoorloofd, je wilt toch als beste en enige overblijven?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Salar steekt Kristof een dolk in de rug paar weken voor de finale qua nominaties, dat soort type is Salar wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |