Oh welke allemaal dan, ik weet alleen die van de badjassenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Kristof denk ik het meeste, die heeft ook wel wat secret missions succesvol gedaan tot nu toe
Leroy ook wel redelijk nu, en wat een pijn zal die lego hebben gedaan
Tobias ook?
En tellenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh welke allemaal dan, ik weet alleen die van de badjassen
Ja dat lijkt mij ook geen pretje om daar over heen te lopen..
Leroy van de week met de legoblokjes, ¤2700 gewonnen voor de potquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik weet niet eens wie geld gewonnen heeft voor de pot..
Snapt uhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt weer hoog tijd voor de NaweeActs...
Rondje One-Liners
Ik heb toch niets tegen U
Wat heeft U tegen mij
Waarom doet U zo
Ik wil alleen maar met rust gelaten worden
Ik doe toch ook veel voor iedereen
En als laatste de Boeoehhoehhh iedereen is tegen mij..
Wel een mooi bedrag..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leroy van de week met de legoblokjes, ¤2700 gewonnen voor de pot
Was dan ook een opdracht op het lijf van Nawal geschreven. Liggend vanop een bed het spel spelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft samen met Salar 2500 euro verdiend met de control room opdracht.
Die is meer geschikt voor Drag race NLquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nawel is gewoon niet geschikt voor een programma zoals BB
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was dan ook een opdracht op het lijf van Nawal geschreven. Liggend vanop een bed het spel spelen.
Ik vind het allemaal tegen vallen, net als de spellen en de regie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nawel is gewoon niet geschikt voor een programma zoals BB
hahaha bestaat dat voor haar.?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is meer geschikt voor Drag race NL
De man die weet hoe het werktquote:
Die heeft al zo vaak aan zich laten sleutelen, als ze zegt: 3 jaar geleden was ik nog Abdelquote:
In het begin ook niet.. maar nu welquote:
nou nee hoor, ikke niet, ik volg meer de tv afleveringen (neem ik op via ziggo on demand, heb ik ingesteld automatisch alle afleveringen opnemen)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:54 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal tegen vallen, net als de spellen en de regie.
Heb je geen videoland dan, daar kan je de afleveringen ook kijken..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou nee hoor, ikke niet, ik volg meer de tv afleveringen (neem ik op via ziggo on demand, heb ik ingesteld automatisch alle afleveringen opnemen)
ik dacht eventjes hier in de cos te posten omdat vrijwel iedereen hier is
oké ik geef toe, wat ik nu heb gezegd over Nawel, umm ik probeer me gewoon op het ergste voor te bereiden, en ergens vind ik haar daar gewoon de pispaal voor de gouden kamer, makkelijke target, want als ze nu blijft volgende week gewoon weer genomineerd
ik weet niet of zij sterk genoeg is voor dat mentale aspect daarvan om week na week steeds weer genomineerd te worden
ik vind haar niet lelijk, Vera is de knapste maar iemand als Nawel is mijn type
en ik had gedacht dat Dimi populairder zou zijn hier vind ik raar, hij is een goede kandidaat, zijn bromance met Tobias is super cute bv
Grace vind ik leuk, maar die zou ik zelf niet hoog zetten in mijn ranking, dat ze zo gelovig is vind ik schattig
tv uitzending zijn leuk gemonteerd maar geven dus alleen maar weer wat BB wil.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou nee hoor, ikke niet, ik volg meer de tv afleveringen (neem ik op via ziggo on demand, heb ik ingesteld automatisch alle afleveringen opnemen)
ik dacht eventjes hier in de cos te posten omdat vrijwel iedereen hier is
oké ik geef toe, wat ik nu heb gezegd over Nawel, umm ik probeer me gewoon op het ergste voor te bereiden, en ergens vind ik haar daar gewoon de pispaal voor de gouden kamer, makkelijke target, want als ze nu blijft volgende week gewoon weer genomineerd
ik weet niet of zij sterk genoeg is voor dat mentale aspect daarvan om week na week steeds weer genomineerd te worden
ik vind haar niet lelijk, Vera is de knapste maar iemand als Nawel is mijn type
en ik had gedacht dat Dimi populairder zou zijn hier vind ik raar, hij is een goede kandidaat, zijn bromance met Tobias is super cute bv
Grace vind ik leuk, maar die zou ik zelf niet hoog zetten in mijn ranking, dat ze zo gelovig is vind ik schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |