dan snel terug naar het normalequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]oopsie, zo'n taalgebruik heb ik normaal nooit
En waarom zingt ze dan ( sorry heb nog geen streams aan)quote:
voor godquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waarom zingt ze dan ( sorry heb nog geen streams aan)
als ik het goed heb begrepen van de uitzending, werden sowieso de twee berichten getoond als hij niet op tijd bij de knop was, Alleen bij de knop mocht hij kiezen en kon dus bijv een slechte tweet niet binnen laten zien,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een paar stomme twitterberichten.
En wat deed Leroy hij koos voor de slechtequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
als ik het goed heb begrepen van de uitzending, werden sowieso de twee berichten getoond als hij niet op tijd bij de knop was, Alleen bij de knop mocht hij kiezen en kon dus bijv een slechte tweet niet binnen laten zien,
En hij kreeg geld voor de pot voor elke ronde die hij op tijd op die knop drukte.
Mmm kannibalisme in t big brother huis…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
En is nu al het eten op.. dus geen warme maaltijd vandaag???
Of is dat wishfull thinking ?
Als je het überhaupt stoer vind om met drank op te rijden.. dan ben je bij mij af .quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef suzi1 het volgende:
dimi was overigens de langszaamste drinker tijdens het 1 uur feest. had volgens mij zelfs t minste op
dus die 20 stuks achter het stuur zal wel overdreven zijn
denk dat veel grootspraak is met dit 16 jarige brein is,maar hij mag nog even blijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef suzi1 het volgende:
dimi was overigens de langszaamste drinker tijdens het 1 uur feest. had volgens mij zelfs t minste op
dus die 20 stuks achter het stuur zal wel overdreven zijn
Ze kan niks,maar doet ook niks.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoeveel heeft Nawel al verdiend voor de jackpot, oh ja niets
want ze kan niks, nul komma nul![]()
zoveel nep lippen, haren , borsten, tanden ,botox enzquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoe lelijk Nawel er ook uitziet
vergeleken bij Vera haar natuurlijke good looks
Kristof denk ik het meeste, die heeft ook wel wat secret missions succesvol gedaan tot nu toequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik weet niet eens wie geld gewonnen heeft voor de pot..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |