Moses en Maria Hadden een zoon die jozef heet maar ook jezus genoemd wordt aldus Grace en Nousquote:
Je moet ook niet alles geloven wat je hoortquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moses en Maria Hadden een zoon die jozef heet maar ook jezus genoemd wordt aldus Grace en Nous
En grace leest veel bijbel?? het is namelijk Jozef en Maria die een stel waren , en Mozes is de zoon van Amram.
mijn geloof in het geloof van Grace zakt hiermee enorm!!
blijkt maar weer, en ik maar denken dat het echt was, die gebedjes van haar, ik heb dus meer geleerd op de zondagschool dan Gracequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat je hoort
typerend had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
LuieLieverdje moet nog veel uitrusten daar..![]()
[ afbeelding ]
Maar statistisch gezien de onbalans mannetje/vrouwtje gaat er een mannetje uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
typerend had niet anders verwacht
Zouden de naam iets verbraziliaanst worden in haar bijbel? Geen idee hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
blijkt maar weer, en ik maar denken dat het echt was, die gebedjes van haar, ik heb dus meer geleerd op de zondagschool dan Grace
-Laten we het netjes houden-quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
LuieLieverdje moet nog veel uitrusten daar..![]()
[ afbeelding ]
let eens op je taalgebruik!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
vuile rat, dat wijf moet eruit
Ik denk niet dat het echt een groot ding is eigenlijk, Het speelt helemaal niet zo buiten volgens mij. Alleen die paar streamers en evt kijkers. Het is al gauw vergeten..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
Vera hoopt dat het geen groot ding is buiten, maar ja het is het dus wel.
true ,maar omdat te onderbreken hoop ik een vrouwtjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar statistisch gezien de onbalans mannetje/vrouwtje gaat er een mannetje uit
Kijk jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nawel weggepest door toppers Peter en Salar![]()
echt top van die bb legendes
quote:
Misschien kan BB ons eens positief verrassenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true ,maar omdat te onderbreken hoop ik een vrouwtje
dan snel terug naar het normalequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]oopsie, zo'n taalgebruik heb ik normaal nooit
En waarom zingt ze dan ( sorry heb nog geen streams aan)quote:
voor godquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waarom zingt ze dan ( sorry heb nog geen streams aan)
als ik het goed heb begrepen van de uitzending, werden sowieso de twee berichten getoond als hij niet op tijd bij de knop was, Alleen bij de knop mocht hij kiezen en kon dus bijv een slechte tweet niet binnen laten zien,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een paar stomme twitterberichten.
En wat deed Leroy hij koos voor de slechtequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
als ik het goed heb begrepen van de uitzending, werden sowieso de twee berichten getoond als hij niet op tijd bij de knop was, Alleen bij de knop mocht hij kiezen en kon dus bijv een slechte tweet niet binnen laten zien,
En hij kreeg geld voor de pot voor elke ronde die hij op tijd op die knop drukte.
Mmm kannibalisme in t big brother huis…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
En is nu al het eten op.. dus geen warme maaltijd vandaag???
Of is dat wishfull thinking ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |