alles oke , als het maar niet nawel of leroy wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:07 schreef spapaars het volgende:
Salar denkt dat hij slim is, maar niemand heeft ooit een BB gewonnen die het spel zo openlijk speelde.
Dus kansloos.
Die hebben het gunfactor niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
alles oke , als het maar niet nawel of leroy wordt
true,maar ben ook soort geloof in de mensheid kwijtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:11 schreef Benny het volgende:
Salar weg zou het toppunt van saaiheid gaan betekenen
hij mag gaan ,maar nog even niet!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
Om een onduidelijke reden het bed gedeeld.
Heb van zijn kant nog geen vonkje gezien.
[ afbeelding ]
dat klopt niet, het was om 3 00 de 3 bedden besetztquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Nietesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat klopt niet, het was om 3 00 de 3 bedden besetzt
vera is allein geslapen
Hij deed zijn ogen open en sprong gelijk uit bed en ging staan springenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:30 schreef Thorelf het volgende:
pff wat is er toch met dimi ?? zijn laatste ochtend met vera.... dan blijf je toch liggen!
Groot kind.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij deed zijn ogen open en sprong gelijk uit bed en ging staan springen
laatste ochtend??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:30 schreef Thorelf het volgende:
pff wat is er toch met dimi ?? zijn laatste ochtend met vera.... dan blijf je toch liggen!
Gisteren in de uitzending grace en tobi op de bank nog laat in gesprek,daar zag ik meer sparkles dan bij vera en dimiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Daar sliep salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:39 schreef mario390 het volgende:
maar dimi is allein geslapen
zijn bed was om 3 bezet, om 4
Zou er 1 van hen hun handen hebben gewassen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:39 schreef just me het volgende:
De mannen zijn goed bezig in de keuken
Ja, nadat ze naar het toilet geweest zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou er 1 van hen hun handen hebben gewassen?
Dat is dus een aanname.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, nadat ze naar het toilet geweest zijn
Ja dat kloptquote:
Misschien moeten ze alle drie vroeg in de middag al alle drie uit het huis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.
Vraag me wel af waarom de koffers zo vroeg ingepakt moesten worden vandaag...
Hopelijk is daar een reden voor
Ik zou maar heel vaak achterom kijken als je dat doet, voor je het weet BAN..... ik bedoel BAMMMquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:49 schreef Blackprinces het volgende:
Vraagje: kan je zomaar een plaatje van bijv fb van iemand posten of komt er dan een swat team me oppakken?
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:54 schreef Blackprinces het volgende:
Kwam namelijk deze tegen. Vind m wel grappig
[ afbeelding ]
Dat ze het misschien niet gedaan hebben is ook een aanname, we zullen het nooit weten.quote:
Oostenrijks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?
Was met vraagteken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat ze het misschien niet gedaan hebben is ook een aanname, we zullen het nooit weten.
Afdruk van een legoblokje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Mogge, elke keer wanneer je loopt doet het pijn, er zit een diepe groef in.
En dat allemaal voor een paar stomme twitterberichten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Mogge, elke keer wanneer je loopt doet het pijn, er zit een diepe groef in.
danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarschijnlik kann ik beter nederlands
als hij
Wat een boerenlul die Leroy met z'n "Wat nu weer"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Ik had een kutdroom en een goede droom,
Leroy: Wat nu weer?
Grace: ja dat Nawel vrijstelling kreeg.
Nawel: Dat is toch juist goed nieuws?
Grace: Ja dat was de goede droom.
Leroy: Iedereen droomt hier, kunnen ze hier niet droomspray gebruiken want, Tobias had ook een droom, dat we op een vakantiepark zaten en dat zijn paracetamol was gestolen.
Geen idee. Heb eigenlijk alleen naar het plaatje gekekenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?
Dan moet je zoeken op Mario translatequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:09 schreef spapaars het volgende:
Daag iedereen uit om Oostenrijks in Google Translate te vinden.
Werkt dat bidden voor een broodje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:12 schreef suzi1 het volgende:
ik ga tijdens gebed even een ontbijt scoren
gegeven door god allah jaweh?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:12 schreef suzi1 het volgende:
ik ga tijdens gebed even een ontbijt scoren
Tis niet echt een hoogstaand niveau nu héquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Over twee weken dan zijn er nog 10 mensen, vandaag 1 weg en volgende week weer 1.
Hanne: Ik heb ook gedroomd, maar er kwam niemand meer bij.
En iets van 2700 in de potquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een paar stomme twitterberichten.
Ze maken daar wat mee hé (tijdens het slapen)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Over twee weken dan zijn er nog 10 mensen, vandaag 1 weg en volgende week weer 1.
Hanne: Ik heb ook gedroomd, maar er kwam niemand meer bij.
Moses en Maria Hadden een zoon die jozef heet maar ook jezus genoemd wordt aldus Grace en Nousquote:
Je moet ook niet alles geloven wat je hoortquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moses en Maria Hadden een zoon die jozef heet maar ook jezus genoemd wordt aldus Grace en Nous
En grace leest veel bijbel?? het is namelijk Jozef en Maria die een stel waren , en Mozes is de zoon van Amram.
mijn geloof in het geloof van Grace zakt hiermee enorm!!
blijkt maar weer, en ik maar denken dat het echt was, die gebedjes van haar, ik heb dus meer geleerd op de zondagschool dan Gracequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat je hoort
typerend had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
LuieLieverdje moet nog veel uitrusten daar..![]()
[ afbeelding ]
Maar statistisch gezien de onbalans mannetje/vrouwtje gaat er een mannetje uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
typerend had niet anders verwacht
Zouden de naam iets verbraziliaanst worden in haar bijbel? Geen idee hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
blijkt maar weer, en ik maar denken dat het echt was, die gebedjes van haar, ik heb dus meer geleerd op de zondagschool dan Grace
-Laten we het netjes houden-quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
LuieLieverdje moet nog veel uitrusten daar..![]()
[ afbeelding ]
let eens op je taalgebruik!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
vuile rat, dat wijf moet eruit
Ik denk niet dat het echt een groot ding is eigenlijk, Het speelt helemaal niet zo buiten volgens mij. Alleen die paar streamers en evt kijkers. Het is al gauw vergeten..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
Vera hoopt dat het geen groot ding is buiten, maar ja het is het dus wel.
true ,maar omdat te onderbreken hoop ik een vrouwtjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar statistisch gezien de onbalans mannetje/vrouwtje gaat er een mannetje uit
Kijk jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nawel weggepest door toppers Peter en Salar![]()
echt top van die bb legendes
quote:
Misschien kan BB ons eens positief verrassenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true ,maar omdat te onderbreken hoop ik een vrouwtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |