SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Snaptequote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week weet je wel naar huis?
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrijdag is altijd saai en morgen tot 20:50 uur ook
Strak plan,morgen snaptuhhh en volgende week weetjewelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Subjectieve feitenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef ledn81 het volgende:
Leroy : "Je merkt nu ook wel dat mensen die er nu uit gaan er ook wel iets langer inzitten"
Cercan zat er 1 week in
Kitty 2 weken
blabla en somt een lijstje op.
Leroy is zo verschrikkelijk dom
Denk het wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Liever morgen Dimi, dat gaat voor drama zorgenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Strak plan,morgen snaptuhhh en volgende week weetjewel
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef ledn81 het volgende:
Leroy : "Je merkt nu ook wel dat mensen die er nu uit gaan er ook wel iets langer inzitten"
Cercan zat er 1 week in
Kitty 2 weken
Ja das ook wel zo, iddquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Liever morgen Dimi, dat gaat voor drama zorgen
Yepquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Is dat kind in die put toch? Zit hij er nog in?😢
Leroy is dan ook de koning van het open deuren intrappenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef ledn81 het volgende:
Cercan zat er 1 week in
Kitty 2 weken
Had liever Dimi er nog in, meer drama als ie blijft want Vera pikt dat afstandelijke gedrag niet langer en hij wil juist terug veranderen naar de 'leuke 'Dimi die hij in het begin wasquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Liever morgen Dimi, dat gaat voor drama zorgen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Grace en Nawel is Leroy oprecht.
Vera blijft gewoon achter hem aan lopen, een gesprek voeren gaat in het huis ze niet lukken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had liever Dimi er nog in, meer drama als ie blijft want Vera pikt dat afstandelijke gedrag niet langer en hij wil juist terug veranderen naar de 'leuke 'Dimi die hij in het begin was
Geloof ik niet, Vera komt steeds losser in haar gedrag, ook steeds closer met de andere bewoners, hij is uiteindelijk de grote verliezerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vera blijft gewoon achter hem aan lopen, een gesprek voeren gaat in het huis ze niet lukken.
We gaan het meemaken, ben met je eens dat als het zover komt het ook leuke tv wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geloof ik niet, Vera komt steeds losser in haar gedrag, ook steeds closer met de andere bewoners, hij is uiteindelijk de grote verliezer
Gaat er eigenlijk ook iemand uit de groene kamer in de gouden slapen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:06 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop zo dat Kristof morgen in de groep gaat vragen aan Leroy waarom hij in de groene kamer moest slapen?
Hij ligt daar tot nu toe nml alleen en het heeft totaal geen nut gehad.
Hij heeft hem met die regel wel de laatste avond met een van zijn besties in de gouden kamer ontnomen
Doet het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/video(...)rijd-uit-put-marokko
Kristof heeft moeten ruilen met Leroy, maar kristof ligt vooralsnog alleen in de groene kamer te tukken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Gaat er eigenlijk ook iemand uit de groene kamer in de gouden slapen?
Hier meer info: NWS / Jongen (5) valt in 32 meter diepe waterput #6 Duurt langquote:
Dat bedoel ik. En de gladjakker zit zelf bij de girlsnight. Waarbij Toby kennelijk niet welkom was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:06 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop zo dat Kristof morgen in de groep gaat vragen aan Leroy waarom hij in de groene kamer moest slapen?
Hij ligt daar tot nu toe nml alleen en het heeft totaal geen nut gehad.
Hij heeft hem met die regel wel de laatste avond met een van zijn besties in de gouden kamer ontnomen
FOMOquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:19 schreef Flow3r het volgende:
Julio kan het niet goed hebben als anderen nog wakker blijven zonder hem, eerst dirigeert ie iedereen naar bed en nu zoekt ie ze weer op in de keuken
En Nawel en Noush gaan ook nog kletsen met dekbedden lopen slepen terwijl er een bed verderop kristofquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En de gladjakker zit zelf bij de girlsnight. Waarbij Toby kennelijk niet welkom was.
Als Salar er maar in blijft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:29 schreef Mikeshutup het volgende:
T maakt mij niet uit of salar en/of dimi morgen t huis uit moeten….. als ze nawel maar meenemen
19 januari, lijkt me sterk dat dat nog gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef JDB94 het volgende:
Plottwist morgen twee eruit twee erin, is er uberhaupt nog kans voor nieuwe mensen? Wanneer kwamen er vorig jaar voor het laatst mensen in?
Mike en Matt kwamen volgens mij rond deze tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef JDB94 het volgende:
Plottwist morgen twee eruit twee erin, is er uberhaupt nog kans voor nieuwe mensen? Wanneer kwamen er vorig jaar voor het laatst mensen in?
en djerrol ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mike en Matt kwamen volgens mij rond deze tijd
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef JDB94 het volgende:
Ooh ja, maar dat stond niet op de planning, was een noodoplossing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mike en Matt kwamen volgens mij rond deze tijd
Is wel te hopen ja, dat waren legit twee random figuren uit een brabantse binnenstad die in een busje zijn getrokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ooh ja, maar dat stond niet op de planning, was een noodoplossing.
ik probeer het zo snel mogelijk te vergetenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar voor mijn gevoel was dat later
Die nachtelijke verhalen van hem waren wel goudquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:37 schreef Yolk het volgende:
De laatste nieuwe bewoner was Mike, deze nacht precies een jaar geleden. Stond 's ochtends vroeg ineens in de voorraadkamer, ontdekt door Patje.
Mooi, die gozer trok elke avond een nieuw sprookje uit de kast, wat een ventquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die nachtelijke verhalen van hem waren wel goud![]()
Totaal ongeloofwaardig maar wel vermakelijk
vorige week volgens mij ook al op vrijdag hoor. Dus zit vast niets achterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.
Vraag me wel af waarom de koffers zo vroeg ingepakt moesten worden vandaag...
Hopelijk is daar een reden voor
Owquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vorige week volgens mij ook al op vrijdag hoor. Dus zit vast niets achter
Vorige week ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.
Grace is zelf niet oprecht, ze speelt het spel en de meesten/ iedereen stinkt er inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Grace en Nawel is Leroy oprecht.
Turken,marrokanen en tokkies.Leven in de nacht. Wil je niet als buur hebben meestal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Nawel en Noush gaan ook nog kletsen met dekbedden lopen slepen terwijl er een bed verderop kristof
(verplicht ) ligt te slapen.
Naar volk
Vandaar dat je wakker bent?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:57 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Turken,marrokanen en tokkies.Leven in de nacht. Wil je niet als buur hebben meestal.
Gewoon stug door blijven kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:21 schreef Haradutas88 het volgende:
Weer een topic over hoe saai het is? LOL
Kijk eens de eerste BB terug.
Huilie huilie
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:16 schreef Hunter het volgende:
GM
Ze moeten wel snel opstaan, anders zijn ze niet op tijd klaar voor de live show
het geeft je wat te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]opmaken voor nog geen 10 minuten in beeld tijdens zo liveshow
Het is meer een herhaling van de afgelopen week show
Dimiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
De dag van vertrek, wie o wie zal het pand verlaten
Dat is waar, die lui moeten zich toch rotvervelen de hele dat daar hangen.quote:
Ik stoor mij nog niet zo aan hem. Hij is niet vaak in beeld als ik even stream misschien daardoorquote:
lk? i wiahquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wie begint er aan zijn laatste ochtend in BB huis?. Wat eten de bewoners vandaag? Hoeveel lagen make up smeren de dames op hun gezicht? Wie mag er vraag beantwoorden tijdens de live show?
Zaterdag in BB huis Spannender, Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit wie er naar huis gaat
Opvulling waar weinig uit komt, zal dus niet gemist worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stoor mij nog niet zo aan hem. Hij is niet vaak in beeld als ik even stream misschien daardoor
Leroy wegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:57 schreef Thorelf het volgende:
[..]
helaas ....die mag over 2 weken gaan! eerst nawel en leroy
Strontvervelend onverstaanbaar jong die veertje verpestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stoor mij nog niet zo aan hem. Hij is niet vaak in beeld als ik even stream misschien daardoor
alles oke , als het maar niet nawel of leroy wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:07 schreef spapaars het volgende:
Salar denkt dat hij slim is, maar niemand heeft ooit een BB gewonnen die het spel zo openlijk speelde.
Dus kansloos.
Die hebben het gunfactor niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
alles oke , als het maar niet nawel of leroy wordt
true,maar ben ook soort geloof in de mensheid kwijtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:11 schreef Benny het volgende:
Salar weg zou het toppunt van saaiheid gaan betekenen
hij mag gaan ,maar nog even niet!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
Om een onduidelijke reden het bed gedeeld.
Heb van zijn kant nog geen vonkje gezien.
[ afbeelding ]
dat klopt niet, het was om 3 00 de 3 bedden besetztquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Nietesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat klopt niet, het was om 3 00 de 3 bedden besetzt
vera is allein geslapen
Hij deed zijn ogen open en sprong gelijk uit bed en ging staan springenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:30 schreef Thorelf het volgende:
pff wat is er toch met dimi ?? zijn laatste ochtend met vera.... dan blijf je toch liggen!
Groot kind.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij deed zijn ogen open en sprong gelijk uit bed en ging staan springen
laatste ochtend??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:30 schreef Thorelf het volgende:
pff wat is er toch met dimi ?? zijn laatste ochtend met vera.... dan blijf je toch liggen!
Gisteren in de uitzending grace en tobi op de bank nog laat in gesprek,daar zag ik meer sparkles dan bij vera en dimiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Daar sliep salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:39 schreef mario390 het volgende:
maar dimi is allein geslapen
zijn bed was om 3 bezet, om 4
Zou er 1 van hen hun handen hebben gewassen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:39 schreef just me het volgende:
De mannen zijn goed bezig in de keuken
Ja, nadat ze naar het toilet geweest zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou er 1 van hen hun handen hebben gewassen?
Dat is dus een aanname.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, nadat ze naar het toilet geweest zijn
Ja dat kloptquote:
Misschien moeten ze alle drie vroeg in de middag al alle drie uit het huis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zou maar heel vaak achterom kijken als je dat doet, voor je het weet BAN..... ik bedoel BAMMMquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:49 schreef Blackprinces het volgende:
Vraagje: kan je zomaar een plaatje van bijv fb van iemand posten of komt er dan een swat team me oppakken?
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:54 schreef Blackprinces het volgende:
Kwam namelijk deze tegen. Vind m wel grappig
[ afbeelding ]
Dat ze het misschien niet gedaan hebben is ook een aanname, we zullen het nooit weten.quote:
Oostenrijks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tekst is vertaald door Google Translate uit het Oostenrijks?
Was met vraagteken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat ze het misschien niet gedaan hebben is ook een aanname, we zullen het nooit weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |