We gaan het meemaken, ben met je eens dat als het zover komt het ook leuke tv wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geloof ik niet, Vera komt steeds losser in haar gedrag, ook steeds closer met de andere bewoners, hij is uiteindelijk de grote verliezer
Gaat er eigenlijk ook iemand uit de groene kamer in de gouden slapen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:06 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop zo dat Kristof morgen in de groep gaat vragen aan Leroy waarom hij in de groene kamer moest slapen?
Hij ligt daar tot nu toe nml alleen en het heeft totaal geen nut gehad.
Hij heeft hem met die regel wel de laatste avond met een van zijn besties in de gouden kamer ontnomen
Doet het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/video(...)rijd-uit-put-marokko
Kristof heeft moeten ruilen met Leroy, maar kristof ligt vooralsnog alleen in de groene kamer te tukken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Gaat er eigenlijk ook iemand uit de groene kamer in de gouden slapen?
Hier meer info: NWS / Jongen (5) valt in 32 meter diepe waterput #6 Duurt langquote:
Dat bedoel ik. En de gladjakker zit zelf bij de girlsnight. Waarbij Toby kennelijk niet welkom was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:06 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop zo dat Kristof morgen in de groep gaat vragen aan Leroy waarom hij in de groene kamer moest slapen?
Hij ligt daar tot nu toe nml alleen en het heeft totaal geen nut gehad.
Hij heeft hem met die regel wel de laatste avond met een van zijn besties in de gouden kamer ontnomen
FOMOquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:19 schreef Flow3r het volgende:
Julio kan het niet goed hebben als anderen nog wakker blijven zonder hem, eerst dirigeert ie iedereen naar bed en nu zoekt ie ze weer op in de keuken
En Nawel en Noush gaan ook nog kletsen met dekbedden lopen slepen terwijl er een bed verderop kristofquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En de gladjakker zit zelf bij de girlsnight. Waarbij Toby kennelijk niet welkom was.
Als Salar er maar in blijft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:29 schreef Mikeshutup het volgende:
T maakt mij niet uit of salar en/of dimi morgen t huis uit moeten….. als ze nawel maar meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |