19 januari, lijkt me sterk dat dat nog gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef JDB94 het volgende:
Plottwist morgen twee eruit twee erin, is er uberhaupt nog kans voor nieuwe mensen? Wanneer kwamen er vorig jaar voor het laatst mensen in?
Mike en Matt kwamen volgens mij rond deze tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef JDB94 het volgende:
Plottwist morgen twee eruit twee erin, is er uberhaupt nog kans voor nieuwe mensen? Wanneer kwamen er vorig jaar voor het laatst mensen in?
en djerrol ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mike en Matt kwamen volgens mij rond deze tijd
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef JDB94 het volgende:
Ooh ja, maar dat stond niet op de planning, was een noodoplossing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mike en Matt kwamen volgens mij rond deze tijd
Is wel te hopen ja, dat waren legit twee random figuren uit een brabantse binnenstad die in een busje zijn getrokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ooh ja, maar dat stond niet op de planning, was een noodoplossing.
ik probeer het zo snel mogelijk te vergetenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar voor mijn gevoel was dat later
Die nachtelijke verhalen van hem waren wel goudquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:37 schreef Yolk het volgende:
De laatste nieuwe bewoner was Mike, deze nacht precies een jaar geleden. Stond 's ochtends vroeg ineens in de voorraadkamer, ontdekt door Patje.
Mooi, die gozer trok elke avond een nieuw sprookje uit de kast, wat een ventquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die nachtelijke verhalen van hem waren wel goud![]()
Totaal ongeloofwaardig maar wel vermakelijk
vorige week volgens mij ook al op vrijdag hoor. Dus zit vast niets achterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.
Vraag me wel af waarom de koffers zo vroeg ingepakt moesten worden vandaag...
Hopelijk is daar een reden voor
Owquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vorige week volgens mij ook al op vrijdag hoor. Dus zit vast niets achter
Vorige week ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er vrijwillig weg dus kwamen nog mensen bij. Dat er nieuwe komen verwacht ik nu niet meer.
Vraag me wel af waarom de koffers zo vroeg ingepakt moesten worden vandaag...
Hopelijk is daar een reden voor
Grace is zelf niet oprecht, ze speelt het spel en de meesten/ iedereen stinkt er inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Grace en Nawel is Leroy oprecht.
Turken,marrokanen en tokkies.Leven in de nacht. Wil je niet als buur hebben meestal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Nawel en Noush gaan ook nog kletsen met dekbedden lopen slepen terwijl er een bed verderop kristof
(verplicht ) ligt te slapen.
Naar volk
Vandaar dat je wakker bent?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:57 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Turken,marrokanen en tokkies.Leven in de nacht. Wil je niet als buur hebben meestal.
Gewoon stug door blijven kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:21 schreef Haradutas88 het volgende:
Weer een topic over hoe saai het is? LOL
Kijk eens de eerste BB terug.
Huilie huilie
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:16 schreef Hunter het volgende:
GM
Ze moeten wel snel opstaan, anders zijn ze niet op tijd klaar voor de live show
het geeft je wat te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]opmaken voor nog geen 10 minuten in beeld tijdens zo liveshow
Het is meer een herhaling van de afgelopen week show
Dimiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
De dag van vertrek, wie o wie zal het pand verlaten
Dat is waar, die lui moeten zich toch rotvervelen de hele dat daar hangen.quote:
Ik stoor mij nog niet zo aan hem. Hij is niet vaak in beeld als ik even stream misschien daardoorquote:
lk? i wiahquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wie begint er aan zijn laatste ochtend in BB huis?. Wat eten de bewoners vandaag? Hoeveel lagen make up smeren de dames op hun gezicht? Wie mag er vraag beantwoorden tijdens de live show?
Zaterdag in BB huis Spannender, Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit wie er naar huis gaat
Opvulling waar weinig uit komt, zal dus niet gemist worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stoor mij nog niet zo aan hem. Hij is niet vaak in beeld als ik even stream misschien daardoor
Leroy wegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:57 schreef Thorelf het volgende:
[..]
helaas ....die mag over 2 weken gaan! eerst nawel en leroy
Strontvervelend onverstaanbaar jong die veertje verpestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stoor mij nog niet zo aan hem. Hij is niet vaak in beeld als ik even stream misschien daardoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |