quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlak voor sluiting zei ik dat @:solidasrock geen leuke TT kon bedenken
Pas je op, die kunnen vast gevaarlijk zijn dat soort drankenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:01 schreef SolidasRock het volgende:
Hier zou iets kunnen staan maar toch maar niet.
Fysio heb ik ook veel gehad idd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Herkenbaar, hier ook een aantal gehad.
En pijn is irritant.
Maar fysio helpt
Over de gevaren van drank zijn lange reeksen volgeluld jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op, die kunnen vast gevaarlijk zijn dat soort dranken
Nog beter, houden zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Fysio heb ik ook veel gehad idd.
Maar de laatste jaren gaat het goed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over de gevaren van drank zijn lange reeksen volgeluld ja
TT is een leugen iddquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
hmmm drakin die zeurt
kan ik me niet voorstellen
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
hmmm drakin die zeurt
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
TT is een leugen idd
Solidas bewijst hiermee dat hij idd geen leuke TT kan bedenken
Greet!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
hmmm drakin die zeurt
begin jij nu ook alquote:
Tenzij het een grapje is, volgens mij maakt Solid een grapje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:04 schreef drakin het volgende:
Volgens mij mag zo'n TT ook niet
Iets met negatief naar andere Users
@:Deisyy Solidas pest me
Sjakiequote:
Van wie moest dat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sjakie![]()
![]()
![]()
ik moest even voor onze Drakin opkomen![]()
![]()
Ik heb geen idee of jij zeurt,quote:
Solidas zeurt gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij het een grapje is, volgens mij maakt Solid een grapje.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
TT
DeisyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow ik dacht dat je tegen mij praatte ipv over de TTquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of jij zeurt,
zag alleen iets met fake news/leugens
Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij het een grapje is, volgens mij maakt Solid een grapje.
Solid die zeurt, ik kan het me niet voorstellen.quote:
Ondergedoken voor de wraak van de draakquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem heb weggejaagd
Jaquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Solid die zeurt, ik kan het me niet voorstellen.
hij wil me gewoon niet zienquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ondergedoken voor de wraak van de draak
Ging alleen over jouw leugens dingquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je tegen mij praatte ipv over de TT
Kwam namelijk wel heel anders over
Niet?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Solid die zeurt, ik kan het me niet voorstellen.
Solidas maakt stomme TT's als TT?quote:
En zo hebben we allemaal weleens iets te zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet?
Ik kan me niet voorstellen dat je het niet ziet.
Oefeningen om spieren te versterken. Rond 2012 had ik er heel erg veel last vanz foto's gemaakt, slijtage dus. Kreeg oefeningen etc en 3 jaar sportschool gedaan, het hielp geen snars. 2016 stopte het zonder aanwijsbare reden, tot vorige herfst geen last meer gehad. Sindsdien op en af weer last, niet zo erg als destijds echterquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:31 schreef Mrsloveable het volgende: [..] Dat is wel vervelend, en daar is niks aan te doen?
De basis van fok tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo hebben we allemaal weleens iets te zeuren
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zeurt enkel als een ander dat "vindt"quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat heet ff plassen toch?quote:
Niet alleen zeikwijven (M/V/O) dan toch wel?quote:
LHBTQRST+quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alleen zeikwijven (M/V/O) dan toch wel?
(M/V/O) is niet meer voldoende tegenwoordigquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
opgelostquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(M/V/O) is niet meer voldoende tegenwoordig
Gelukkig maar dat de pijn niet zo erg meer is als toentertijd, maar wel apart dat het juist door oefeningen en sporten het niet over ging..quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oefeningen om spieren te versterken. Rond 2012 had ik er heel erg veel last vanz foto's gemaakt, slijtage dus. Kreeg oefeningen etc en 3 jaar sportschool gedaan, het hielp geen snars. 2016 stopte het zonder aanwijsbare reden, tot vorige herfst geen last meer gehad. Sindsdien op en af weer last, niet zo erg als destijds echter
Ook goedquote:
Overig dekt de lading niet?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(M/V/O) is niet meer voldoende tegenwoordig
vindtquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zeurt enkel als een ander dat "vind"
Ieder splintergroepje wil benoemd wordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook goed
[..]
Overig dekt de lading niet?
niet zeuren nuquote:
zeiken is dat, dat dekt niet dezelfde lading als zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
Nou hebben we een zeurtopic…
… gaan jullie hier zeuren![]()
40+ / Zeikhoek #10 En wel daarom #
Zeikwijven is M-V-O.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel tekens passen er in 1 post?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ieder splintergroepje wil benoemd worden
Even de tt aanpassen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
Nou hebben we een zeurtopic…
… gaan jullie hier zeuren![]()
40+ / Zeikhoek #10 En wel daarom #
Gewoon het alfabet opnoemenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel tekens passen er in 1 post?
Zeurhoek?quote:
Niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik naar de TT kijk is het erg gezellig vandaag.
Das vast niet genoeg vrees ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon het alfabet opnoemen
Behalve als er non alfabet gebruikers aanwezig zijn, dan moet je ook alle hiërogliefen, runen, spijkerschrift, ogham en Monty python meme's toevoegen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik naar de TT kijk is het erg gezellig vandaag.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn toekomst veilig stellen.
Wel oke, enige minpuntje was dat mijn middagdutje verstoord werd door een onzin belletje.quote:
Wat is er met hem?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In zijn holletje?quote:
Behalve pijn in m'n rug nu wel prima eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel oke, enige minpuntje was dat mijn middagdutje verstoord werd door een onzin belletje.
Engelstalig robotachtige vrouwenstem.stom gedoe.
Hoe is het met u.
Flink balen. Gelukkig dat de rest dan wel prima is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve pijn in m'n rug nu wel prima eigenlijk
quote:
Uuh, hij is bezig met zijn pensioenregeling of pensioenfonds of iets in die richting. Postte hijzelf gisteren of eergisteren als reden voor zijn afwezigheid.quote:
quote:
Ahhhhh achsoquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Uuh, hij is bezig met zijn pensioenregeling of pensioenfonds of iets in die richting. Postte hijzelf gisteren of eergisteren als reden voor zijn afwezigheid.
Paramolletjequote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand een middeltje tegen acute maagpijn?
Zuiveringszout.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Riem losser maken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Vervelend Aoibhinquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ai. Sterkte. Denk iets lauw warms drinken. Al duurt het allemaal te lang natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Als je iets binnen kan houden muntquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Dan moet ze dubbelvouwen en dat lijkt me niet lekker voor de maagquote:
Iemand laten doen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet ze dubbelvouwen en dat lijkt me niet lekker voor de maag
Fokkers zijn toch allemaal alleen?quote:
Zal tegen de fokker die hier in de kamer zit even zeggen dat hij moet verhuizen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Fokkers zijn toch allemaal alleen?
Rumquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Helpt tegen allesquote:
ja ksst wegquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal tegen de fokker die hier in de kamer zit even zeggen dat hij moet verhuizen.
Pepermunt?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Glaasje warme melk met nootmuskaat en een beetje suikerquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oecht, ik neem altijd of zuiveringszout, of een blikje colaquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glaasje warme melk met nootmuskaat en een beetje suiker
zuiveringszout heb ik nooit in huis en Cola drink ik als ik misselijk benquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oecht, ik neem altijd of zuiveringszout, of een blikje cola
JA ook bij misselijkheid maar ook bij maagpijn heb altijd zuiveringszout in huis Melk daarin tegen nooit eigenlijk meerquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
zuiveringszout heb ik nooit in huis en Cola drink ik als ik misselijk ben
Cola schijnt ook te helpen, Rum cola moet dan wonderen doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks voor de tipsKruidenthee en Rennie had ik al geprobeerd inderdaad, en hielp op zich wel iets. Ik ga even kijken wat ik met de andere tips kan!
Ja het helpt echt hoor. Ik lust geen cola maar heb altijd van die kleine blikjes in huis voor de maag.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Ja Cola dacht ik ook maar toen ik daarop ging googlen kwam ik niet zo snel (ook maar even kort gekeken) dat bewees dat het ook echt helpt tegen iets.
Fijne vakantiequote:Op woensdag 2 februari 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit inmiddels in San RemoFijne avond nog iedereen
Doe je snelquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik sla vanavond over ... duurt mij te langquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
En dan heb je zaterdag nog niet meegemaakt...quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sla vanavond over ... duurt mij te lang
Dat zien we dan wel weer of nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan heb je zaterdag nog niet meegemaakt...
Truequote:
Ik hoor wel wie er mee gaat doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueMaar dat duurt dus écht heel lang
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te gokken welk land.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie wel eens boos in de auto?
https://www.hln.be/buiten(...)bestuurder~af75a63c/
Ik vond hem wel heel goed en ontspannen schietenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te gokken welk land.
Liggend rijden is niet onbekend voor mannen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel heel goed en ontspannen schieten
Jij kan dat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:41 schreef D. het volgende:
Ow, ik doorbreek een moment van rust en bezinning
daar is ie hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:41 schreef D. het volgende:
Ow, ik doorbreek een moment van rust en bezinning
rum, het universele medicijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cola schijnt ook te helpen, Rum cola moet dan wonderen doen
Edit: Booster 11
Hallo biwquote:
Alles goed Koenquote:
Ik zag de post count van vorige maandquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef Koen66 het volgende:
het was hier wel heel erg stil vanavond
Brrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding, dus moest even poolshoogte nemen
Of je zegt wat meer in 1 post, waar je normaal 5 posts over door gaatquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag de post count van vorige maandIk ga 2 maanden mijn mond houden
Dat is prima, ik vergeef het je.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Beejjjjjjjj
Spontaan ook nog, dus ik neem geen verantwoordelijkheid voor de ontnomen rust
Is 2 mnd dan genoeg?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar, vergeven hoeft alleen als ik de schuld wel op me namquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is prima, ik vergeef het je.
Ter verdediging... ik had eerst vakantie en daarna Coronaquote:
Dacht dat je PI keek?quote:
Onbewust deed je dat toch.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, vergeven hoeft alleen als ik de schuld wel op me nam
Nu geef ik Koen de schuld
Wel de goede volgorde, dat had je vast afgekekenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ter verdediging... ik had eerst vakantie en daarna Corona
Je was toch ziek? Heb je ook meer tijd om hier te zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afkijken hielp niet, heb me suf geknuffeld om het te krijgenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Wel de goede volgorde, dat had je vast afgekeken
Maakt niet uit hoor, als je maar lol hebt. Toch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ter verdediging... ik had eerst vakantie en daarna Corona
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was toch ziek? Heb je ook meer tijd om hier te zitten.
ik ga ook maar op tijd slapen zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles goed Koen
Ja het is overal stilleks
Oja, die dingen bestaan ook nog.quote:
Gewoon niet kijken 🤭quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het staat alleen zo confronterend in een lijstje
Ik duik er ook zo in. Lekker slapen.quote:
hang nu nog op de bankquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in. Lekker slapen.
Dat is ze ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, die dingen bestaan ook nog.
Echt een pup van 9mnd en meer dan 20kg die denkt dat ze een schoothondje is.
Liever kijken dan het zelf doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk naar een man die in z'n uppie door de Himalaya hiked
Dat is wel erg vroeg.quote:
Sterktequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Koen66 het volgende:
5:30 er uit, ontbijten, stukkie lopen, 6:30 de auto in richting Almere
Ben een slechte slaper. Ben altijd heel vroeg wakker ook als ik laat naar bed ga. Dus heb mij aangewend tussen 22 en 22.30 naar bed te gaan. Kijk ik altijd hart van nederland en ga dan naar dromenland 😉quote:
Hier ook nog ffquote:
Een beetje wel ja, maar niet handig met laptop op schoot. Ze zet zo lief eerst een pootje naar voren.quote:
Hier ook. Heel wat keren wakker in de nacht. Is ook wel mijn tijd, rust is ook goed is mij altijd verteld.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een slechte slaper. Ben altijd heel vroeg wakker ook als ik laat naar bed ga. Dus heb mij aangewend tussen 22 en 22.30 naar bed te gaan. Kijk ik altijd hart van nederland en ga dan naar dromenland 😉
Wat is jouw UI eigenlijk... Ik zie blauwe lippen, maar wat is dat er voor?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook. Heel wat keren wakker in de nacht. Is ook wel mijn tijd, rust is ook goed is mij altijd verteld.
rustquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook. Heel wat keren wakker in de nacht. Is ook wel mijn tijd, rust is ook goed is mij altijd verteld.
Ja toch. Ben ook wel kapot zo tegen deze tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lukt mij ook nooitquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rust
Maar feitelijk ben ik een avond/nachtmens, vind het altijd zonde voor 12 te gaan slapen
Een stukje coltrui.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is jouw UI eigenlijk... Ik zie blauwe lippen, maar wat is dat er voor?
Zonde? Mja, je kunt natuurlijk leuke dingen doen in die tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rust
Maar feitelijk ben ik een avond/nachtmens, vind het altijd zonde voor 12 te gaan slapen
Ja zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch. Ben ook wel kapot zo tegen deze tijd.
Echt? Maar dan zie je verder niks meer op dat plaatje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind hele coltruien altijd fijner
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Maar dan zie je verder niks meer op dat plaatje.
Ik vind geen coltrui altijd fijnerquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind hele coltruien altijd fijner
coltrui liefhebster?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Maar dan zie je verder niks meer op dat plaatje.
quote:
Naakt is wat frisjes nu.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind geen coltrui altijd fijner
Wat lief.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
Blauwe lippen, teken van zuurstof gebrek. En iedereen maar praten over coltruien ipv te vragen of alles wel goed gaat.
Mwa, slobbertruien eerder.quote:
Heel goed!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat lief.Rood is dat beter?
[..]
Mwa, slobbertruien eerder.
Verbeelding oke, maar strak niet snel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets mis met een strakke coltrui en wat verbeelding
Vandaag was wel een erg fijn dagje ja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
T is gewoon niet koud buiten. Hoezo winter
En buiten die tijden slaap je niet of slecht?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
* SolidasRock is niet meer ongerust en gaat vanavond prima slapen tussen half 2 en 5 uur
Weinig uurtjes he.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En buiten die tijden slaap je niet of slecht?
Ook prima hoor maar was een knipoog naar Dees die pasgeleden tussen die tijden niet kon slapenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En buiten die tijden slaap je niet of slecht?
Ah, dat zal ik gemist hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook prima hoor maar was een knipoog naar Dees die pasgeleden tussen die tijden niet kon slapen
Kachel de hele winter niet aangehad. Is kapotquote:
< Kijkt wantrouwend.... jaa?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
@:Gast_op_Afstand_GOA ik moet je wat vragen.
Toen begon corona he, jullie zijn patiënten nulquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
27 februari
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
Ja nou ehm, ik moet je dus wat vragen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt wantrouwend.... jaa?
27 Feb 2022quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen begon corona he, jullie zijn patiënten nul
Je weet toch dat het komen gaat. Die ene echte variant des doods.quote:
Bikkel!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kachel de hele winter niet aangehad. Is kapot
Het zal allemaal wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat het komen gaat. Die ene echte variant des doods.
Ah daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat het komen gaat. Die ene echte variant des doods.
Dat nog net niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Bikkel!
Ook met raam open slapen dan
Dat zeg je nou wel, maar wacht maar tot jij hem hebt.quote:
Ik neem een laatste Rum als slaapmuts,,, hoop dat je tegen die tijd uit geformuleerd bent.,quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja nou ehm, ik moet je dus wat vragen.
Laat me de vraag ff formuleren.
Grappig, ik heb dan wel verwarming.quote:
95% Bikkel danquote:
Ik ben 95% (ruwe schatting) Fries.quote:
quote:
quote:1-3-2022
© Copyright Faqt
In Nederland is een nieuwe variant ontdekt van het Coronavirus. De Nederlandse gezondheidsdienst RIVM heeft de mutatie voorlopig de naam B.1.640.3 gegeven, er is nog geen Griekse letter voor. Het betreft een variant met 46 veranderingen ten opzicht van het oorspronkelijke virus.
De eerste persoon die is ontdekt met deze mutatie, was net teruggekeerd van een stadswandeling in Utrecht. Daarom denken Nederlandse wetenschappers dat dit virus daar is ontstaan. In totaal zijn twaalf Nederlanders aangetroffen die deze variant in zich dragen, allemaal deelnemers van een stadswandeling in Utrecht. Waarschijnlijk zijn ze allemaal met de gids in contact gekomen.
De Wereldgezondheidsorganisatie WHO heeft kennis genomen van de nieuwe variant en zegt de situatie in de gaten te houden. Er is nog geen reden tot zorg, ook al omdat op basis van de twaalf gevallen moeilijk te zeggen is hoe dit virus zich ontwikkelt. De Nederlanders proberen te ontdekken of er meer gevallen zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Nou ik wilde vragen he.... hoeveel postjes je nu dankzij mij aan je postcount van de maand Februari hebt kunnen bijschrijvenquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik neem een laatste Rum als slaapmuts,,, hoop dat je tegen die tijd uit geformuleerd bent.,
quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ik wilde vragen he.... hoeveel postjes je nu dankzij mij aan je postcount van de maand Februari hebt kunnen bijschrijven
Ook als je niet telt, tel je wel meequote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik tel niet, ik leef!
Daar reken ik op!quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook als je niet telt, tel je wel mee
Ook je leven telt mee.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik tel niet, ik leef!
Een eigen Griekse letterquote:
Past dat bij 40 plussers? Klinkt veelste moeilijkquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
Het is niet verboden om plannen te maken voor een leuk uitje![]()
Tegen die tijd zien we wel hoe het ervoor staat.
quote:
Kunnen jullie over me roddelen hoe erg ik eigenlijk zeurquote:
Slaap lekkerquote:
Er is wat gaande in Italiëquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef Koen66 het volgende:
het was hier wel heel erg stil vanavond
Ik had je veel jonger ingeschatquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is wat gaande in ItaliëAl ben ik de enige van de 40+ers die dag volgt
39,9?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had je veel jonger ingeschat
Ik heb de app op de TV nu aan .... wel het idee dat die achter looptquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is wat gaande in ItaliëAl ben ik de enige van de 40+ers die dag volgt
Ken ik ook alweer!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
27 februari
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
quote:
Naam van de straat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ken ik ook alweer!
Je zou bijna denken dat ik bekend ben met deze stad
Nou wat een compliment!quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had je veel jonger ingeschat
Klopt, de app loopt wat achterquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de app op de TV nu aan .... wel het idee dat die achter loopt
Ja op tv..... occasional sex ....quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt, de app loopt wat achter
Tenzij je op TV kan kijken gewoon binnen het pakket (zoals ikke), dan loop je juist voor op de streams
Bijna goed.quote:
Weet ik niet, maar ik weet 100% zeker dat ik daar wel eens bij een karaoke café ben geweest. Zo'n zijstraatje bij Vredenburg in de buurtquote:
Daar doe ik spelletjes mee ....quote:
Voor jou een eitje dan.quote:
foei!! Das altijd mn laatste optiequote:Op donderdag 3 februari 2022 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor ik ben even stout geweest en heb geGoogeld, en dat is inderdaad de straat van mijn karaokecafé. Gezien de naam van dat café, was de straatnaam ook makkelijk te gokken geweest
Ik wist wel waar het wasquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
foei!! Das altijd mn laatste optie
Haha oke.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor ik ben even stout geweest en heb geGoogeld, en dat is inderdaad de straat van mijn karaokecafé. Gezien de naam van dat café, was de straatnaam ook makkelijk te gokken geweest
Heeft een wat andere opzet dan de reguliere karaokebar met een podium en dat iemand gaat zingen; je staat gewoon allemaal op de vloer en krijgt een microfoon in je handen en staat dan gewoon tussen de restquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Haha oke.
Daar ben ik nooit geweest volgens mij.
Er gaat niet meteen iets dagen (kom niet vaak op Utrechtse begraafplaatsen) maar wel een mooie foto zegquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin, herken je deze plek ook?
[ afbeelding ]
Deze heb ik ooit ingezonden voor de FOK!fotowedstrijd.
Zonder podium ook geen podiumangstquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeft een wat andere opzet dan de reguliere karaokebar met een podium en dat iemand gaat zingen; je staat gewoon allemaal op de vloer en krijgt een microfoon in je handen en staat dan gewoon tussen de rest![]()
Wel gezellig verder daar
Dikke Dries is NIET mijn karaoke caféquote:
Ja, daar stond ik naast.quote:
Ja piepklein!quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonder podium ook geen podiumangst![]()
Is een heel klein café, zeker?
Iets met Willem?quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dikke Dries is NIET mijn karaoke caféJe moet iets meer richting de Vredenburgkant in die straat.
Tip: let op de straatnaam en hoe die matcht met de cafés daar
quote:
Dank je.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gaat niet meteen iets dagen (kom niet vaak op Utrechtse begraafplaatsen) maar wel een mooie foto zeg![]()
De volgende keer wordt 2022.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Laatste keer in Utrecht was een Fokmeet zomer 2018, laatste keer in de buurt van Utrecht was eind 2018 mini-meet in pannekoeken eethuis in Bunnik. Verder rij ik alleen maar langs af en toe
Doet me denken aan een foto dat hier is gepost maanden terug, er was iets mee. Iets dat met natuur ingrijpen te maken had. Ik maar turen en kijken en koekeloeren en me afvragen wat het kon zijn, was het de boomgrens? Was het die stronk? De malle boom met een twist? Oplossing was iig iets waarvan ik dacht oke??quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin, herken je deze plek ook?
[ afbeelding ]
Deze heb ik ooit ingezonden voor de FOK!fotowedstrijd.
Met mijn toneelvereniging hebben we wel eens gerepeteerd bij Kovelswade en dat ligt daar vlak naastquote:
Ik denk dat je deze foto (van mij) bedoelt:quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doet me denken aan een foto dat hier is gepost maanden terug, er was iets mee. Iets dat met natuur ingrijpen te maken had. Ik maar turen en kijken en koekeloeren en me afvragen wat het kon zijn, was het de boomgrens? Was het die stronk? De malle boom met een twist? Oplossing was iig iets waarvan ik dacht oke??
Doe nooit meer mee aan raad eens, raad dan wat met dit foto is![]()
![]()
![]()
Weet overigens niet zeker meer wie dat was met die foto. Ik geloof D. ?
Ja dat weet ik ook nog.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze foto (van mij) bedoelt:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat vertelde je. (Maar je noemde Kovelswade niet.)quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met mijn toneelvereniging hebben we wel eens gerepeteerd bij Kovelswade en dat ligt daar vlak naastMaar ik ben daar altijd alleen maar 's avonds in de herfst/winter geweest, lekker spooky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |