quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlak voor sluiting zei ik dat @:solidasrock geen leuke TT kon bedenken
Pas je op, die kunnen vast gevaarlijk zijn dat soort drankenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:01 schreef SolidasRock het volgende:
Hier zou iets kunnen staan maar toch maar niet.
Fysio heb ik ook veel gehad idd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Herkenbaar, hier ook een aantal gehad.
En pijn is irritant.
Maar fysio helpt
Over de gevaren van drank zijn lange reeksen volgeluld jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op, die kunnen vast gevaarlijk zijn dat soort dranken
Nog beter, houden zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Fysio heb ik ook veel gehad idd.
Maar de laatste jaren gaat het goed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over de gevaren van drank zijn lange reeksen volgeluld ja
TT is een leugen iddquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
hmmm drakin die zeurt
kan ik me niet voorstellen
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
hmmm drakin die zeurt
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
TT is een leugen idd
Solidas bewijst hiermee dat hij idd geen leuke TT kan bedenken
Greet!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
hmmm drakin die zeurt
begin jij nu ook alquote:
Tenzij het een grapje is, volgens mij maakt Solid een grapje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:04 schreef drakin het volgende:
Volgens mij mag zo'n TT ook niet
Iets met negatief naar andere Users
@:Deisyy Solidas pest me
Sjakiequote:
Van wie moest dat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sjakie![]()
![]()
![]()
ik moest even voor onze Drakin opkomen![]()
![]()
Ik heb geen idee of jij zeurt,quote:
Solidas zeurt gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij het een grapje is, volgens mij maakt Solid een grapje.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
TT
DeisyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow ik dacht dat je tegen mij praatte ipv over de TTquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of jij zeurt,
zag alleen iets met fake news/leugens
Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij het een grapje is, volgens mij maakt Solid een grapje.
Solid die zeurt, ik kan het me niet voorstellen.quote:
Ondergedoken voor de wraak van de draakquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem heb weggejaagd
Jaquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Solid die zeurt, ik kan het me niet voorstellen.
hij wil me gewoon niet zienquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ondergedoken voor de wraak van de draak
Ging alleen over jouw leugens dingquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je tegen mij praatte ipv over de TT
Kwam namelijk wel heel anders over
Niet?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Solid die zeurt, ik kan het me niet voorstellen.
Solidas maakt stomme TT's als TT?quote:
En zo hebben we allemaal weleens iets te zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet?
Ik kan me niet voorstellen dat je het niet ziet.
Oefeningen om spieren te versterken. Rond 2012 had ik er heel erg veel last vanz foto's gemaakt, slijtage dus. Kreeg oefeningen etc en 3 jaar sportschool gedaan, het hielp geen snars. 2016 stopte het zonder aanwijsbare reden, tot vorige herfst geen last meer gehad. Sindsdien op en af weer last, niet zo erg als destijds echterquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:31 schreef Mrsloveable het volgende: [..] Dat is wel vervelend, en daar is niks aan te doen?
De basis van fok tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo hebben we allemaal weleens iets te zeuren
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zeurt enkel als een ander dat "vindt"quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat heet ff plassen toch?quote:
Niet alleen zeikwijven (M/V/O) dan toch wel?quote:
LHBTQRST+quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alleen zeikwijven (M/V/O) dan toch wel?
(M/V/O) is niet meer voldoende tegenwoordigquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
opgelostquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(M/V/O) is niet meer voldoende tegenwoordig
Gelukkig maar dat de pijn niet zo erg meer is als toentertijd, maar wel apart dat het juist door oefeningen en sporten het niet over ging..quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oefeningen om spieren te versterken. Rond 2012 had ik er heel erg veel last vanz foto's gemaakt, slijtage dus. Kreeg oefeningen etc en 3 jaar sportschool gedaan, het hielp geen snars. 2016 stopte het zonder aanwijsbare reden, tot vorige herfst geen last meer gehad. Sindsdien op en af weer last, niet zo erg als destijds echter
Ook goedquote:
Overig dekt de lading niet?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(M/V/O) is niet meer voldoende tegenwoordig
vindtquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zeurt enkel als een ander dat "vind"
Ieder splintergroepje wil benoemd wordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook goed
[..]
Overig dekt de lading niet?
niet zeuren nuquote:
zeiken is dat, dat dekt niet dezelfde lading als zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
Nou hebben we een zeurtopic…
… gaan jullie hier zeuren![]()
40+ / Zeikhoek #10 En wel daarom #
Zeikwijven is M-V-O.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel tekens passen er in 1 post?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ieder splintergroepje wil benoemd worden
Even de tt aanpassen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
Nou hebben we een zeurtopic…
… gaan jullie hier zeuren![]()
40+ / Zeikhoek #10 En wel daarom #
Gewoon het alfabet opnoemenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel tekens passen er in 1 post?
Zeurhoek?quote:
Niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik naar de TT kijk is het erg gezellig vandaag.
Das vast niet genoeg vrees ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon het alfabet opnoemen
Behalve als er non alfabet gebruikers aanwezig zijn, dan moet je ook alle hiėrogliefen, runen, spijkerschrift, ogham en Monty python meme's toevoegen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik naar de TT kijk is het erg gezellig vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |