Ben amper buiten geweest want binnendienst. Voor zover ik buiten was was het winderig, koud en grauw.quote:
Je kan ook de kabeljauw kopen die ze voor de kibbeling gebruiken. Doe ik wel eens en dan zelf lekker roerbakken met groentetjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, hij verkoopt sowieso 2 soorten kibbeling waarvan de duurdere echte kabeljauw is. Ik weet niet meer van welke vis de goedkopere was, heb het ooit uitgezocht en gepost maar echt echt echt nu geen zin in mycroften.
Meestal koolvis.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, hij verkoopt sowieso 2 soorten kibbeling waarvan de duurdere echte kabeljauw is. Ik weet niet meer van welke vis de goedkopere was, heb het ooit uitgezocht en gepost maar echt echt echt nu geen zin in mycroften.
Nicequote:Op woensdag 2 februari 2022 17:24 schreef Prisha het volgende:
Ik heb de zon gezien ik heb de zon gezien![]()
Is wel een optie. Hij is er niet elke dag of week maar ja waarom niet keertje proberen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan ook de kabeljauw kopen die ze voor de kibbeling gebruiken. Doe ik wel eens en dan zelf lekker roerbakken met groentetjes
forel, paling en zalm dus welquote:
Geniet ervan!quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:32 schreef Prisha het volgende:
Ik ben koud en moe. Ik ga zo lekker mijn bad laten vollopen. Lavendelolie erin en Pris gaat chillen
Toch ff snel gemycroft en iemand noemde pollak, klinkt ook bekend. Maar kan mijn eigen post niet vinden waar ik vertel wat het nou was omdat ik dat ben wezen vragen aan de visboer.quote:
Pollak is toch gewoon koolvis?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toch ff snel gemycroft en iemand noemde pollak, klinkt ook bekend. Maar kan mijn eigen post niet vinden waar ik vertel wat het nou was omdat ik dat ben wezen vragen aan de visboer.
Dan maar weer even kibbeling halen en opnieuw vragen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toch ff snel gemycroft en iemand noemde pollak, klinkt ook bekend. Maar kan mijn eigen post niet vinden waar ik vertel wat het nou was omdat ik dat ben wezen vragen aan de visboer.
Als dat maar kosher is.quote:
Wij niet met jou!quote:
Echt gezond is het niet dus ik wacht daar nog wel ff meequote:Op woensdag 2 februari 2022 17:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan maar weer even kibbeling halen en opnieuw vragen.
Rug is een zwak punt (versleten wervel), als ik een foute beweging maak of raar lig met slapen (denk ik) dan heb ik dagen pijnquote:
Dat is wel vervelend, en daar is niks aan te doen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rug is een zwak punt (versleten wervel), als ik een foute beweging maak of raar lig met slapen (denk ik) dan heb ik dagen pijn
Vervelend Koen. Hopelijk gaat het snel overquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rug is een zwak punt (versleten wervel), als ik een foute beweging maak of raar lig met slapen (denk ik) dan heb ik dagen pijn
Ik zeg ook niks meerquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
Ik hou me stil... voordat het er ook weer eens bij mij inschiet
Daar horen we niet veel meer van… Ze duikt nog wel eens op in het demonstratietopic.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
Het schiet me dan heel soms onder in de rug en dan kun je ff weinig meer ....
Hoe zou het met @:espri zijn ?
Aldus de expert.quote:
Schreef gisteren ook al over FANNN, horen we ook niks meer van.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar horen we niet veel meer van… Ze duikt nog wel eens op in het demonstratietopic.
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aldus de expert.
Nog 7 postjes over voor een leuke TT
Sterkte,quote:
Nee, die lijkt echt van de aardbodem verdwenen…quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schreef gisteren ook al over FANNN, horen we ook niks meer van.
Jij en een leuke TT?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aldus de expert.![]()
Nog 7 postjes over voor een leuke TT
Herkenbaar, hier ook een aantal gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
Ik heb een hernia (gehad), maar bij elke pijnscheut vrees ik het ergste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |