da's kort geleden, ik heb d'r jaaaaren terug gemeetquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:00 schreef Domnivoor het volgende:
Drakin is op en top vrouw hoor![]()
Die heb ik in november nog gezien.
Heb je solidas wel eens gemeet?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:00 schreef Koen66 het volgende:
Apart, Draakje is een vent met een harige bierbuik en Solidas een zeurwijf.
Wie heb ik dan gemeet?
Dat vraag ik me ook af… Volgens mij liepen er een paar klonen rond.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:00 schreef Koen66 het volgende:
Wie heb ik dan gemeet?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:00 schreef Koen66 het volgende:
Wie heb ik dan gemeet?
zeurde ze toen ook zo?quote:
hoax draken zeuren nooitquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eigenlijk pas sinds jij gisteren zo aan het zeuren was.
Die is al onder denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:24 schreef Prisha het volgende:
Ik heb de zon gezien ik heb de zon gezien![]()
Dan ben je ergens anders dan in Nederland?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:24 schreef Prisha het volgende:
Ravigotesaus graag.quote:
Ik ook eventjes vanmiddag.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:24 schreef Prisha het volgende:
O dat valt mee kwa prijs, vis is sowieso prijzigquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ravigotesaus graag.![]()
* SolidasRock vind het jammer dat kibbeling steeds meer en meer duurder aan het worden is, pasgeleden nog 4,75 voor normale portie betaald
Kan wel kloppen, hij verkoopt sowieso 2 soorten kibbeling waarvan de duurdere echte kabeljauw is. Ik weet niet meer van welke vis de goedkopere was, heb het ooit uitgezocht en gepost maar echt echt echt nu geen zin in mycroften.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat valt mee kwa prijs, vis is sowieso prijzig
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan ben je ergens anders dan in Nederland?
Ja vanmiddag duhhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |