Echt gezond is het niet dus ik wacht daar nog wel ff meequote:Op woensdag 2 februari 2022 17:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan maar weer even kibbeling halen en opnieuw vragen.
Rug is een zwak punt (versleten wervel), als ik een foute beweging maak of raar lig met slapen (denk ik) dan heb ik dagen pijnquote:
Dat is wel vervelend, en daar is niks aan te doen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rug is een zwak punt (versleten wervel), als ik een foute beweging maak of raar lig met slapen (denk ik) dan heb ik dagen pijn
Vervelend Koen. Hopelijk gaat het snel overquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rug is een zwak punt (versleten wervel), als ik een foute beweging maak of raar lig met slapen (denk ik) dan heb ik dagen pijn
Ik zeg ook niks meerquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
Ik hou me stil... voordat het er ook weer eens bij mij inschiet
Daar horen we niet veel meer van… Ze duikt nog wel eens op in het demonstratietopic.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
Het schiet me dan heel soms onder in de rug en dan kun je ff weinig meer ....
Hoe zou het met @:espri zijn ?
Aldus de expert.quote:
Schreef gisteren ook al over FANNN, horen we ook niks meer van.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar horen we niet veel meer van… Ze duikt nog wel eens op in het demonstratietopic.
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aldus de expert.
Nog 7 postjes over voor een leuke TT
Sterkte,quote:
Nee, die lijkt echt van de aardbodem verdwenen…quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schreef gisteren ook al over FANNN, horen we ook niks meer van.
Jij en een leuke TT?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aldus de expert.![]()
Nog 7 postjes over voor een leuke TT
Herkenbaar, hier ook een aantal gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
Ik heb een hernia (gehad), maar bij elke pijnscheut vrees ik het ergste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |