Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn toekomst veilig stellen.
Wel oke, enige minpuntje was dat mijn middagdutje verstoord werd door een onzin belletje.quote:
Wat is er met hem?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn toekomst veilig stellen.
In zijn holletje?quote:
Behalve pijn in m'n rug nu wel prima eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel oke, enige minpuntje was dat mijn middagdutje verstoord werd door een onzin belletje.
Engelstalig robotachtige vrouwenstem.stom gedoe.
Hoe is het met u.
Flink balen. Gelukkig dat de rest dan wel prima is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve pijn in m'n rug nu wel prima eigenlijk
quote:
Uuh, hij is bezig met zijn pensioenregeling of pensioenfonds of iets in die richting. Postte hijzelf gisteren of eergisteren als reden voor zijn afwezigheid.quote:
quote:
Ahhhhh achsoquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Uuh, hij is bezig met zijn pensioenregeling of pensioenfonds of iets in die richting. Postte hijzelf gisteren of eergisteren als reden voor zijn afwezigheid.
Paramolletjequote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand een middeltje tegen acute maagpijn?
Zuiveringszout.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Riem losser maken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |