Ik wist wel waar het wasquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
foei!! Das altijd mn laatste optie
Haha oke.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor ik ben even stout geweest en heb geGoogeld, en dat is inderdaad de straat van mijn karaokecafé. Gezien de naam van dat café, was de straatnaam ook makkelijk te gokken geweest
Heeft een wat andere opzet dan de reguliere karaokebar met een podium en dat iemand gaat zingen; je staat gewoon allemaal op de vloer en krijgt een microfoon in je handen en staat dan gewoon tussen de restquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Haha oke.
Daar ben ik nooit geweest volgens mij.
Er gaat niet meteen iets dagen (kom niet vaak op Utrechtse begraafplaatsen) maar wel een mooie foto zegquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin, herken je deze plek ook?
[ afbeelding ]
Deze heb ik ooit ingezonden voor de FOK!fotowedstrijd.
Zonder podium ook geen podiumangstquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeft een wat andere opzet dan de reguliere karaokebar met een podium en dat iemand gaat zingen; je staat gewoon allemaal op de vloer en krijgt een microfoon in je handen en staat dan gewoon tussen de rest![]()
Wel gezellig verder daar
Dikke Dries is NIET mijn karaoke caféquote:
Ja, daar stond ik naast.quote:
Ja piepklein!quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonder podium ook geen podiumangst![]()
Is een heel klein café, zeker?
Iets met Willem?quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dikke Dries is NIET mijn karaoke caféJe moet iets meer richting de Vredenburgkant in die straat.
Tip: let op de straatnaam en hoe die matcht met de cafés daar
quote:
Dank je.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gaat niet meteen iets dagen (kom niet vaak op Utrechtse begraafplaatsen) maar wel een mooie foto zeg![]()
De volgende keer wordt 2022.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Laatste keer in Utrecht was een Fokmeet zomer 2018, laatste keer in de buurt van Utrecht was eind 2018 mini-meet in pannekoeken eethuis in Bunnik. Verder rij ik alleen maar langs af en toe
Doet me denken aan een foto dat hier is gepost maanden terug, er was iets mee. Iets dat met natuur ingrijpen te maken had. Ik maar turen en kijken en koekeloeren en me afvragen wat het kon zijn, was het de boomgrens? Was het die stronk? De malle boom met een twist? Oplossing was iig iets waarvan ik dacht oke??quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin, herken je deze plek ook?
[ afbeelding ]
Deze heb ik ooit ingezonden voor de FOK!fotowedstrijd.
Met mijn toneelvereniging hebben we wel eens gerepeteerd bij Kovelswade en dat ligt daar vlak naastquote:
Ik denk dat je deze foto (van mij) bedoelt:quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doet me denken aan een foto dat hier is gepost maanden terug, er was iets mee. Iets dat met natuur ingrijpen te maken had. Ik maar turen en kijken en koekeloeren en me afvragen wat het kon zijn, was het de boomgrens? Was het die stronk? De malle boom met een twist? Oplossing was iig iets waarvan ik dacht oke??
Doe nooit meer mee aan raad eens, raad dan wat met dit foto is![]()
![]()
![]()
Weet overigens niet zeker meer wie dat was met die foto. Ik geloof D. ?
Ja dat weet ik ook nog.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze foto (van mij) bedoelt:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat vertelde je. (Maar je noemde Kovelswade niet.)quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met mijn toneelvereniging hebben we wel eens gerepeteerd bij Kovelswade en dat ligt daar vlak naastMaar ik ben daar altijd alleen maar 's avonds in de herfst/winter geweest, lekker spooky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |